Wat je even kwijt wil #46

Van mijn manager mag ik informatie vergaren bij een bedrijf wat courses geeft voor het certificaat wat ik moet halen en ik word er zo nerveus al van. Echt ik haat faalangst/anxiety. Lekkere mix ook. uuuuuuuurgh

ahh wat sneu! Ik woon in Z-H en heb misschien wel interesse, dus je mag me een pb sturen

1 like

Ik heb net m’n studiebegeleider een mail gestuurd dat ik waarschijnlijk bewust voor studievertraging ga kiezen omdat ik het afronden van m’n minor, beginnen met afstuderen en een aantal herkansingen niet ga redden eind deze maand. Waarschijnlijk gaat het me heel veel stress schelen, maar voor nu voelt het echt even alsof ik enorm aan het falen ben.

Kan dat niet komen door bepaalde krachttrainingen?

Ben nu al 3 weken niet aan het werk ivm lockdown, ik vond het rond de feestdagen heerlijk maar nu begint de verveling echt toe te slaan. Zelfs in bad gaan sparkt geen joy meer :sob:

2 likes

Gisteren eerder gestopt met werken omdat ik mega hoofdpijn had en er een beetje doorheen zat. Vandaag ben ik vrij, maar wil ik eigenlijk wat uurtjes inhalen; vooral omdat ik morgen niet een afspraak in wil gaan zonder iets af te hebben (dit project loopt al vrij moeizaam). Maar ik zie er zo tegenop en ik voel me nog steeds niet lekker. Ik merk dat 10 maanden thuiswerken veel impact op me begint te hebben.

Ahhhh, is het ver weg?

Bij mij ook allemaal jonge mensen die naar dorpen verhuizen, maar als je wacht op de eerste break-up ronde komen ze vanzelf weer terug :+1:

11 likes

Denk t niet, heb ook al maanden niet echt meer krachttraining gedaan. Net pas weer beetje begonnen

1 like

Oooo dat komt echt vanzelf goed hoor, dat soort vakmensen zijn echt schaars!

1 like

ik heb twee jaar geleden in precies dezelfde situatie gezeten, voelde alsof ik een enorme faalhaas was en een uitzonderen want ‘waarom lukt het mij niet en iedereen wel?’. achteraf heeft het mij zoveel rust gegeven en gigantisch veel stress gescheeld. Echt de beste keus ooit en achteraf ga je dat zelf ook echt zien en ben je waarschijnlijk alleen maar blij met je keus. :yellow_heart:

1 like

Oeh je brengt me op ideeën, ik ga denk ik een broodje bestellen (lui) bij mijn favo italiaan

Met pesto, mozarella, kerstomaten etc :drooling_face:

3 likes

ok na drie uur doen over een dood simpel mailtje, is het verzonden. nu kunnen we lekker afwachten en nadenken over alles wat me niet gaat lukken. YES! fijn. Kan iemand ff mijn brein laten droppen?

2 likes

Ja dat verwacht ik ook wel! Hiervoor maakte gij altijd lange dagen en waren er in het weekend genoeg bekende waar hij ook nog klusjes kon doen, dus denk dat hij gewoon wat naamsbekendheid moet krijgen!

1 like

Ik ging body pump doen vanochtend en dat is leuk! Helemaal me ding

3 likes

Omg ik voel me eindelijk weer mezelf :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Ik heb op 28 dec mn zorgverzekering veranderd en dus opgezegd. Maar had al premie betaald voor januari voor de kerst. Heb dat nu teruggeboekt want inmiddels is de premie van de nieuwe verzekering afgeschreven. Neem toch aan dat dat ok is hahah en dan de oude dat zelf ook van plan was. Nouja we zullen zien.

Oh wauw ik had hier niet eens aan gedacht, ik heb het ook maar meteen gedaan want ik weet uit ervaring dat dat altijd zo lang duurt met terugbetalen.

1 like

Oh wat stom! Heb je niet een tosti/grill apparaat waar je een panini in kan maken met de broodjes?

Ik ga zo maar een pizzabroodje in de over doen. Concentratie is ook ver te zoeken

1 like

Deze foto’s :pleading_face: Ik wil ook een Groenlandse hond

2 likes

Ik stond ineens in de min bij m’n oude rekeningnummer omdat ze geld hadden afgeschreven voor het pasje wat ik daar nog heb. Dus ik dacht ff slim te zijn en een tikkie naar mijzelf te sturen, komt dat geld dus alsnog bij m’n nieuwe rekeningnummer terecht via ‘overstapservice’ haha zo dom weer. Lama dan joh :thumbsup:

2 likes