Ik was vanmorgen ook bij de tandarts, maar tegen mij zei ze dat een mondkapje niet verplicht was? Omdat het niet als openbare ruimte wordt gezien zei ze. Ik was ook wel de eerste en enige in de wachtkamer. De meneer die er zat toen ik wegging had ook niks op. Toen vond ik het dus wel ongemakkelijk dat ik ook niks op had,want hij zat naast de deur, dus we konden geen afstand houden.
Of van die mensen die hun kar schuin zetten en dan rustig gaan kijken. Dan kun je dr ook niet gewoon langs lopen maar als je met jou kar hun karretje even recht zet dan kijken ze je aan van ´Kun je niet gewoon even rustig even 6 jaar wachten terwijl ik naar dit schap staar waar ik waarschijnlijk toch niks van mee ga nemen´
Ik ben heel blij dat ik een huis heb kunnen kopen maar tegelijkertijd heb ik het in zekere zin ook wel onderschat. Vooral de eindeloze stroom aan kosten. We hebben ons huis best wel grondig verbouwd, dat heeft uiteraard flink wat geld gekost. Denk je klaar te zijn maar dan gaat het schuurdak lekken, moet de cv ketel een beurt en moet er gaas in de dakgoten geplaatst worden omdat de vogels als een soort legerofficier door de dakgoot marcheren om 6 uur ‘s ochtends. Ik zei al tegen mijn vriend dat we fucking rijk waren geweest als we geen huis hadden gekocht. Maar voor de rest is het wel leuk hoor
Nou dit!! Ik had laatst bij de AH, toen was er een optimel actie. Ging een vrouw echt helemaal ieder pak er uit halen, analyseren en er weer in doen. Natuurlijk ook voor een schap waar ik bij moest. Ik zat echt zo te kijken van; jezus ga nou eens weg en doe dit eens niet. Raak verdorie niet alles aan met je tengels.
ik heb tegen mn slome vriendin gezegd dat ik ergens om 1 uur ben. Maar daar ben ik eigenlijk om kwart over dus ik hoop dat we tegelijk aankomen.
Mijn collega is gisteren positief getest op corona en de andere collega die de hele dag op 2 meter afstand van diegene heeft gezeten (in een klein ongeventileerd kantoor) vind zichzelf zo belangrijk dat diegene gewoon naar kantoor komt. Dus ik ben boos naar huis gegaan want ik ga geen onnodige risico’s lopen. Ben echt zo pissig😠
Oke ik verveel me echt zo hard, echt nergens zin in
Ik begrijp dat je daar geen zin in hebt! Wellicht heb je er heel veel aan en ik hoop dat mijn post jou iets meer vertrouwen heeft gegeven. Ik heb zelf geen psycholoog, ik heb een boek dat ik gebruik voor mijn oefeningen. Ik wil nu niet perse zeggen dat je het ook in je eentje kunt doen, ik denk eerder dat het boek in combinatie met een sturende psycholoog veel beter kan helpen! Hoe dan ook, misschien heb je er wat aan. Dit is het boek: https://www.bol.com/nl/p/feeling-good/1001004000947727/?bltgh=lViQn-deEpa5Y5Y5dDtBGw.1_4.9.ProductImage
Ik heb mijn huis ver-een-persoont. Ik had genoeg stoelen aan tafel voor een gezin, twee fauteuils en genoeg ruimte op de bank om met vijf mensen TV te kijken. Maar ik was zo toe aan meer bewegingsruimte, dat ik een aantal meubels in de schuur heb gezet. Voorlopig komt hier toch niemand op bezoek.
Ik word net wakker na 14u geslapen te hebben en ik voel me wel oké nu Lief dat je het vraagt, dankje!
Ik voel me down maar nu stalk ik de profielen van facebook tokkies en complotgekken. Entertainent en voel me wat beter over mezelf.
Ik wil ook zon, het is hier grauw en grijs.
Ik zeg al jaren dat als ik ooit een instrument wil bespelen, het piano is. Dussss ik heb voor kerst een keyboard gekregen en ben het nu aan het leren!! Leuk nieuw doel voor 2021.
Ik zit nu echt aan mijn taks wat betreft gesprekken voeren en volgen achter een webcam. Vanmiddag maar de kluizenaar uithangen met een boek.
Ik heb maandag voor mijn schoonoma (? Is dit een woord) van die brievenbus brownies per post besteld maar het wordt waarschijnlijk zaterdag pas bezorgd 🥲 zal wel niet meer te eten zijn dan. Echt een slim idee om iets eetbaars te sturen als de post overbelast is
Je had beter een zak garnalen kunnen sturen. Ik ben die aan het ontdooien en ik heb geen geduld.
Pff ik heb nooit wat met mijn telefoon gehad. Nooit kapot, kwijt of een gebroken scherm. Een paar maanden geleden is hij gestolen en nu liet ik mijn, dus net nieuwe, telefoon vallen op straat . Echt top, heel mijn scherm naar de klote.
Wilde deze maand ook een stoel kopen maar dat zit er zo weer niet in.
Ohhh top ik wist niet dat ze zo lang houdbaar waren! Dan zal het wel meevallen