Ze hadden gewoon een kleine versie moeten maken van plastic waarmee je je gelakte nagels kan drogen. Dan zou ik het echt nog kopen ook.
Ik heb dit met zalm, elke keer weer.
Hij was binnen een uur uitverkocht dus denk dat mensen deze ook wel echt wilden
Wel een heel leuk idee!
Deze blijft ook episch, maar ja niet de loterij gewonnen dus geen groot huis met ruimte voor een 90s kamer met pokĂ©monspullen en furbyâs in alle kleuren.
Waarom doet een tetanusprik pijn? Allemaal door mijn stomme hond
Oh balen!
Maar gelukkig een dag te vroeg en niet een dag te laat. Waar ga je naartoe?
Welk merk vinden jullie fijn voor keramische pannen? Moet wel geschikt zijn voor koken op gas.
Ik vind dit zoân irritant gezeik, zou ook meteen geen zin meer hebben om haar morgen te zien doeeeeiiiii opzouten
Kun je het er niet op laten zitten tot het er zelf af begint te gaan?
Ik zou dit ook niet tof vinden en t gevoel hebben dat ze dan liever die vriend ziet. Ik zeg trouwens ânee ik kan niet, wel dan en danâ want iemand anders gaat niet ff voor mij bepalen of de reden dat ik niet kan goed genoeg is
Oh dat is kut, ook dat je idd gewoon door security en alles bentâŠheb het ook een keer gehad met een gezelschap waarmee we om 1 uur âs nachts vlogen, 2 mensen hadden een ticket geboekt voor 1 uur âs middags de volgende dagâŠ
Ja ik krijg dat gevoel ook meteen. En ben echt net sinds 2 weken door allemaal pijnlijke kut omstandigheden weer bij mijn ouders ingetrokken aan de andere kant van het land. Zij is dus een van mân vriendinnen hier en ken haar al heel lang. Maar voel me over het algemeen heel shitty en onzeker over de keuze om terug naar mân roots te verhuizen en zoân actie van een van de weinige mensen die ik hier dan heb raakt me dan super erg. Weet zelf ook goed waar mijn gevoel vandaan komt en kan dat wel rationaliseren alleen ja heb nu meteen vet dramatisch het gevoel van âwie heb ik hier nou, is dit wel een echte vriendin etcâ.
Mijn moeder vraagt of ik nog leuke plannen heb dit weekend? Que
Dat zij je nu manipuleert, want dat doet ze, ligt aan haar he. Dat ligt niet aan jou en jij hoeft je echt niet schuldig oid te voelen. Heeft ze nog iets gestuurd?
Ik denk niet dat ze doelt op een festival of iets. Maar gewoon of je nog iets gaat doen om je te vrrmaken.
Ik ga zondagavond een online pubquiz doen voor mân verjaardag maar ben echt geneigd om gewoon alleen een muziekronde van 50 vragen te doen om mân vrienden en familie te confronteren met mijn fantastische muzieksmaak
Ja dat zal het wel zijn maar toch haha
We motten het maar leuk maken he
Als het los laat mocht het er af, alleen ik moet het zondag er sowieso af halen om de huid even iets te laten rusten van de fysio. Maandag gaat er (denk ik) weer nieuwe op.
Kan ik iemand blij maken met de pannenzegels van de jumbo? Ik wil ze wel opsturen.
Ik heb oliebollen. Mijn voornemen is om voortaan wat vaker oliebollen te eten. Goed begin van mijn weekend.