Wat je even kwijt wil #46

Ja, hij had gisteren een klus op zoofy. Van te voren gebeld, toen kwam hij aan op het adres(40 min rijden) en wisten de mensen van niks en was het nummers niet meer bereikbaar :flushed::flushed::flushed:
Gewoon opgelicht dus???

1 like

Wow waarom zo lullig?

12 likes

Wat vind je belangrijk? Misschien kun je een paar punten opnoemen. Of alsnog de drie grootste partijen uit de kieswijzer bekijken?

1 like

Goed voornemen! Ik zou inderdaad nooit helemaal op een stemwijzer afgaan, maar ze geven vaak wel een richting. En op basis daarvan kun je je verdiepen in die partijen. Websites bekijken; je kunt daar vaak met hen in gesprek gaan dmv chat en WhatsApp (is niet bij elke partij mogelijk). En partijen op social media volgen voor beknopte uitleg over standpunten etc helpt wellicht ook

1 like

Ik vind deze heel fijn om in te vullen en wat meer te lezen per standpunt.

Wel een heel goed voornemen trouwens!
1 like

Ik heb er 2 dus zou 't op zondag kunnen testen, ik bel morgen diegene wel even die erbij zou staan hoe zij erin staat.
Weet ook niet of ik 't wil testen want dan zit ik 2 x met de bijwerkingen, pfft wat een gedoe zeg.

En meteen alle racisten/seksisten/homofoben etc. deleten dan kan je ook alvast wat afstrepen

2 likes

Heh maar zon navelstreng kun je toch niet lang bewaren…

Oh ik vind deze zo kut haha, vooral ook omdat ik vaak niet eens nr 2 en 3 kan invullen

Wat triest! Ik woon in zuid holland en ben opzoek naar een poes, dus je mag mij een dm sturen als je nog iemand zoekt.

3 likes

Als ie vers is kan je hem in vorm buigen en daarna drogen in de oven, dan kan je hem bewaren. Die placenta wordt ook gedroogd en vermalen en dan kun je het als vitaminepillen eten. Jam jam

3 likes

Zou inmaken ook kunnen? Gezellig in een potje zuur op de conservenplank.

3 likes

Oh hahah! Ja dat snap ik wel. Ik vind het vooral fijn dat je wat toelichting krijgt.

Ik kon me hier niks bij voorstellen. Dus ik ging googlen hoe dat dan eruit ziet. Nu is mijn volgende vraag waar bewaar je dit…

Samenvatting

Is geen enge spoiler. Is gewoon het woord love gemaakt van navelstreng.

6 likes

In een lijstje boven je bed :purple_heart:

1 like

8 likes

Hahaha, toen ik laatst bij mijn zusjes bevalling was zei ze ook: dit moeten jullie voelen! Over de navelstreng(en de hartslag die je erin voelde) het was echt heel hard en stevig. Misschien handiger als plantenhanger?

3 likes

Heel veel sterkte :heart:

image

21 likes

Heel veel sterkte :heart:

En jij ook @anon44347600. Ook met de kat enzo.

1 like