Wat je even kwijt wil #46

Ga even zoeken, dankje!!

1 like

Ah wat triest :slightly_frowning_face: Niet mijn omgeving, hopelijk vinden jullie snel een plekje.

No problemo! We hebben ook een spiraal topic, misschien staat daar ook nog wat bruikbaars in!

1 like

Ik heb kaneelstercravings :weary:
Waarom stoppen ze die dingen niet permanent in de collectie

2 likes

Oke het is nooit the real deal. Maar met dit recept kom ik toch altijd behoorlijk dicht in ds buurt.

2 likes

Kreeg een melding van mn weer app dat het morgen later in de middag en 's avonds gaat sneeuwen. Zal natuurlijk wel natte troep zijn, maar toch hiiii sneeuw

4 likes

Knuffel :heart::heart::heart:

Anderhalf uur pauze, ik ga naar de Maccie :v:

2 likes

Hoe dan?
omdat het bij kenmerken stond ingevuld?
Volgende keer cash of invullen ā€˜geld dat ik van je had geleend’

Nee de uitkering was aangevraagd dan vragen ze bankafschriften van de laatste 3 maanden
Volgens mij stond het erbij als omschrijving en er werd naar gevraagd door de medewerker en mijn cliƫnt antwoordde gewoon heel eerlijk
Beter cash ja of gewoon concrete boodschappen

1 like

Ik heb in m’n duim gesneden en nu doet het pijn en het irriteert me mateloos. Rot gewoon op snee.

1 like

@Plukkies heel veel sterkte :heart:

@august ik hoop dat geen hormonen je goed gaan doen! Ik denk dat ik er dit jaar toch ook maar eens echt werk van ga maken…

1 like

Ik hoop het ook zo erg, voor mezelf en mijn omgeving 🄲

Ik ging zo positief het nieuwe jaar in, maar nu maak ik me weer zorgen over mijn werk. Vandaag de zoveelste opmerking gehoord over dat we waarschijnlijk financieel niet uitkomen qua uren/fte. Ik weet nog niks concreet, maar de kans is groot dat ik de dupe ga zijn omdat ik er als laatste bij ben gekomen.

Als mijn contract niet verlengd wordt, hoe moet dat dan met het kopen van een huis en onze kinderwens komend jaar? :confounded:

Ik heb zojuist een weekendje naar Schiermonnikoog geboekt voor komend weekend en ik heb er zo’n enorme zin in. Lekker uitwaaien op het strand en dobberen in een bad.

40 likes

Oh my god, ik zap langs 4 handen op 1 buik en die meid heeft placentacapsules (whatever that may be) en een dromenvanger van NAVELSTRENG gemaakt. Leuk voor aan de muur. O die capsules eet je zelf op leer ik

14 likes

Nee kan helaas niet, ik werk met andere mensen die niet kunnen komen als ik er niet ben, en ik vind het niet netjes hen een uur vantevoren af te zeggen. @Woodkid ook.
Ik denk dat ik de mensen met wie ik sta af zeg en dan zelf inschat op het moment of ik alleen open kan.

Hm ja vervelend. Had je meerdere pillen gekregen of eentje? Als je meerdere hebt misschien van tevoren op een vrije dag 1 nemen om te testen hoe het valt?

Knettergek

Ik denk precies hetzelfde. Zucht.