Heel veel sterkte
Wat vreselijk. Heel veel sterkte
Ik heb weer ontzettende hoofdpijn. Waarschijnlijk alle stress die er nu uitkomt. Ga dus eerst een migraine tabletje innemen en dan slapen.
Ik wil een tuinset van Ikea kopen en die was in het najaar steeds niet op voorraad. Nu natuurlijk wel, maar dan zou ik even bijna 700 euro moeten aftikken en nu twijfel ik dus toch ineens weer, terwijl ik hem in de winkel al heb gezien en al vier maanden weet dat ik hem wil.
Als je het geld kan missen zou ik het doen, 700 euro voor een tuinset is echt een mooie prijs! Ik heb afgelopen mei een tuinset gekocht en ik heb de site van de kwantum echt al een maand daarvoor in de gaten moeten houden voor hij weer eens beschikbaar was voor bestelling.
He shit, dit laat me toch weer denken dat ik het maar gewoon wel moet doen.
Ik ga hier even de hele nacht verder over liggen twijfelen haha.
Oooh dit ga ik binnenkort ook beleven
Eergisteren begonnen aan het laatste seizoen van Jane the virgin en met mijn vriend ben ik Modern Family aan het kijken.
Wat verschrikkelijk! Wens je heel veel sterkte
Mijn kat is daarstraks boos weggegaan omdat ik mijn bed wilde liggen (daar lag ie) en hij is blijkbaar nog steeds boos
Mijn verwarming doet het al 2 dagen niet, terwijl ik aan het inpakken ben om te verhuizen vrijdag… Het is nu 12 graden. God sta me bij hoe koud het morgenochtend is als ik wakker word haha.
Maargoed, mijn huisbaas brengt morgen een electrisch kacheltje, na een mislukte fix-poging met een monteur over facetime. Hopelijk leef ik morgen nog haha.
De buren hebben ruzie en nu is buurman zn vriendin aan het zieken door steeds een uil na te doen
Nou ja!? Wat raar zeg
Heb deze net uit en staan hierover ook veel goede tips in + algemene info over de politiek.
Hahah wtf, roept hij dan ‘hoeee hoee’ ofzo?
@Merrow ik lig te schudden in bed en probeer mn vriend niet wakker te maken hahaha waarom vind ik dit zo grappig?!
Hahahaha wtf
Ga ‘m wel onthouden trouwens.
Ik heb net een kaneelster gegeten
Ola! Long time lurker Ben zelfs meeverhuist vanuit elle girl forum. Nooit een account aangemaakt want ik heb niet zoveel te melden. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan omdat de knop voor dark mode het niet meer deed in lurk modus… daarnaast voelde ik me altijd aangesproken door het berichtje aan het einde van elk topic. Dus zodoende! Heb gezocht naar een voorstel topic maar die kon ik niet vinden:sweat_smile: voelde toch gek om zomaar mee te gaan posten.
Hola met een fles cola
Enfin, bedtijd voor mij denk ik