Haha!
Heb ff gegoogled want kon hem niet vinden in het Corona topic:
Haha!
Heb ff gegoogled want kon hem niet vinden in het Corona topic:
Me: ik wil mijn voet in tape!!!
Stemmetje in mijn hoofd: dat tape moet er zondag af lekker je huid er aftrekken.
Oh no oh no no no no
Ik voel me zo bol in winterjassen
Dit kun je niet posten zonder foto van het collectors item.
Ik heb morgen avond met een vriendin afgesproken, nu appt ze net of ik vanavond niet kan ipv morgen omdat ze vanavond niks te doen heeft en een vriend die ze lang niet gezien heeft vroeg of ze morgen avond af kon spreken. Maar goed morgen had ze dus al met mij gepland en nu dacht ze dan kijk ik of musa nu kan i.p.v. morgen. Alleen heb ik net uitgebreid sushi besteld omdat ik dus niks te doen had, dacht dan maar lekker uitgebreid eten en serietje kijken en chillen met mezelf, misschien even gaan schilderen ook. Alleen nu zit ze dus vet te pushen van ja kan je dan niet snel eten en daarna komen want anders heb ik niks te doen vanavond en kan ik hem morgen niet zien. En ja ik voel me nu dus vet bezwaard en erger me best wel? Zou dan dus heel snel moeten eten en moeten haasten, een van mān ouders vragen me af te zetten op het station en rond 9 bij haar kunnen zijn en dan 2 uurtjes later haasten om de laatste bus terug (waar ik een uur in moet zitten) nog te kunnen halenā¦
Stel ik me aan? En hoe reageer ik hier nu op? Maak zoiets echt nooit mee joh haha.
Zeg gewoon nee fuck off ik zie je morgen
Ik zou lekker thuis blijven, waarom moet jij je plannen wijzigen voor haar, als je dat niet wilt. Me time is ook belangrijk!
Je stelt je niet aan, zij moet niet dubbel plannen. Zeker ze heeft al ja gezegd tegen die andere.
Ja heb nu alleen het gevoel dat ze die vriend heeeel graag wil zien en baalt dat dat niet kan omdat ik niet zo flexibel reageer als ze had gehoopt. Dus heb nu beetje ongemakkelijk gevoel, alsof ze minder zin in mij heeft ofzo. Maar ok, misschien betrek ik er nu te veel dingen bij, is ook wel een gevoeligheidje van mij om me snel te veel of niet zo gewenst te voelen.
Euh nee jij hebt gewoon ook je eigen leven en je had al plannen, ik vind het aso van je vriendin dat jij je nu aan moet passen omdat het haar beter uit komt.
Nou zeg ik vind dit nogal onredelijk van haar hoor. Jij bent er vanuit gegaan dat je morgen had afgesproken, het is nu niet handig meer om op stel en sprong te gaan (en of je er zin in hebt is nog een tweede, zou ik niet hebben). Dat zij niks te doen heeft vanavond is haar probleem, ze kan zichzelf toch wel een avondje vermaken.
En met die vriend moet ze maar een andere keer afspreken, jullie hadden al wat anders gepland toch. Word al geĆÆrriteerd nu ik dit typ haha. Ze kan het proberen natuurlijk als het jou om het even is dan geen probleem, maar zo te horen zie jij het helemaal niet zitten dus ik zou het niet doen. Gewoon zeggen joh ik had op morgen gerekend en heb voor vanavond nu andere plannen en dat komt niet uit nu zo lastminute.
En als ze moeilijk gaat doen dan is dat echt on her. Ze klinkt een beetje als een klein kind dat de hele tijd aandacht wil.
Op deze manier zou ik iets hebben van: weetje, ga maar naar die vriend morgen joeejoeeee.
Dikke doei op deze manier.
Nee hoor is prima. Snap het van haar dat ze het even bij jou checkt, want wie weet vind jij het geen probleem, maar nu zou ik gewoon lekker thuisblijven.
Ahhh ik ga kaasfonduen vanavond met 2 vriendinnen + een pakketje van de lokale kaasboer en ik heb er echt zoveel zin!! En mijn vriend is nu een nachtje naar zijn eigen huis na praktisch samen te wonen en toen hij weg ging heb ik keihard If you leave me now van Chigago opgezet. Lekker dramatisch
Lekker toch? Dan is ie waarschijnlijk iig warm. Ik kreeg te horen dat ik op een teletubbie leek in een bepaalde winterjas
Kan die vriend niet op een ander tijdstip met haar afspreken? Jullie hebben nou eenmaa morgen wat gepland en jij hebt vanavond al plannen (met jezelf, dat is even belangrijk als met anderen!)
Heeft ze dat echt tegen je gezegd? Ik zou niet zoveel voor haar proberen in te vullen hoor! Ik vraag zulk soort dingen ook wel eens aan vriendinnen en no problemo als het niet mogelijk is. Waarschijnlijk heeft ze ook ontzettend veel zin jou te zien! Veel plezier met je chillavondje!
Ik moet ineens denken aan een kind dat vandaag in de kruidvat riep tegen haar ouders “Jullie kopen alleen maar dingen voor jezelf en niks voor mij“
Hahaha is echt next level “mag ik speelgoed“
Nou, mijn eerste collega heeft Corona. We kunnen geen 1.5 m houden dus ben benieuwd of er veel mensen uit gaan vallen. Hoop het niet.
Zodra Samson is gearriveerd zal ik een goede foto plaatsen!
Haha ja warm is ie dan wel. Indd een teletubby feeling, ik zie mensen nu nog met jassen aan waar ik van denk bevries je niet!