Ben al 2 dagen alle jaszakken, tassen en lades aan het doorzoeken naar losse ibuprofen en paracetamol. Tis me een zoektocht, maar ben te lui om nieuwe te kopen. Moet er nu toch aan geloven… alle tassen etc. zijn leeg en ik heb t nog 3 dagen nodig.
Omg ik ga nog wat kaarsjes nodig hebben haha het gesprek ging prima maar ik heb een aantal opdrachten als huiswerk meegekregen en uhh…
Ja hij wil het ook heel graag in context plaatsen (want vroegah) en uiteenzetten enzo maar dat past niet helemaal in het tempo van Eva (en het “nu”).
Wel jammer want ik vind het meestal heel interessant
Wat triest eigenlijk dat ik niet eens verrast meer ben dat mn fiets gejat is. Ik heb me er dus eigenlijk al bij neergelegd dat de wereld klote is en het normaal is dat spullen gestolen worden.
Mijn ritme is momenteel zo verstoord dat ik niet voor 2 uur in slaap kom en zonder wekker ook pas om 12 uur wakker word. Toch maar eens beginnen weer een ritme te krijgen voordat ik dalijk weer begin met werken.
Ja hier hetzelfde probleem. Afgelopen week ging 1 keer om 8:30 de wekker, verder kon ik uitslapen. Ik ga dan ook pas rond 2 uur naar bed en word heel laat wakker. Morgen maar wat eerder de wekker zetten.
Omgekeerde probleem hier had m’n ritme weer helemaal op orde maar heb morgen weer nachtdiensten dus word echt een taak om goed wakker te blijven morgen.
Vandaag gaat zo’n lange dag worden, kijk er nu al tegen op blikjes Redbull en hoppa
Pff, 3.5 uur geslapen Slapen gaat weer zo kut op het moment.
Ja hier ook ik ben hoogzwanger en gister is de beste vriend van mijn ouders/goede vriend van de familie overleden
Ah wat erg, gecondoleerd
Veel sterkte!
Ik heb een hoodie aan met daarover een blazer, want wilde comfy en warm zijn op kantoor. Hopelijk snappen mijn collegas dat dit fashion is.
Alsof de ochtend nog niet rot genoeg begon heeft mijn kat ook nog aan een dracaena plant zitten vreten. Dierenarts is al gebeld, die gaan even verder onderzoek doen.
Heb de plant maar meteen in de badkamer gezet .
Hou van die combi!
Ik ben echt zo zo zo zo zo zo zo moe
Kan niet meer … pff, over 5 minuten weer 25 pubers voor m’n neus. 17:00, kom snel!!!
Bijna weekend
Sterkte!! Haha
Zowel mijn vriend als mijn kat zaten extreem te snurken vannacht. Alleen bij de ene is het cute en van de ander word ik woedend lol
Wat rot. Hoe gaat het nu?
Ik deed dit ook met mn vriend, en hij moest dan Nederlandse antwoorden inspreken. Ik ging helemaal stuk. Dus ik begrijp je volledig haha