Wat je even kwijt wil #46

Waar kan je dit kopen? Mijn kind is helemaal gek/fan van Pokemon en dit zal die geweldig vinden.

Edit: oh gevonden, 300 dollar! Laat maar zitten haha

3 likes

Diy project?

1 like

Zie net dat Giel Beelen een webinar gaat geven over ochtendrituelen (is onderdeel van meerdere webinars met als thema ‘‘jouw 2021 ontwerpen’’). Maar Giel Beelen had zich in drie weken twee keer verslapen voor zijn eigen radioshow hahaha

55 likes

Verslapen kan ook een ritueel zijn. :clown_face:

6 likes

Love dat verhaal dat iemand op het forum een keer op het raampje van de stilstaande trein had getikt toen ze hem zag slapen in die trein.

Zo ging het toch? Echt heerlijk

18 likes

Zo, volgende week 60 euro korting op boodschappen gescoord ofzo. Love 1+1. :partying_face:

15 likes

Ik heb een nieuw geurtje en ruik nu elke keer aan mijn pols omdat het zo lekker ruikt :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Net een brief van van mijn werk binnen, waarin staat dat ik weer voor 100% beter gemeld ben. Zo fijn na 1,5 jaar ziek/minder gewerkt te hebben.

71 likes

Haha, ik had dat de week voor kerst. De hele middag gekeken hoe de arrenslee rondjes door de wijk reed.

Ik heb net weekend boodschappen gedaan maar ik merk nu al dat ik te weinig snacks heb gekocht. :anguished: Vrees dat ik morgen dan maar langs de Lidl moet.

1 like

Ik was super gemotiveerd begonnen met de badkamer opruimen maar nu geen zin meer. Mn hele bed ligt vol met zooi :thumbsup:

Edit: maar ga wel weer eens ouderwets los op :heart: Pitbull :heart:

4 likes

Vorig jaar na 5 jaar last gehad te hebben van tokkie terror buren verhuisd.
Vandaag hadden mijn nieuwe buren werkzaamheden aan hun huis, waardoor er op onze oprit een steiger opgebouwd stond. Geen probleem, oprit is toch leeg! (En anders even ergens anders parkeren)

En zojuist stond de buurvrouw met een prachtige bos bloemen als bedankje aan de deur. Ik ben al 15 minuten onbedaarlijk aan het huilen omdat ik niet kan geloven dat ik na al die jaren lieve buren heb.

58 likes

Open iets om te kijken of het nog dicht is, zie ik dit:

Ik woon samen met een 16 jarige denk ik :joy:

Edit: hij zegt dat hij er niks van weet :face_with_monocle:

32 likes

ik heb iets besteld en het wordt geleverd in zo’n pakketautomaat

ben echt veel te hyped hiervoor, voelt echt als 2050

18 likes

Ik zit al de hele dag achter mijn computer te werken en zag de zon opgaan en nu weer ondergaan. Weer een dag daglicht verspild :+1:

5 likes

Ahh ik was net even in de stad met een vriendin , wn we zagen een stel bachata dansen zo leuk!
Nu kriebelt het wel heel erg hoor. Is er een soort zoek een danspartner site dan meld ik me gelijk aan haha.
Het waren ook zulke lieve mensen we gingen even een praatje met hun maken was zo leuk.

2 likes

Ik ben net door het slaapkamerraam geklommen omdat jongetjes (ik hoop per ongeluk) een bal op de uitbouw hadden getrapt/gegooid whatever. Iets zegt me dat dit vaker gaat gebeuren in de komende jaren :sweat_smile:

1 like

Is het een piemel of een vrouwenlichaam met dikke tetten?? :joy:

7 likes

Hahaha ik gok een piemel :joy:

3 likes

Het personeel is in de meeste gevallen wel binnen, plus in veel winkels hebben ze licht op tijd schakeling zitten.