Wat je even kwijt wil #46

Ik zou dit ook niet tof vinden en t gevoel hebben dat ze dan liever die vriend ziet. Ik zeg trouwens “nee ik kan niet, wel dan en dan” want iemand anders gaat niet ff voor mij bepalen of de reden dat ik niet kan goed genoeg is :fu:

2 likes

Oh dat is kut, ook dat je idd gewoon door security en alles bent…heb het ook een keer gehad met een gezelschap waarmee we om 1 uur ‘s nachts vlogen, 2 mensen hadden een ticket geboekt voor 1 uur ‘s middags de volgende dag…

1 like

Ja ik krijg dat gevoel ook meteen. En ben echt net sinds 2 weken door allemaal pijnlijke kut omstandigheden weer bij mijn ouders ingetrokken aan de andere kant van het land. Zij is dus een van m’n vriendinnen hier en ken haar al heel lang. Maar voel me over het algemeen heel shitty en onzeker over de keuze om terug naar m’n roots te verhuizen en zo’n actie van een van de weinige mensen die ik hier dan heb raakt me dan super erg. Weet zelf ook goed waar mijn gevoel vandaan komt en kan dat wel rationaliseren alleen ja heb nu meteen vet dramatisch het gevoel van ‘wie heb ik hier nou, is dit wel een echte vriendin etc’.

Mijn moeder vraagt of ik nog leuke plannen heb dit weekend? Que

2 likes

Dat zij je nu manipuleert, want dat doet ze, ligt aan haar he. Dat ligt niet aan jou en jij hoeft je echt niet schuldig oid te voelen. Heeft ze nog iets gestuurd?

Ik denk niet dat ze doelt op een festival of iets. Maar gewoon of je nog iets gaat doen om je te vrrmaken.

6 likes

Ik ga zondagavond een online pubquiz doen voor m’n verjaardag maar ben echt geneigd om gewoon alleen een muziekronde van 50 vragen te doen om m’n vrienden en familie te confronteren met mijn fantastische muzieksmaak

22 likes

Ja dat zal het wel zijn maar toch haha
We motten het maar leuk maken he

1 like

Als het los laat mocht het er af, alleen ik moet het zondag er sowieso af halen om de huid even iets te laten rusten van de fysio. Maandag gaat er (denk ik) weer nieuwe op.

1 like

Kan ik iemand blij maken met de pannenzegels van de jumbo? Ik wil ze wel opsturen.

1 like

Ik heb oliebollen. Mijn voornemen is om voortaan wat vaker oliebollen te eten. Goed begin van mijn weekend.

27 likes

Mijn vader is dus vandaag geopereerd en het is gelukkig goed gegaan en achter de rug maar was wel heftiger dan verwacht. Was ook in plaats van een kijkoperatie echt open en duurde ook echt de hele middag. Mijn moeder mocht nu wel langs gelukkig. Maar jeetje wat een stress weer en zo naar. Het eerste wat ik gisteren dacht was zo fijn geen kanker maar er is natuurlijk zoveel meer ellende dan dat, als het nog langer had geduurd had het ook anders kunnen lopen. Brr. Sorry beetje warrig verhaal, maar moet het even van me af schrijven

31 likes

Ik heb eind december afscheid moeten nemen van de printer die ik 12 jaar had en de nieuwe begrijp ik nog niet helemaal. :’)

28 likes

Mijn lush pakket

• love solid perfume
  • snowfairy
  • haarbehandeling h’suan wen hua
  • gezichtsreiniger bûche de noël

Bruisballen: snowfairy, i want a hippopotamus, shoot for the stars, golden wonder

39 likes

Dat haar masker is normaal al 18 euro geloof ik.

De totale waarde is 95 en ik heb 50 betaald!
Haarmasker is 20 en gezichtsreiniger 28,50
Snow fairy 7 euro en de solid perfume 13

En de bruisballen waren verschillend in prijs

2 likes

Had jij ook een bonnetje aan het tasje hangen? Op mijn bonnetje stond ‘€80.- KORTING’.

Die zit al in de prullenbak haha

Holyshit :o

1 like

Ik heb net heel asociaal naar binnen gekeken bij mijn nieuwe buren die ik nog niet heb ontmoet, en zag een speelgoed Mini Cooper en dat betekent dus een KIND. Wij hebben een gezamenlijke binnenplaats dat ontzettend galmt. Dus nu zie ik op tegen het voorjaar want dan gaat dat kind daar natuurlijk spelen en krijsen.
Ja, ik loop heel erg op de feiten vooruit, maar ben gewoon heel erg gesteld op mijn :sparkles: rust :sparkles:.

7 likes