Ik heb de afgelopen 1,5 jaar echt zo hard gestudeerd en ik ben sinds gisteren eindelijk 2-3 weken vrij, wat ik heel fijn vind. Maar ik verveel me gewoon nu al Haha, heb gewoon een saai leven denk ik
Maar wacht er is meer: METAPOD
Dit is zo’n fucking mood…
Dit is inderdaad ook erg fijn! Iedereen wil op do. alles afronden want weekend enzo en dan is het hectisch. Op vrijdag is het altijd stiller. Kun je lekker op je gemak alles wegwerken en je krijgt niet meteen weer een actie terug ondat de meeste op vrijdag vrij zijn
Ik moet hier zo hard om lachen hahaha maakt meteen mijn dag goed
Rechtsonder is wel echt een accurate representatie van hoe ik vandaag aan het thuiswerk ben
Was even vergeten wat een ellende het is om brak te zijn
Ik heb maccie besteld en de cola is omgevallen en half leeg… Het is via thuisbezorgd. Moet ik dan op hun website naar ‘ik heb een klacht’ gaan of op een andere manier dit melden?
k zou meteen bellen dat gaat een stuk sneller denk ik!
Ik ga echt door de zwaarste psychische kut periode van mijn leven en het voelt eindeloos, uitzichtloos. Hopelijk werkt mijn medicatie snel zodat het beter wordt. Maar de dagen duren zo lang. Ben vanmiddag weer begonnen met kleuren in een van mijn vele kleurboeken en dat geeft in ieder geval wat afleiding haha.
Waar kan je dit kopen? Mijn kind is helemaal gek/fan van Pokemon en dit zal die geweldig vinden.
Edit: oh gevonden, 300 dollar! Laat maar zitten haha
Diy project?
Zie net dat Giel Beelen een webinar gaat geven over ochtendrituelen (is onderdeel van meerdere webinars met als thema ‘‘jouw 2021 ontwerpen’’). Maar Giel Beelen had zich in drie weken twee keer verslapen voor zijn eigen radioshow hahaha
Verslapen kan ook een ritueel zijn.
Love dat verhaal dat iemand op het forum een keer op het raampje van de stilstaande trein had getikt toen ze hem zag slapen in die trein.
Zo ging het toch? Echt heerlijk
Zo, volgende week 60 euro korting op boodschappen gescoord ofzo. Love 1+1.
Ik heb een nieuw geurtje en ruik nu elke keer aan mijn pols omdat het zo lekker ruikt
Net een brief van van mijn werk binnen, waarin staat dat ik weer voor 100% beter gemeld ben. Zo fijn na 1,5 jaar ziek/minder gewerkt te hebben.
Haha, ik had dat de week voor kerst. De hele middag gekeken hoe de arrenslee rondjes door de wijk reed.
Ik heb net weekend boodschappen gedaan maar ik merk nu al dat ik te weinig snacks heb gekocht. Vrees dat ik morgen dan maar langs de Lidl moet.
Ik was super gemotiveerd begonnen met de badkamer opruimen maar nu geen zin meer. Mn hele bed ligt vol met zooi
Edit: maar ga wel weer eens ouderwets los op Pitbull