Dat je privacy wil in je eigen huis/schuur is niet aso hoor. Je bent hun entertainment niet
Ik heb iets van mijn vriend perongeluk kapot gemaakt, maar niks gezegd omdat ik het vergeten ben te zeggen. Hij merkte het vandaag op en zei: “aahh de kat heeft dit kapot gemaakt Yellow! Moet je nou kijken”. Dit wordt mijn nieuwe excuus voor mijn onhandigheid.
ik mag (hoogstwaarschijnlijk) werken als host bij het vaccinatieprogramma!! instantramen gaat nog eens iets maatschappelijks zinvols doen, poah
Ik kwam zondag in mijn badkamer kast een shady flesje haar spul tegen. De kapster van mijn moeder maakt zelf shampoos en olieen en ik vermoed dat dit er eentje van was. Het zat in een flesje met een etiket cocos olie maar rook naar citroen. Dus ik dacht who cares en hup in mijn haar gedaan. Ook niet een beetje maar mijn haar was er doorweekt van en droogde op tot een paar vettige krullen
Gister ochtend uit gespoeld en mijn haar zit nu al 2 dagen fantastisch. Het is zonde dat niemand het ziet
Hahaha bij klassen is er een man die corona uitspreekt als korena met een plat amsterdams accent hahaha
Ah mn eerste zoom met mn kindjes was echt leuk, ze zijn zo zoet en lief allemaal. Zitten ze daar netjes allemaal klaar met hun opdracht. Als beloning gaan we ff kahooten straks
Mag ik daar 30 liter van?
Ik zal het voor je mee bestellen Ik wil nu zelf ook hier meer van. Mijn krullen zijn normaal best droog en nu al 2 dagen helemaal shiny zonder dat het vettig aan voelt. Ik doe normaal conditioner in mijn haar na het douchen (dat spoel ik niet uit pas de volgende ochtend) en dat heb ik zowel gister als vandaag maar een klein beetje gebruikt ipv de halve fles zowat.
mensen ontvangen, wachtkamer in de gaten houden, ID’s controleren en controleren of er een arts bij moet komen ivm bepaalde medicatie/aandoeningen
volgens mij zoeken ze op veel plekken nog wel mensen! zelfs als je geen medische achtergrond hebt
Ongemakkelijk. Vandaag was die mevrouw er weer even waar ik dus voor de kerstvakantie gezeik mee had op het werk. Ik zeg dus niks tegen haar, kijkt ze mij een paar keer aan en vraagt iets te blij waarom ik geen hoi meer zeg tegen haar. Uh? Heb gezegd dat ik daar geen behoefte meer aan heb. :’) Misschien beetje kinderachtig van mij maar dit was zo awkward haha.
Moet wel van mijn werk nu met haar in gesprek dus haar blijven negeren is geen optie.
Haar afkomst maakt verder toch niet echt uit voor dit verhaal?
Wel gek dat ze nu blij doet.
Ja bedacht ik mij ook, maar ik noemde haar ooit al zo omdat ze Surinaams kookt dus ik dacht misschien snappen sommige beter over wie het dan gaat. Maar je hebt zeker gelijk, heb het aangepast.
Whoooo vanmiddag het 2e sollicitatie gesprek gehad en ze hebben me de baan aangeboden!!!
Ik ben zooooo blij nu!!!
Gaaf!! Ik heb net alle adressen van vrienden van mij die voor m’n gevoel redelijk in de buurt van een winkel wonen ingevoerd omdat ik zelf echt te ver weg woon. En ook de vrienden die er in de buurt wonen die wonen net 2 km te ver. Echt irritant haha!
Mijn vriend: Ik ga vrijdag avond naar een vriend van mij
Me:
Dan kan ik lekker lang gamen, tv kijken, doen wat ik wil! (Kan ik normaal ok maar soms is alleen zijn ook lekker)
reality: slaapt om 22:00
oh no! haha zo irritant. Misschien is er een forummer die er in de buurt woont waar je het op kan halen?
Ik moet van mezelf echt even naar buiten want voel me al de hele dag (mentaal en hormonaal, no rona) niet goed, maar ik heb gewoon zo geen zin om m’n honderdste rondje door mijn oninspirerende buurt te lopen. Zeker niet met dit grijze weer ook nog.
Ik erger me er zo aan dat het nu al drie dagen achter elkaar veel te koud is om te gaan rennen. Ik krijg cabin fever. Ga zo wel een online lesje doen maar ik wil gewoon ff buiten rennen. Miss ga ik het wel gewoon doen met een joggingbroek over m’n legging. Wordt de naam van die broek ook nog eens eer aan gedaan
Geef gwn mckroket
Niet weer diezelfde valesskipburger met een drupje chili om de saaiheid te verhullen