Ik heb al een paar dagen zo’n mega puist in the making dat ik er al 2 dagen over heb gedroomd
M’n vriend en ik moesten gisteravond zo hard lachen voor we gingen slapen. We zeiden “welterusten” en moesten ineens allebei lachen omdat we het eigenlijk zo’n belachelijk woord vinden. Echt waarom? Waarom gebruiken we in Nederland nog een woord dat uit 1600 lijkt te komen. “WEL TEN RUSTEN kameraad. Morgen weer vroeg op om onze kruistocht te continueren!”
Hahahah dit is echt zo waar.
Grr mijn duo heeft het scherm weer opgehangen waardoor ik mn leerlingen niet kan verstaan
Gister een goed gesprek gehad met mijn vriend over samenwonen en tot de conclusie gekomen dat we beide toch eerder willen gaan samenwonen dan we altijd hadden besproken. Alleen nu is mijn vriend sinds gisteravond constant appartementen aan het zoeken (moeten beide verhuizen namelijk) en wil hij nu een bezichtiging plannen. Maar nu vind ik het ineens doodeng omdat het zo concreet wordt. Waarom ben ik zo?
Groepsopdrachten zijn gewoon altijd ruk. Nu moet ik een infographic maken en levert iemand een stuk in van 87 woorden van de 100 (en er moeten nog 2 mensen), gebruikt veel te veel ingewikkelde shit en gebruikt comic sans!!! Ik snap dat je niet grafisch vormgever bent, maar zie je niet dat dit gewoon een soort wordart knutselwerkje is… ik heb geen idee hoe ik dit nu moet aankaarten, want feedback neemt ze niet heel lekker en we kennen elkaar niet. leuke ochtend nu al.
Mn tante typt altijd alles met … erachter. Dus " Oh wat leuk… Veel plezier…"
Vind het cute maar soms denk ik ook ben je sarcastisch?
Volgens mij is dat echt iets voor boomers, mijn moeder doet dit ook. En dan zoek ik er allemaal dingen achter haha
hahahaha
mijn moeder gebruikt niet eens interpunctie. moet soms vier keer lezen voor ik het heb ontcijferd.
Ik heb een meeting via Zoom vandaag en een van mijn collega’s heeft parkieten die de hele tijd herrie maken. Hoe kun je werken met die herrie
Haha dit had ik ook toen die beesten tijdelijk bij me op de werkkamer moesten. Echt kut
Even wat eten geven zodat ze zich daar op kunnen storten?
Ik ging mijn hond ‘even’ laten spelen met zijn vriendje (buurhond), uiteindelijk uur later was ie klaar en ik ben nu verkleumd maar hond is tevreden
Succes!! Hopelijk is de docent je alleen maar bang aan het maken en valt het tentamen mee!
Ik hoor volgende maand af te studeren en ik ben mega ontwijkingsgedrag aan het vertonen
Oh dat is zo naar! Ik ben dan ook al alle familieleden aan het afgaan waar iets naars mee gebeurd kan zijn en dan wil ze zeggen dat ze iemand tegengekomen is tijdens boodschappen doen ofzo
Hahaha als jouw tante haar hond ook een ´Schat van een hond…´ vind dan wel.
( is dat beest nou wel lief of niet… hellep)
Volgens mij hebben vorig jaar/eind 2019 best wat forummers een Linda Meiden abonnement afgeloten met die Fresh n Rebel koptelefoon.
Hebben jullie ook een nieuw tijdschrift vandaag binnen gekregen? Ik dacht dat dat abonnement maar een jaar zou lopen en ik heb hem zelfs opgezegd.
Ik heb dat toen genomen! Ik weet wel dat het eerste nummer wat ik kreeg toen ook pas in januari kwam, omdat het maar tweemaandelijks gemaakt word. Dus denk dat dit de laatste is dan. Weet zelf niet of ik em heb/krijg
ik dacht dat eerst ook en toen dacht ik oeeeh sasssyyy. Maar toen ik goed keek vond ik het maar eng dat hij zon mega staart heeft.
Ik ben weer beland in de week waarin ik niet uit 70% water besta, maar uit bloed. Lekker krampachtig les geven achter een webcam.
En mijn pony is echt verneukt maar geen tondeuze hier. Aan de voorkant lijk het echt een bowlcut en die cam maakt het nog ronder.