Wat je even kwijt wil #46

Wat een kutdag. Ik heb een spiraal laten zetten, viel meteen daarna flauw maar kreeg on top of that een epileptisch insult (2e keer in mijn leven) waardoor ik een paar uur heb moeten blijven. Ik ben moe, ik heb pijn en voel me echt megadepressief. Nee gaat echt top hier :thumbsup:

Heeft iemand goede netflixafleidingtips??

3 likes

Als je een cadeau(bon) mag uitzoeken a 60/70 euro. Wat zouden jullie dan kiezen?

Altijd 100 wensen, nu mag het en weet ik niks.

Jemig wat klote zeg! Hopelijk voel je je snel wat beter!

Ik vond Love & Anarchy (heet eigenlijk anders, want Scandinavisch geloof ik) echt een chille en makkelijke serie.

1 like

Wow shit zeg!
Hopelijk voel je je snel beter en heb je er geen last meer van :heart:

1 like

Ik zou bol.com kiezen omdat hun assortiment zo groot is en ik bestel daar heel vaak.

1 like

Als ik een mail doorstuur van iemand naar een ander mailadres dan krijgt alleen de nieuwe dit te zien toch? :open_mouth:

Shit! Een bestelling gaat naar mijn oude adres. :grimacing: Heb het net gauw naar een afhaalpunt gewijzigd. Hopelijk was ik nog op tijd, anders is het echt kut.

Nee precies, dan zal het wel goed zijn!

Wow jeetje! Beterschap!

1 like

Boekenbon of een bon van de Ici Paris/Douglas!

1 like

Oke wtf hoor net dat mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis en morgen geopereerd wordt. Hij ging vandaag voor zijn buik want langere tijd last en bleek littekenweefsel te zitten van bestraling en dat moet weg. Hij moet nu een paar dagen tot week in het ziekenhuis blijven. Echt schrikken weer maar ook soort fijn niet iets anders maar kan het nog niet helemaal bevatten

2 likes

Ja denk ik ook aan
 Heb de Ringfit van Nintendo op de wishlist, maar er staat bij dat het kan zijn dat het product nooit meer terug komt

Mag ook een fysiek cadeau zijn, maar vind stom om dan een game te vragen (cadeau is vanuit werk) die overal uitverkocht is :joy:

Ja weet je ik heb hier eigenlijk ook maar één gepaste reactie op:

20210107_191159

70 likes

Ik ook!!!

1 like

Heb je crazy rich asians al gezien?

4 likes

Dat is inderdaad schrikken zeg! Ik snap wel dat je aangeeft dat het dat deze opname ‘fijn’ is, vooral als je er al een heel traject op hebt zitten. Veel sterkte!

1 like

Ah nee :sob: hopelijk gaat het snel beter!
Tips: The Queen’s Gambit! Echt verslavend. Of Tiny Pretty Things (lekker drama PLL-achtig haha)
En Crazy Rich Asians idd zoals gezegd! Heb die film al 3x gezien haha

2 likes

Ja dit is sowieso fijn, want was prostaatkanker met operatie en driekwart jaar later bestraling, maar nog steeds last daarvan. Nu afgelopen december was er weer iets anders bij stembanden en daarna lang niet lekker en veel last van zijn buik. Dus sowieso fijn dat ze weten wat het is en dat ze iets kunnen doen, maar weer iets en zo snel is wel gewoon even slikken

1 like

Wat een kutdag, Hopelijk kan je jezelf vanavond nog een beetje verwennen (of iemand anders).

1 like

Hahaha shit nu heeft m’n oude zorgverzekering ook premie teruggestort. Dat mag ik vast niet houden