Wat je even kwijt wil #46

Vorig jaar na 5 jaar last gehad te hebben van tokkie terror buren verhuisd.
Vandaag hadden mijn nieuwe buren werkzaamheden aan hun huis, waardoor er op onze oprit een steiger opgebouwd stond. Geen probleem, oprit is toch leeg! (En anders even ergens anders parkeren)

En zojuist stond de buurvrouw met een prachtige bos bloemen als bedankje aan de deur. Ik ben al 15 minuten onbedaarlijk aan het huilen omdat ik niet kan geloven dat ik na al die jaren lieve buren heb.

58 likes

Open iets om te kijken of het nog dicht is, zie ik dit:

Ik woon samen met een 16 jarige denk ik :joy:

Edit: hij zegt dat hij er niks van weet :face_with_monocle:

32 likes

ik heb iets besteld en het wordt geleverd in zo’n pakketautomaat

ben echt veel te hyped hiervoor, voelt echt als 2050

18 likes

Ik zit al de hele dag achter mijn computer te werken en zag de zon opgaan en nu weer ondergaan. Weer een dag daglicht verspild :+1:

5 likes

Ahh ik was net even in de stad met een vriendin , wn we zagen een stel bachata dansen zo leuk!
Nu kriebelt het wel heel erg hoor. Is er een soort zoek een danspartner site dan meld ik me gelijk aan haha.
Het waren ook zulke lieve mensen we gingen even een praatje met hun maken was zo leuk.

2 likes

Ik ben net door het slaapkamerraam geklommen omdat jongetjes (ik hoop per ongeluk) een bal op de uitbouw hadden getrapt/gegooid whatever. Iets zegt me dat dit vaker gaat gebeuren in de komende jaren :sweat_smile:

1 like

Is het een piemel of een vrouwenlichaam met dikke tetten?? :joy:

7 likes

Hahaha ik gok een piemel :joy:

3 likes

Het personeel is in de meeste gevallen wel binnen, plus in veel winkels hebben ze licht op tijd schakeling zitten.

Mijn auto is gepimpt :joy:

67 likes

Heel veel winkels hebben een tijd schakelaar ofzo iets. Vaak zijn de winkels ook tot 12 uur snachts verlicht.

Ze kunnen ook achter zitten, niet alles gebeurt direct in de winkel voor. Tevens gaan die schermen ook op een tijd, dus ja je kan het uitzetten. Maar of ze het willen is een tweede. De kassa’s blijven ook aan. (Veel winkels verweken ook bestellingen online in de winkel zelf nu)

Omg zo leuk!

Ik heb n.a.v. dat 30 jaar Samson en Gert gebeuren een hele marathon gehouden. In een impulsieve bui heb ik een vintage collectorsitem van Samson gekocht. Nu zijn ze dat ding naar mij aan het verzenden en krijg ik steeda update over Samson, zelfs een foto dat hij half ingepakt zit. Ik ga helemaal stuk. Ben echt een baby soms.

22 likes

Bijenkorf

1 like

Ik ga straks met een vriendin ergens heen met de auto, maar ik wil dus rechts achter gaan zitten want minder kans op mogelijke besmetting. Beetje taxi vibes wel, maar ze reageert helemaal met “echt??”
Ook echt geen zin in weer tijd een mondkap op moeten :sob: die huid van mij is al helemaal van slag en ik beperk het aantal momenten dat ie op moet zoveel mogelijk. Instant chagrijnig als ik denk aan dat ding.

2 likes

De slechte chauffeur van NL is echt mijn guilty pleasure. John Willems is zo vreselijk en de kandidaten zo hysterisch :joy:

@ellegirltalk goede, heb je ook dat onderzoek gezien over welke ramen je open moet hebben enzo? Haha

2 likes

Omg had je gisteren gezien? Die ene die bijna met 100 km/uur de bocht nam :rofl:

Haha ik ben nu net begonnen met de eerste! Wat een heerlijk vooruitzicht, met 100 ja? :joy::joy::joy:

1 like

Nee? Tell me. Alle inclusief de kofferbak?

1 like

Ik heb de hele week gezond gegeten en al 3x gesport omdat ik een beetje moest resetten na de vakantie. Maar vanavond komt een vriend eten dus shoarmawraps, gebakken aardappeltjes, chocolademousse en chips. En g&t :cocktail:

13 likes