Mag toch niet hopen zoonlief
Lijkt me heel vermoeiend en klote. Je zou denken dat geen behoefte eraan vrij duidelijk is.
Ik moet zo iemand rondleiden in mijn oude huis en zo geen zin in. Want ‘mijn huis, dus wegwezen.’ Is niet zo, maar voelt wel zo.
Zuslief?
Ew
Omg de vivaficering has begun
Wat is zl?
we missen de M, ZML. Zondag met lubach.
THATS IT!
Door alle lush pakketten die ik hier zag langs komen, kreeg ik helemaal zin om in bad te gaan. Lig en nu 10 min in en ben er al klaar mee. Hou helemaal niet van in bad gaan.
Ik wil zo nog ff wandelen maar echt geen idee welke route ik nou weer moet nemen
Ik vind het zo jammer dat de kerstboom weer afgetuigd is. Eigenlijk vind ik deze periode sowieso vrij triest.
Waarom zie ik altijd zo op tegen het opruimen van de kerstboom. Het is letterlijk in 20 minuten gedaan.
Ik heb net €2,54 overgeboekt naar mijn betaalrekening omdat die rente het mooie ronde getal had verpest .
Het hele account is zo te zien verwijderd
Ahh dat vind ik sneu.
Volgens mij was ze er ook maar net, dus dan gelijk dit over je heen krijgen is vast niet leuk. Beetje you can’t sit with us-vibe
Ik moet zeggen dat ik dat had geliked omdat ik die opmerking zelf wel grappig vond. Maar ik kan me voorstellen als je niet bekent bent verder op dit forum dat je dan wel t gevoel hebt dat je dan iets fouts doet of voor gek word gezet ofzo.
Ik heb mijn kerstboompje (had er 1 in pot) op het balkon gezet. Ben benieuwd of ie het blijft doen en zo ja, dan gaan daar buitenlichtjes in.
Nou, die eventuele nieuwe bewoner was zo weer weg. Hij wilde eigenlijk nog een keer langskomen, maar ja, sleutels uitlenen doe ik liever niet en morgen moet ik werken (en ik lever ze vrijdagochtend in). O, en geregeld dat eventuele niet doorgestuurde post bij de buurvrouw erin mag.
Ik heb echt 2 zakken kleding die weg kunnen! Ik wil nu betere keuzes maken qua kleding. Dus betere kwaliteit kopen en wat kritischer zijn als ik iets koop. Dit voelt goed