Ja hier ook ik ben hoogzwanger en gister is de beste vriend van mijn ouders/goede vriend van de familie overleden
Ah wat erg, gecondoleerd
Veel sterkte!
Ik heb een hoodie aan met daarover een blazer, want wilde comfy en warm zijn op kantoor. Hopelijk snappen mijn collegas dat dit fashion is.
Alsof de ochtend nog niet rot genoeg begon heeft mijn kat ook nog aan een dracaena plant zitten vreten. Dierenarts is al gebeld, die gaan even verder onderzoek doen.
Heb de plant maar meteen in de badkamer gezet .
Hou van die combi!
Ik ben echt zo zo zo zo zo zo zo moe
Kan niet meer … pff, over 5 minuten weer 25 pubers voor m’n neus. 17:00, kom snel!!!
Bijna weekend
Sterkte!! Haha
Zowel mijn vriend als mijn kat zaten extreem te snurken vannacht. Alleen bij de ene is het cute en van de ander word ik woedend lol
Wat rot. Hoe gaat het nu?
Ik deed dit ook met mn vriend, en hij moest dan Nederlandse antwoorden inspreken. Ik ging helemaal stuk. Dus ik begrijp je volledig haha
Nou echt, als ik vroegtijdig kom te overlijden komt het echt door mijn kat hoor. Breek zo vaak m’n nek bijna over dat beest. Vannacht was het ook weer raak. Ik hoorde hem de hele tijd iets verschuiven in de woonkamer. Dus was er al uit geweest (zonder bril) om te kijken, maar zag zo gauw niks. Dus lag eindelijk weer lekker genesteld in bed, hoor ik hem weer bezig. Dus ik met hoog tempo naar de woonkamer en voor ik het wist lag ik op de grond. Blijkt dat hij z’n complete waterbak door de woonkamer heeft geschoven. Echt overal lag water en dat zag ik dus niet. Nou ik ben zo keihard onderuit gegaan. Hoofd en elleboog doen kapot veel pijn en mn lichaam is gewoon beurs ofzo. Heb even heerlijk hard lopen janken vannacht en me heel zielig gevoeld. Vanochtend was m’n kat heel schuldbewust en kreeg extra veel miauwtjes en kopjes haha.
Heel herkenbaar dit. In mijn oude huis renden ze altijd naar de deur als de bel ging dus dan viel je zo ongeveer over ze heen de trap af.
Sterkte trouwens.
Had er nog nooit van gehoord en ik ben nu heel benieuwd, ook door de andere reacties. Klinkt wel alsof ik het leuk kan vinden Thanks voor de tip. Of je vriend
Sinds ik cognitieve gedragstherapie oefeningen doe voel ik mij meer zen dan ooit. Ik had altijd een kort lontje maar heb mijzelf driftbuien, ruzies en tranen bespaard door alles van mij af te schrijven en situaties te bekijken met een meer objectieve blik. Doorgaans zou ik nu enorm PMS’en, ook daar merk ik veel minder van!
Oh daar begin ik toevallig maandag mee met een psycholoog. En ik heb er totaal geen zin in haha. Maar dit klinkt iig positief.
Ik had gisteren een gesprek op werk met onze coach. En het was heel verhelderend. Wat wel fijn was alleen nu ben ik er wel heel de tijd over aan het nadenken
Mag ik vragen waarom je er geen zin in hebt?
Ben beetje moe van therapieën. Dit is voor trauma en angst en pff. Mijn therapeut gaat mee dus dat scheelt. Maar nee kan me op zoiets echt niet verheugen maar ik geef het iig een kans. Mn psychiater heeft als het goed is al allemaal informatie doorgegeven dus ik hoop dat het niet een of ander sloom traject wordt.
Damn wat is de zon fel. En laag
Maar goed alles beter dan regen