Wat je even kwijt wil #46

Ja :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Maar eerlijk, ik wil nu door dit filmpje ook een scrunchie business beginnen :stuck_out_tongue:

2 likes

Als je een recht lapje kan naaien dan is het ook niet zo moeilijk haha. Vgm is het hele verzend gedoe meer werk haha. Vind het tof dat ze dat allemaal doet. Maar ben jaloers dat ze zon vette kamer heeft en alles en alleen voor fucking elastiekjes hahah

3 likes

Nee idd dat zou mijn zus dus voor haar gaan doen, maar ze is er gewoon niet pro actief in. Zij heeft zeg maar zin speciaal selexyz account ofzo vandaar

Volgens mij kan dat niet bij carbid, je hebt een vuurtje erbij nodig om de ontploffing te krijgen en als je dat vuur erbij houdt ontploft het ook meteen.
Dus het is niet een kwestie van aansteken en dat het vervolgens te vroeg ontploft ofzo.

Maar iedereen met enige ervaring weet dat je heel goed moet uitkijken met vonkjes, geen metalen hamer moet gebruiken etc. dus als dat gebeurd is zijn ze gewoon gevaarlijk en dom bezig

4 likes

Pff de Bijenkorf krijg je ook bijna niet te pakken. Ik wil gewoon doorgeven dat ik een verkeerd product heb gehad en dat product dus hebben. :unamused:

Hardloopschoenen, van Decathlon 6 euro

1 like

Ik probeer het al dagen. Een pakket is zoek. Dhl zegt dat alleen de Bijenkorf daar een onderzoek over kan opstarten. 2x20 min telefonisch in de wacht gestaan toen opgehangen. 1x via chat geprobeerd waren 23 wachtende voorbij en toen mijn verbinding wegviel stond ik weer achteraan in de rij. Uiteindelijk een mail gestuurd maar nul reactie.

Ja hier viel de chatverbinding dus ook weg! Ik was toen inderdaad ook weer 21ste. Ben benieuwd of ik er wel door kom. Ben er zo wel klaar mee.

Klote trouwens van dat pakket :persevere:

1 like

Ik heb al gekookt en gegeten. Pfff de avonden duren weer zo lang, wat ga ik vanavond nou weer eens doen :tired_face:

Mijn vader had vandaag de uitslag van een punctie bij het AVL. Mijn moeder belde net. Ze kunnen niks voor mijn vader doen behalve pijnbestrijding en chemo om het dragelijk te maken/te rekken. Het bleek wel uitgezaaide blaaskanker wat ze nog nooit gezien hebben in het AVL maar het zit nu overal bij hem. Ik voel me helemaal lam geslagen terwijl ik het wel al wist maar we nu pas echt duidelijkheid hebben.

26 likes

:heart:

2 likes

Vreselijk! Heel veel sterkte :two_hearts:

Jeetje wat heftig zeg. Ik kan mij goed voorstellen hoe jij je nu voelt. :heart:

Mijn zwager is net voorzichzelf begonnen en heeft nog geen klusjes(na 2 dagen lol) en ik maak me nu al zorgen :grimacing: hij is ook heel praktisch en misschien niet heel zakelijk, maar ja ik denk dat iedereen dat in zijn branche wel is…

Nouja iemand nog een loodgieter nodig in Noord-Holland? :slight_smile:

Kan hij ook een crosstrainer fixen die is nu stuk :sob:

Nou hij doet wel instalatietechniek, dus dan kan je toch alles fixen? :thinking:

Sterkte :heart:

1 like

Ik wil een tray 33cl cafeĆÆnevrije cola zero. Gun ME

Staat ie al op Werkspot en Zoofy?