Wat je even kwijt wil #46

Ik heb het gevraagd maar hij had het laatst wel over een app ja!

Wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte en liefs toegewenst :heart:

Jemig wat betuttelend zeg. Ja mijn moeder heeft 1x een boete voor me betaalt en daarom neem ik nergens meer verantwoordelijkheid voor.

Sterkte!:heart:

Veel sterkte :heart:

Mwah betuttelend vind ik wat anders, ik vraag er gewoon naar? Een boete is anders ja dan een tent in de fik steken of carbit schieten, waar sowieso regels voor zijn en dat gaat niet zomaar af, maar het principe blijft hetzelfde. Als iemand iets uitvoert moet die ook met de consequenties zitten en niet door middel van een crowdfunding er makkelijk mee wegkomen. Maar goed, iedereen zijn mening en principes.

Oh nee😢
Sterkte en een knuffel voor jouā¤ļø

Heel veel sterkte! :heart:

Kan Arie Boomsma ook niet een keer zijn smoelwerk houden

10 likes

Ja of een slaappodcast inspreken.

3 likes

Ik vind het leuk om te doen! Al heb ik tot nu toe alleen geverfd. Het is wel heel veel heel klein :scream::joy:

1 like

Jij vindt het niet betuttelend om aan een volwassen vrouw te vragen ā€œEn wat heb je daarvan geleerd?ā€ Kom op zeg.

Dat mijn moeder die boete destijds voor me heeft betaald, betekent niet dat ze me niet flink op m’n donder heeft gegeven. Een consequentie hoeft niet altijd per se een in geld uit te drukken straf te zijn.

Het hele principe gaat er toch om dat de hoteleigenaren schade hebben geleden en die schade zsm vergoed moeten krijgen? Verder hebben zij niets met de opvoeding van die jongens te maken. Nogmaals, ik kan ergens snappen dat dat voor hen heel zuur voelt. Maar ik zou gewoon blij zijn dat ik m’n geld kreeg.

Jeetje wat een nieuws, logisch dat je je helemaal lam geslagen voelt. Heel veel sterkte voor jou en je familie! Heb je iemand waarbij je terecht kan en mogelijkheid om rust te nemen?

Nee, vind ik niet betuttelend om te vragen. Was daar gewoon benieuwd naar maar sorry als dat een vervelende vraag voor je was.

De schade vergoeden is hun straf. Waar ze nu dus hulp bij krijgen. Het is een beetje alsof ze een taakstraf hebben maar andere mensen die taakstraf voor hun uitvoeren. En of dit allemaal eerlijk naar dat hotel gaat dat geld is nog maar de vraag.

8 likes

Awh, als je nostalgie wilt… jeugdjournaal bestaat 40 jaar en was echt zo’n leuke aflevering met dingen van vroeger! Presentatoren, Chelsea (van het weer!!!), nieuws van de afgelopen 40 jaar. Aanrader

4 likes

Heel veel sterkte :heart:

Heel veel sterkte!

Ik heb oxazepam voorgeschreven gekregen voor het verwijderen van mijn spiraal, ben ik heel blij mee want de vorige x blokkeerde ik helemaal ondanks alle voorzorg die ik al genomen had.
Nu zei mn vriend dat het nogal een effect heeft en je daarna beetje wappie lijkt dus dan eigk niet kan werken (ik heb een sociaal beroep met enkel kletspraatjes dus ik moet wel echt aanspreekbaar zijn en kunnen reageren).
Maar mijn vriend is natuurlijk maar 1 voorbeeld, dus weet iemand anders of hij gelijk heeft?
Ik kan eventueel wel vrij nemen maar als het niet nodig is doe ik dat liever niet.
Ik laat die spiraal om 10 plaatsen en moet van 12 tot 3 werken.

• Je kan wel werken
  • Je kan beter niet werken
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Veel sterkte wijffie, ik maak hetzelfde mee, je kan me altijd dmen :revolving_hearts:

2 likes