Wat je even kwijt wil #46

Ik had een tijdje geleden contact met een recruiter via whatsapp voor een baan, en ik vroeg hem vandaag weer even iets werkgerelateerds en nu flirt hij volgens mij met me? :see_no_evil: ik word gelijk zo ongemakkelijk hiervan, ook omdat hij knap is

3 likes

Flirt hij of is het gewoon zon blijerd die extra aardig doet.

3 likes

Haha ja is ook zo hoor, die mensen moeten natuurlijk wel een beetje kunnen lullen en inpalmen :stuck_out_tongue: hij ziet er leuk uit op de foto haha, maar ik durf ook weer niet echt openlijk terug te flirten ofzo

1 like

Gisterenavond stonden er 2 uur lang drie agenten in de gallerij voor mijn deur en was toen al nieuwsgierig, maar nu zitten ze er sinds 10 uur 's ochtends weer en ben echt geneigd om aan de deur te gaan luisteren wat ze nou precies aan het doen zijn :sweat_smile:

Ben verder niet nieuwsgieriger dan goed voor me is hoor.

5 likes

Ik zou zeggen goh willen jullie misschien wat te drinken en ohja wat doen jullie daar?

21 likes

Daar zat ik ook over na te denken, maar ik heb alleen water uit de kraan dus dat is ook een beetje stom haha.

Net nadat ik dat bericht postte hoorde ik ineens wat klappen en een schreeuw van hiernaast komen. Volgens mij waren ze mijn buurman aan het spotten want die is nogal sketchy, maar kon het net niet zien omdat er net een deur tussen ons zit :frowning_face:

Pfff ik heb het zo koud! Verwarming staat op stand 5 en heb een deken om maar alsnog blijf ik het koud hebben.

Hahaha ja ik ook!!

Ik zou gewoon tegen je eigen voordeur aan gaan zitten en luisteren hoor. :joy: Tenzij je een glazen voordeur hebt dan is het raar.

10 likes

Oke sensatie sensatie haha. Ik ging even ‘de post halen’ beneden en ze zijn inderdaad bij mn buurman binnengevallen en die is er vandoor gerend. Er was net een andere buurjongen die vroeg wat er aan de hand was, maar dat wouden ze niet zeggen. Jammer dat de tussendeur nu dicht is want nu kan ik niet verder spioneren haha

24 likes

Sgat alles voor in de tuin/balkon/dakterras is takkeduur 🥲

1 like

Neem een hangmat!!

Oké daar vroeg je niet om en het is niet handig met visite maar het is echt een goede aankoop geweest vorig jaar. En niet zo duur.

2 likes

Je bent juist geen faalhaas want je speelt in op de omstandigheden. Hartstikke goed juist, zo ga je er straks niet aan onderdoor. Beter participeren dan het op een harde manier leren.

3 likes

Zo was even vergeten hoe kut de eerste dagen van een nieuwe baan ook alweer zijn. Voel me dan altijd zo verloren

7 likes

Haha, ik zou dit ook zo doen.

Bij ons stonden een paar jaar terug echt 2 politieauto’s in de straat, ambulance, mannen in witte pakken, de hele mikmak. Heb toen ook echt de hele dag uit het raam zitten gluren om het te zien.
Bleek uiteindelijk een inbraak te zijn geweest bij het huis schuin tegenover met fatale gevolgen voor de bewoner en ze moesten uitsluiten of hij niet vermoord was. Was niet zo, hij had een hartaanval gehad.

5 likes

zl? Zara-Lizzy?

15 likes

Daar moest ik ook aan denken :rofl::rofl: Verder ken ik geen aflorting met zl. Zal wel een typfout zijn.

Jezus, mijn moeder krijgt allemaal appjes van mensen en als ik dan antwoord dat ze geen behoefte heeft aan bezoek gaan die mensen mij appen, of andersom. Laat ons met rust zeg

Wat is zl

1 like

Zoonlief? :nauseated_face:

3 likes