Mijn auto is gepimpt
Heel veel winkels hebben een tijd schakelaar ofzo iets. Vaak zijn de winkels ook tot 12 uur snachts verlicht.
Ze kunnen ook achter zitten, niet alles gebeurt direct in de winkel voor. Tevens gaan die schermen ook op een tijd, dus ja je kan het uitzetten. Maar of ze het willen is een tweede. De kassa’s blijven ook aan. (Veel winkels verweken ook bestellingen online in de winkel zelf nu)
Omg zo leuk!
Ik heb n.a.v. dat 30 jaar Samson en Gert gebeuren een hele marathon gehouden. In een impulsieve bui heb ik een vintage collectorsitem van Samson gekocht. Nu zijn ze dat ding naar mij aan het verzenden en krijg ik steeda update over Samson, zelfs een foto dat hij half ingepakt zit. Ik ga helemaal stuk. Ben echt een baby soms.
Bijenkorf
Ik ga straks met een vriendin ergens heen met de auto, maar ik wil dus rechts achter gaan zitten want minder kans op mogelijke besmetting. Beetje taxi vibes wel, maar ze reageert helemaal met “echt??”
Ook echt geen zin in weer tijd een mondkap op moeten die huid van mij is al helemaal van slag en ik beperk het aantal momenten dat ie op moet zoveel mogelijk. Instant chagrijnig als ik denk aan dat ding.
De slechte chauffeur van NL is echt mijn guilty pleasure. John Willems is zo vreselijk en de kandidaten zo hysterisch
@ellegirltalk goede, heb je ook dat onderzoek gezien over welke ramen je open moet hebben enzo? Haha
Omg had je gisteren gezien? Die ene die bijna met 100 km/uur de bocht nam
Haha ik ben nu net begonnen met de eerste! Wat een heerlijk vooruitzicht, met 100 ja?
Nee? Tell me. Alle inclusief de kofferbak?
Ik heb de hele week gezond gegeten en al 3x gesport omdat ik een beetje moest resetten na de vakantie. Maar vanavond komt een vriend eten dus shoarmawraps, gebakken aardappeltjes, chocolademousse en chips. En g&t
Haha!
Heb ff gegoogled want kon hem niet vinden in het Corona topic:
Me: ik wil mijn voet in tape!!!
Stemmetje in mijn hoofd: dat tape moet er zondag af lekker je huid er aftrekken.
Oh no oh no no no no
Ik voel me zo bol in winterjassen
Dit kun je niet posten zonder foto van het collectors item.
Ik heb morgen avond met een vriendin afgesproken, nu appt ze net of ik vanavond niet kan ipv morgen omdat ze vanavond niks te doen heeft en een vriend die ze lang niet gezien heeft vroeg of ze morgen avond af kon spreken. Maar goed morgen had ze dus al met mij gepland en nu dacht ze dan kijk ik of musa nu kan i.p.v. morgen. Alleen heb ik net uitgebreid sushi besteld omdat ik dus niks te doen had, dacht dan maar lekker uitgebreid eten en serietje kijken en chillen met mezelf, misschien even gaan schilderen ook. Alleen nu zit ze dus vet te pushen van ja kan je dan niet snel eten en daarna komen want anders heb ik niks te doen vanavond en kan ik hem morgen niet zien. En ja ik voel me nu dus vet bezwaard en erger me best wel? Zou dan dus heel snel moeten eten en moeten haasten, een van m’n ouders vragen me af te zetten op het station en rond 9 bij haar kunnen zijn en dan 2 uurtjes later haasten om de laatste bus terug (waar ik een uur in moet zitten) nog te kunnen halen…
Stel ik me aan? En hoe reageer ik hier nu op? Maak zoiets echt nooit mee joh haha.
Zeg gewoon nee fuck off ik zie je morgen
Ik zou lekker thuis blijven, waarom moet jij je plannen wijzigen voor haar, als je dat niet wilt. Me time is ook belangrijk!
Je stelt je niet aan, zij moet niet dubbel plannen. Zeker ze heeft al ja gezegd tegen die andere.
Ja heb nu alleen het gevoel dat ze die vriend heeeel graag wil zien en baalt dat dat niet kan omdat ik niet zo flexibel reageer als ze had gehoopt. Dus heb nu beetje ongemakkelijk gevoel, alsof ze minder zin in mij heeft ofzo. Maar ok, misschien betrek ik er nu te veel dingen bij, is ook wel een gevoeligheidje van mij om me snel te veel of niet zo gewenst te voelen.