Amen sister
Ik heb een verrassingspakketje gekregen en er zit zoveel lekkere thee in
ik denk dat m’n geluksniveau nog nooit zo snel is gedaald dan toen ik m’n hele familie meesleepte naar de mac voor de veggie mckroket en ze toen zeiden “sorry, die is uit het assortiment”
Ik hoop zo dat morgen mn schaalmaatje en mn patroonteken boek komen zodat ik eeeeindelijk aan de slag kan. Tot die tijd maar videos over ontwerpen kijken haha
Ik heb dus het idee dat ze nu alle veggie producten aan het testen zijn(elk tijdelijke items is nu vega) om uiteindelijk een paar vega items vast toe te voegen aan het assortiment. Ik hoop op een veggie big tasty binnenkort.
Dit had ik even nodig, I did it! Blue monday vier ik vanuit het bubbelbad
Oh nee, ik kom er nu pas achter dat de veggie mckroket tijdelijk was. Hoop dat hij terugkomt.
Ik vind het weer echt zalig, heb partij genoten van mijn hardlooptraining
In Joure zijn de ramen van een hotel vernield omdat jongens carbid aan het schieten waren. Die jongens hebben zich, op verzoek van de eigenaren van het hotel, bij de politie gemeld.
Vervolgens is er een anonieme crowdfundingactie opgezet voor de daders, zodat zij daarmee de gemaakte schade kunnen vergoeden aan de hoteleigenaren.
Nu zijn de hoteleigenaren boos (logisch want hun zaak is kapot), maar ze vinden het ook belachelijk dat er een crowdfundingactie voor de daders is opgericht.
Dan denk ik echt bitch zeur niet zo, je krijgt je geld toch? Dan heb je er toch verder niks mee te maken hoe die jongens aan dat geld zijn gekomen (mits het legaal is natuurlijk)?
Ik heb morgen een eerste sollicitatiegesprek en ik ben natuurlijk al aan het bedenken wat ik ga kopen met een volwaardig salaris. Het recept voor teleurstelling lol.
Een jaar op een vervangingsinkomen van 60% doet wat met een mens.
Also plz brand een kaarsje voor me ik heb echt een baan nodig haha.
Het was toch niet duidelijk of die anonieme crowdfund actie daadwerkelijk bij hun terecht zou komen? Dan snap ik het wel. Zou het ook balen vinden als jouw crowdfundactie 1k oplevert en eentje waar je van twijfelt of het geld wel bij jou terecht komt 24k oplevert.
Nee denk dat deze zo zijn als die spicy nuggets die waren ook heeeeeerlijk
ze moeten versneld afspelen invoeren in teams
De tijd nemen om warm te lopen, (met koude spieren op snelheid lopen is niet verstandig; is vragen om blessures, maar sowieso goed warm lopen om je lichaam te activeren) en cooling-down ook goed te doen (die kan ook binnen, kan je gelijk thee zetten), de meeste warmte verlies je via je hoofd dus een muts op of haarband of buff om en handschoenen aan (tegen bevroren vingers) en dan gewoon gaan met die banaan
En er bestaan winter-tights (die hebben beetje voering) en diverse andere winterkleding.
Nee inderdaad is ook zo, maar aangezien die jongens zichzelf al hebben aangegeven bij de politie is de kans klein dat ze geen schadevergoeding betalen denk ik.
Plus blijkbaar doneerden al die mensen liever aan die jongens dan aan de hoteleigenaren. Ik snap dat dat zuur is, maar verder hebben ze er niet zoveel over te zeggen lijkt mij.
Uch eerste 3 maanden van 2021 gaan redelijk skeer worden. Ik haat volwassen zijn en rekeningen krijgen.
Denk niet dat het om het geld gaat maar het principe. Acties hebben gevolgen en een crowdfunding is er dan ‘makkelijk’ mee wegkomen.
Hier is een kapperszaak in de fik gestoken door een 13 jarige. Waarschijnlijk per ongeluk maar ik zie nu al dat er een crowdfunding word opgezet inpv dat die jonge daar iedere dag na school komt vegen of iets. Je hele zaak is wel ff naar de klote.
Hahah, ik werd net gebeld door de sportschool, hoe het thuissporten ging. Ehmm, nou, niet?
Ja en die jongen is nog 13 jaar
Die mannen waren zogenaamd ook jong, in feiten waren ze tussen de 20 en 27 jaar oud, dus de jongste had al 2 jaar stemrecht
Waarom zou er een actie opgezet moeten worden terwijl die mannen gewoon volwassen waren?
Haha work out naar de koelkast