Het blijkt straks gewoon Mo die het heeft over haar dochter.
Haha dat doe ik ook altijd, mijn vriend vind dat maar raar.
Lief, dankjewel!
Tssss hij begrijpt de waarde van een perfect rond getal gewoon niet!
Heb je toevallig een kledingbank in de buurt? Ik gooi mijn kleding meestal in een textielbak, maar ik heb een tijd terug iets op televisie gezien over de kledingbank en volgens mij komen je kleren daar echt veel beter terecht. Minima kunnen daar dan winkelen tegen een lage prijs en vanwege corona zijn er ook steeds meer mensen die er gebruik van moeten maken. Ik ben in ieder geval ook weer wat kleding aan het uitzoeken.
HAHAHA ik voel me zo stom. Ik had ontzettende zin in kipnuggets en dacht nog wat in een los zakje te hebben. Die in de airfryer gegooid en nu blijken het KIBBELINGSTUKJES te zijn zo’n deceptie. Nu moet ik vis eten en daar had ik geen zin in…
Noo ik denk dat mn postbode een envelop over het hoofd heeft gezien omdat hij ook een groot boek moest bezorgen hier. Ik hoop maar dat hij het morgen als nog langs brengt en hopelijk niet is kwijt geraakt.
Kan ook voor de bezorging al misgegaan zijn.
Ik had 2 poststukken van de bank moeten hebben, maar ook nog niets gehad. Hopelijk ook morgen, want zijn de pincode, een bankpasje en zo’n reader.
Ik heb afgelopen vrijdag iets besteld voor m’n vriend die aanstaande zondag jarig is, maar het is nog niet eens verzonden.
Oh nja ik wacht geduldig af haha. Het is ook een dunne envelop met een dun papieren liniaaltje erin dus kan me goed voorstellen dat die minder opvallend was dan het grote zware boek haha.
Heel veel sterkte
Hahah dit doe ik ook altijd! Heerlijk gevoel als je het weer rond maakt
Aw ja dit maakt me sip. @anonieme forummer kom terug!! En je zoonlief/zuslief/zaralizzy is ook welkom!!!
Straks janken in de vlog
Ik hou niet van Lush dus heb in plaats daarvan maar de xxl surprisebag van Oil&Vinegar besteld. Nu al zin om lekker te koken met de inhoud.
Ja dag, nu wil ik deze ook terwijl ik die van Lush nog niet eens binnen heb
Ik denk dat veel winkels dit nu ook doen om van kerstrestanten af te komen ofzo. Maarja ik ben wel fan van Oil&Vinegar dus die producten komen altijd van pas.
Oeh dit klinkt echt veel beter dan een Lush-pakket…
Ik heb dit even gemist maar stond er ook bij dat het haar 1e bericht was? Er zijn ergere dingen jeetje. En missch was “zoonlief” sarcastisch bedoeld? En dus direct div reacties waar ZL op sloeg en verwijzingen naar het Viva forum…
Met het risico dat dit ook anti reacties oproept:
Ik had zelf destijds ook niet een heel warm onthaal in de zomer weet ik nog.
De rode loper hoeft echt niet uit. We zijn ook niet van suiker maar zo erop ingaan, is ook niet nodig? Ik vertelde iets over een vlogger, daarop paar reacties dat het niet nieuwswaardig of boeiend was met echt 70+ Likes. Ik dacht gezellig. Was ook niet baanbrekend, dat beweer ik ook niet, maar dan kun je bij nieuw iemand ook denken lekker laten gaan
Men plaatst hier wel vaker gedachtenspinsels zie ik, maar om nu bij ieder bericht (die verder okay is/niet grensoverschrijdend) zo uit te moeten spreken wat er mis mee is. Nogmaals mag/kan: heel sfeerbevorderend is het niet
Merk dus wel dat er een lat bestaat tov een nieuw iemand, maar missch is dat inherent aan zo’n plek. Had al lang niet ergens meegepost
Ooh help ik ben het al aan het verantwoorden met het feit dat ik geen kerstpakket heb gehad dit jaar