Hoi! Wij hebben soms ook niks te melden hoor, maar dan kun je weer reageren op anderen die wel wat te melden hebben. Leuk dat je gaat meeposten
JA En zij schreeuwt steeds dat hij zn bek moet houden en dan antwoord hij weer HOeeeeeee
Er zat een kat op de parkeerplaats, m’n luie vensterbank mormel had hem ook al gespot. We waren hem samen aan het doodstaren toen mijn kat zich daar opeens te goed voor voelde? En heel demonstratief andersom ging zitten. Die andere kat had ook zoiets van “Joe, ik ga niet alleen naar jou kijken” dus die ging ook weg. Heb mijn gevoelens geuit naar mijn kat, die gewoon niet openstond voor een goed gesprek… Wil ik extra dramatisch naar een lege parkeerplaats gaan kijken, zit daar opeens een (steen)marter so pretty.
Maar toen kroop ie onder de enige auto die daar staat en alles wat ik van die beesten weet (op uiterlijkheden na) is dat ze soms onder de motorkap gaan en dingen stukbijten (groot gelijk ook… Hoeveel van die beesten zullen wel niet doodgereden worden?). Ben naar buiten gegaan om onder die auto te kijken, maar zag hem niet meer
hoop zo dat ie niet onder de motorkap zit, maar voelde er ook niks voor om uitgebreid onderzoek te doen in het donker bij een vreemde auto…
Ahhh ik zat echt even in een dipje met m’n scriptie en toen kreeg ik vandaag mail van m’n oude stageplek dat ze hun team willen uitbreiden en daarvoor graag met mij om de tafel zouden willen gaan zitten. Zo leuk! Heeft me ineens een motivatie boost gegeven om dat stomme ding snel in te leveren
Welke is het? Wij hadden deze gekocht en die hangt na 1 seizoen al helemaal door. En volgens de IKEA is dat heel normaal omdat de tafel niet buiten moet staan? (Toen ik deze kocht stonden de belabberde recensies er nog niet.)
Heel veel sterkte!
Het is toch echt een verschrikkelijk vooruitzicht dat ik voor de rest van m’n leven dag in dag uit vermoeid en met tegenzin op moet staan???
Bah
Ik had vannacht echt zo’n ontzettende pijn in mijn knie ineens. Kon nauwelijks rechtop gaan zitten zonder het uit te gillen. En een uur later nergens last meer van.
Nou jongens, waar waren jullie toen de eerste vaccinatie in Nederland werd gezet?!?!?!
Ik droomde ook dat ik hem had gekregen en later nog van de twee andere bedrijven. In mijn droom ben ik dus extra goed beschermd! Moest wel stiekem ivm zwangerschap.
Thuiswerken
Ik ben 32 en volgens mij zijn mijn boobs de laatste maanden groter geworden. Why. Mn nieuwe sportbh is nu randje ordi
Verder blij mee of niet? Wel maf als je geen oorzaak weet
Chill dat het alweer woensdag is
Ik moest het doen met grotere geworden tepels. Van moeder natuur mag ik beha’s net zo slecht vullen als Lay’s soms doet met zijn chipszakken.
Nee heb liever dat mn sportbh gewoon past , die dingen zijn niet goedkoop
Het randje van de afgrond
Oei, niet die, maar wel van die lijn. Hebben jullie ook bijpassende stoelen? Hoe doen die het?
Nee, stoelen niet maar daar heb ik ook van gehoord dat de lak er snel vanaf bladdert. Was van de tafel trouwens ook zo, die heb ik al 2x bijgewerkt maar heb de moed opgegeven.