Ik word net wakker na 14u geslapen te hebben en ik voel me wel oké nu Lief dat je het vraagt, dankje!
Ik voel me down maar nu stalk ik de profielen van facebook tokkies en complotgekken. Entertainent en voel me wat beter over mezelf.
Ik wil ook zon, het is hier grauw en grijs.
Ik zeg al jaren dat als ik ooit een instrument wil bespelen, het piano is. Dussss ik heb voor kerst een keyboard gekregen en ben het nu aan het leren!! Leuk nieuw doel voor 2021.
Ik zit nu echt aan mijn taks wat betreft gesprekken voeren en volgen achter een webcam. Vanmiddag maar de kluizenaar uithangen met een boek.
Ik heb maandag voor mijn schoonoma (? Is dit een woord) van die brievenbus brownies per post besteld maar het wordt waarschijnlijk zaterdag pas bezorgd 🥲 zal wel niet meer te eten zijn dan. Echt een slim idee om iets eetbaars te sturen als de post overbelast is
Je had beter een zak garnalen kunnen sturen. Ik ben die aan het ontdooien en ik heb geen geduld.
Pff ik heb nooit wat met mijn telefoon gehad. Nooit kapot, kwijt of een gebroken scherm. Een paar maanden geleden is hij gestolen en nu liet ik mijn, dus net nieuwe, telefoon vallen op straat . Echt top, heel mijn scherm naar de klote.
Wilde deze maand ook een stoel kopen maar dat zit er zo weer niet in.
Ohhh top ik wist niet dat ze zo lang houdbaar waren! Dan zal het wel meevallen
Waarom wil ik dit hebben??
En ja, dit is nieuwe pokémon merch waar je in Gengar’s mond slaapt…
Edit:
Ik heb de afgelopen 1,5 jaar echt zo hard gestudeerd en ik ben sinds gisteren eindelijk 2-3 weken vrij, wat ik heel fijn vind. Maar ik verveel me gewoon nu al Haha, heb gewoon een saai leven denk ik
Maar wacht er is meer: METAPOD
Dit is zo’n fucking mood…
Dit is inderdaad ook erg fijn! Iedereen wil op do. alles afronden want weekend enzo en dan is het hectisch. Op vrijdag is het altijd stiller. Kun je lekker op je gemak alles wegwerken en je krijgt niet meteen weer een actie terug ondat de meeste op vrijdag vrij zijn
Ik moet hier zo hard om lachen hahaha maakt meteen mijn dag goed
Rechtsonder is wel echt een accurate representatie van hoe ik vandaag aan het thuiswerk ben
Was even vergeten wat een ellende het is om brak te zijn
Ik heb maccie besteld en de cola is omgevallen en half leeg… Het is via thuisbezorgd. Moet ik dan op hun website naar ‘ik heb een klacht’ gaan of op een andere manier dit melden?
k zou meteen bellen dat gaat een stuk sneller denk ik!
Ik ga echt door de zwaarste psychische kut periode van mijn leven en het voelt eindeloos, uitzichtloos. Hopelijk werkt mijn medicatie snel zodat het beter wordt. Maar de dagen duren zo lang. Ben vanmiddag weer begonnen met kleuren in een van mijn vele kleurboeken en dat geeft in ieder geval wat afleiding haha.