Nou echt, als ik vroegtijdig kom te overlijden komt het echt door mijn kat hoor. Breek zo vaak m’n nek bijna over dat beest. Vannacht was het ook weer raak. Ik hoorde hem de hele tijd iets verschuiven in de woonkamer. Dus was er al uit geweest (zonder bril) om te kijken, maar zag zo gauw niks. Dus lag eindelijk weer lekker genesteld in bed, hoor ik hem weer bezig. Dus ik met hoog tempo naar de woonkamer en voor ik het wist lag ik op de grond. Blijkt dat hij z’n complete waterbak door de woonkamer heeft geschoven. Echt overal lag water en dat zag ik dus niet. Nou ik ben zo keihard onderuit gegaan. Hoofd en elleboog doen kapot veel pijn en mn lichaam is gewoon beurs ofzo. Heb even heerlijk hard lopen janken vannacht en me heel zielig gevoeld. Vanochtend was m’n kat heel schuldbewust en kreeg extra veel miauwtjes en kopjes haha.
Heel herkenbaar dit. In mijn oude huis renden ze altijd naar de deur als de bel ging dus dan viel je zo ongeveer over ze heen de trap af.
Sterkte trouwens.
Had er nog nooit van gehoord en ik ben nu heel benieuwd, ook door de andere reacties. Klinkt wel alsof ik het leuk kan vinden Thanks voor de tip. Of je vriend
Sinds ik cognitieve gedragstherapie oefeningen doe voel ik mij meer zen dan ooit. Ik had altijd een kort lontje maar heb mijzelf driftbuien, ruzies en tranen bespaard door alles van mij af te schrijven en situaties te bekijken met een meer objectieve blik. Doorgaans zou ik nu enorm PMS’en, ook daar merk ik veel minder van!
Oh daar begin ik toevallig maandag mee met een psycholoog. En ik heb er totaal geen zin in haha. Maar dit klinkt iig positief.
Ik had gisteren een gesprek op werk met onze coach. En het was heel verhelderend. Wat wel fijn was alleen nu ben ik er wel heel de tijd over aan het nadenken
Mag ik vragen waarom je er geen zin in hebt?
Ben beetje moe van therapieën. Dit is voor trauma en angst en pff. Mijn therapeut gaat mee dus dat scheelt. Maar nee kan me op zoiets echt niet verheugen maar ik geef het iig een kans. Mn psychiater heeft als het goed is al allemaal informatie doorgegeven dus ik hoop dat het niet een of ander sloom traject wordt.
Damn wat is de zon fel. En laag
Maar goed alles beter dan regen
Argh mijn scherm van mijn telefoon reageert niet. De telefoon doet het gewoon maar het scherm reageert niet op aanrakingen. Echt zo frustrerend!
Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan schilderen. Echt geen zin om alles af te plakken. Waarom was ik te gierig om een schilder te laten komen
Meine gutte, wat is boodschap doen toch stom. Al die rot karren, al die irritante mensen die je steeds weer tegen komt en waar je je per keer meer aan gaat ergeren. Echt rot op en laat me gewoon boodschappen doen. Die stomme mondkapjes waardoor je het bloedheet hebt en mensen nog geïrriteerder zijn. Echt Ugh.
Mensen die rustig gaan babbelen in de winkel. Mensen die snel voorschieten als jij netjes op afstand staat te wachten op de persoon die nog bij het vaak staat te gluren.
Ik ben mijn 154 gelekte wachtwoorden maar eens aan het wijzigen, wat een kutwerkje omg
Vooral Gerda en Henk die dan ook nog even met twee karretjes een heel gangpad blokkeren, ondanks dat het advies is om de rest thuis te laten. Henk staat er negen van de tien keer maar een beetje doelloos bij en vind alles best wat Gerda in haar winkelwagentje stopt.
Ik zit bij de tandarts in de wachtkamer maar waarom is het hier altijd zo ziekelijk HEET?! Ik zweet onder m’n mondkappie
Haha ik was ook verrast. Maar hij is echt in tijden niet meer zo fel geweest, zo irritant dat ik m’n scherm niet meer goed kan lezen. Nu stop ik met klagen want het is stiekem wel chill natuurlijk, zo maar naar buiten
Ik heb net anderhalf uur een herhaling van een stukje radio geluisterd zonder dat ik het door had??? Ze gingen ook steeds het nieuws herhalen en dan steeds dezelfde column(wel 4 keer) en daarna steeds hetzelfde gesprek. Normaal begint om 10 uur een show die ik graag luister en die was er nu niet, maar nu snap ik waarom
Ik luister trouwens BNR, dus je hebt dan ook geen muziek die herhaalt word. Ik voel me echt dom haha.
Zo typerend! Henk die 100 meter dom kieken heeft uitgevonden terwijl Gerda alles bepaald
Jahaaaa heb net op mijn werk de eerste van twee COVID-vaccinaties gehad en ben gewoon helemaal hyper en blij