Wat verschrikkelijk! Wens je heel veel sterkte
Mijn kat is daarstraks boos weggegaan omdat ik mijn bed wilde liggen (daar lag ie) en hij is blijkbaar nog steeds boos
Mijn verwarming doet het al 2 dagen niet, terwijl ik aan het inpakken ben om te verhuizen vrijdag… Het is nu 12 graden. God sta me bij hoe koud het morgenochtend is als ik wakker word haha.
Maargoed, mijn huisbaas brengt morgen een electrisch kacheltje, na een mislukte fix-poging met een monteur over facetime. Hopelijk leef ik morgen nog haha.
De buren hebben ruzie en nu is buurman zn vriendin aan het zieken door steeds een uil na te doen
Nou ja!? Wat raar zeg
Heb deze net uit en staan hierover ook veel goede tips in + algemene info over de politiek.
Hahah wtf, roept hij dan ‘hoeee hoee’ ofzo?
@Merrow ik lig te schudden in bed en probeer mn vriend niet wakker te maken hahaha waarom vind ik dit zo grappig?!
Hahahaha wtf
Ga ‘m wel onthouden trouwens.
Ik heb net een kaneelster gegeten
Ola! Long time lurker Ben zelfs meeverhuist vanuit elle girl forum. Nooit een account aangemaakt want ik heb niet zoveel te melden. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan omdat de knop voor dark mode het niet meer deed in lurk modus… daarnaast voelde ik me altijd aangesproken door het berichtje aan het einde van elk topic. Dus zodoende! Heb gezocht naar een voorstel topic maar die kon ik niet vinden:sweat_smile: voelde toch gek om zomaar mee te gaan posten.
Hola met een fles cola
Enfin, bedtijd voor mij denk ik
Hoi! Wij hebben soms ook niks te melden hoor, maar dan kun je weer reageren op anderen die wel wat te melden hebben. Leuk dat je gaat meeposten
JA En zij schreeuwt steeds dat hij zn bek moet houden en dan antwoord hij weer HOeeeeeee
Er zat een kat op de parkeerplaats, m’n luie vensterbank mormel had hem ook al gespot. We waren hem samen aan het doodstaren toen mijn kat zich daar opeens te goed voor voelde? En heel demonstratief andersom ging zitten. Die andere kat had ook zoiets van “Joe, ik ga niet alleen naar jou kijken” dus die ging ook weg. Heb mijn gevoelens geuit naar mijn kat, die gewoon niet openstond voor een goed gesprek… Wil ik extra dramatisch naar een lege parkeerplaats gaan kijken, zit daar opeens een (steen)marter so pretty.
Maar toen kroop ie onder de enige auto die daar staat en alles wat ik van die beesten weet (op uiterlijkheden na) is dat ze soms onder de motorkap gaan en dingen stukbijten (groot gelijk ook… Hoeveel van die beesten zullen wel niet doodgereden worden?). Ben naar buiten gegaan om onder die auto te kijken, maar zag hem niet meer
hoop zo dat ie niet onder de motorkap zit, maar voelde er ook niks voor om uitgebreid onderzoek te doen in het donker bij een vreemde auto…
Ahhh ik zat echt even in een dipje met m’n scriptie en toen kreeg ik vandaag mail van m’n oude stageplek dat ze hun team willen uitbreiden en daarvoor graag met mij om de tafel zouden willen gaan zitten. Zo leuk! Heeft me ineens een motivatie boost gegeven om dat stomme ding snel in te leveren
Welke is het? Wij hadden deze gekocht en die hangt na 1 seizoen al helemaal door. En volgens de IKEA is dat heel normaal omdat de tafel niet buiten moet staan? (Toen ik deze kocht stonden de belabberde recensies er nog niet.)
Heel veel sterkte!