Dat hangt van de dosis af en of je het wel eens eerder hebt ingenomen. Bij sommige werkt 5mg al voldoende en de ander heeft 20 mg nodig om überhaupt iets te merken. Wat zegt je arts hierover?
Zo lief. Iemand kwam iets gratis van marktplaats halen en toen gaf ze een fles wijn. Kan ik blij van worden
Ik laat donderdag een spiraal zetten en ben terrified as fuck 🥲
Sterkte
Haha the fuck waar moeien zij zich mee??
Ik had aan de assistent gevraagd of er iets was waardoor ik beter kon ontspannen en dat ging ze overleggen en daarna kreeg ik van mn apotheek mail dat er medicijnen klaar lagen.
Er staat op het doosje 1 x per dag 1 pil, en ik heb er 2. Bij de apotheek zeiden ze ja dan kan je de avond ervoor er al 1 nemen om beter te slapen, maar ik slaap prima dus dat leek me wat zinloos.
De pillen zijn 10 mg en ik heb het nog nooit genomen.
(ik denk nav je post dat ik mn huisarts opnieuw moet bellen)
Heel veel sterkte
Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte!
Wat heftig veel sterkte
Een kennis is overleden, maar nu zitten ze met een 12 jarige poes. Heeft iemand wellicht interesse? Het is echt net gebeurd dus weet niet precies hoe en wat exact. Vrijdag wordt het huis leeggehaald dus zo snel mogelijk dus we zoeken heel snel een ander plekje. Het is een 12 jarige silver shaded Britse korthaar. Omgeving Zuid Holland. Ik ben echt in shock half en ik wil graag helpen dus vandaar plaats ik het hier
Ik had net zoiets raaars man!
Ik verkoop 2 stoelen op marktplaats, die knakker zou na 20 komen. Maar stond om 19:15 voor mijn deur, wat ik al vreemd vond. Ik was nog online aan het lesgeven dus vroeg of hij een kwartiertje wilde wachten. Geen probleem.
Komt hij vervolgens weer, en blijkt dat hij hele andere stoelen wilde kopen. We checken het huisnummer nogeens, en we snappen er echt NIKS van.
Zie ik hem net voor de deur staan bij mijn buren (die hebben bis als huisnummer). Die verkopen vanavond kennelijk ook stoelen. Geen moment in me opgekomen (zovaak gezeik met mensen die bij hen moeten zijn ipv mij). Echt HOE DAN haha
Wow wat ontzettend heftig zeg. Heel veel sterkte
Komt goed! Zetten was even vervelend de krampen daarna ook maar voortijdig wat innemen zoals ze zeggen en proberen te ontspannen (wat lastig is). Heb denk ik 1 of 2 weken er na wat krampen gehad daarna niks meer. Nog steeds niet ongesteld ook
Wat vreselijk voor jou/jullie, sterkte
Wat ontzettend naar, heel veel sterkte!!
Wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte!
Kun je het niet gewoon nemen en gaan en daarna kijken hoe je je voelt? En als je je niet goed voelt ziekmelden? Is erg persoonsafhankelijk denk ik.
Ik ben zelf na 1 pilletje van 10 mg nog prima in staat om sociaal te doen maar het zal ook wel per persoon verschillen. Kun je het niet even aankijken nadat je het genomen hebt of moet je het tijdig laten weten aan je werk? Of anders een half pilletje nemen?
Zou je aanraden sochtends al wat in te nemen en net van tevoren? Ik heb Aleve Feminax al ingeslagen haha
Zou denk ik uurtje van te voren wat innemen volgens mij was dat ook het advies wat ze gaven toen ze de afspraak maakte. Wellicht kun je daar nog iets vinden op de site?