@Loxodonta wie of wat is dit!
Dit is inderdaad wel het minst representatieve jaar dat je kan hebben. Ga je het nog een jaar proberen? Ik heb verder (tegenwoordig) geen onrust en angsten, echt puur voor werk.
@Skadi Vind het al fijn dat er enige vorm van herkenning is. Durf niet te zeggen of het aan de coronatijd ligt. Opzich had ik het ook in sept-dec toen we wel âgewoonâ lesgaven. Als ik één ding moest aanwijzen wat de stress veroorzaakt, is het de angst voor beoordeling.
Het is een slingeraap (Spider monkey). Reden waarom dit er zo gek uitziet is omdat ze eigenlijk nooit op de grond komen en gemaakt zijn om vooral door de boomtoppen te bewegen. Toen ik in Belize woonde heb ik met deze apen gewerkt, super slim, ontzettend lenig en snel.
yess tape gekregen van de fysio, had toch gelijk daar in dat het wel handig was. moaaap.
nu rusten en dan maandag met de ekte fysio beginnen. dus nu mag ik lekker een aardappel zijn.
tijd om te shoppen!!!
Als die aap een groter hoofd had dan klopt het meer. Dan is het gewoon een aanstellerig beest met een sassy pose. Maar dat kleine hoofd en dat derde been aka zn staart vind ik eng
Ik ben op zoek naar een boekhouder maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Geen idee waar ik op moet letten ook. Ik vond mijn bedrijfje echt heel leuk maar de administratie is echt zo shit
Verwarming gaat hier niet aan dus zit in mijn nepbontjas te werken. Gelukkig geen videovergaderingen meer.
Voel me wel een pimp.
Iconic
Als jij stil bent zijn zij meestal ook wel stil! Het vervelende is dat ze dus vooral herrie maken als jij moet bellen of in een online vergadering zit
Ik ben gevlucht naar mijn ouders hun huis. Omdat ik een cursus moet doen en mijn vriend was continu aan de telefoon en heel de tafel lag vol met troep. Maar bij mijn ouders is het nou ook niet echt gezellig/rustig
Gatver ik heb zoân last van rug en nek. Mijn houding is echt mega verkeerd en het liefst ga ik liggen om alle spanning er vanaf te halen. Ik weet ook gewoon niet wanneer mijn houding nou goed is en ben gewoon misselijk van ongemak. Heb de fysio maar een mail gestuurd voor een afspraak want dit kan zo niet langer.
Dat je privacy wil in je eigen huis/schuur is niet aso hoor. Je bent hun entertainment niet
Ik heb iets van mijn vriend perongeluk kapot gemaakt, maar niks gezegd omdat ik het vergeten ben te zeggen. Hij merkte het vandaag op en zei: âaahh de kat heeft dit kapot gemaakt Yellow! Moet je nou kijkenâ. Dit wordt mijn nieuwe excuus voor mijn onhandigheid.
ik mag (hoogstwaarschijnlijk) werken als host bij het vaccinatieprogramma!! instantramen gaat nog eens iets maatschappelijks zinvols doen, poah
Ik kwam zondag in mijn badkamer kast een shady flesje haar spul tegen. De kapster van mijn moeder maakt zelf shampoos en olieen en ik vermoed dat dit er eentje van was. Het zat in een flesje met een etiket cocos olie maar rook naar citroen. Dus ik dacht who cares en hup in mijn haar gedaan. Ook niet een beetje maar mijn haar was er doorweekt van en droogde op tot een paar vettige krullen
Gister ochtend uit gespoeld en mijn haar zit nu al 2 dagen fantastisch. Het is zonde dat niemand het ziet
Hahaha bij klassen is er een man die corona uitspreekt als korena met een plat amsterdams accent hahaha
Ah mn eerste zoom met mn kindjes was echt leuk, ze zijn zo zoet en lief allemaal. Zitten ze daar netjes allemaal klaar met hun opdracht. Als beloning gaan we ff kahooten straks
Mag ik daar 30 liter van?