Wat je even kwijt wil #46

Mijn vader is dus vandaag geopereerd en het is gelukkig goed gegaan en achter de rug maar was wel heftiger dan verwacht. Was ook in plaats van een kijkoperatie echt open en duurde ook echt de hele middag. Mijn moeder mocht nu wel langs gelukkig. Maar jeetje wat een stress weer en zo naar. Het eerste wat ik gisteren dacht was zo fijn geen kanker maar er is natuurlijk zoveel meer ellende dan dat, als het nog langer had geduurd had het ook anders kunnen lopen. Brr. Sorry beetje warrig verhaal, maar moet het even van me af schrijven

31 likes

Ik heb eind december afscheid moeten nemen van de printer die ik 12 jaar had en de nieuwe begrijp ik nog niet helemaal. :’)

28 likes

Mijn lush pakket

• love solid perfume
  • snowfairy
  • haarbehandeling h’suan wen hua
  • gezichtsreiniger bĂ»che de noĂ«l

Bruisballen: snowfairy, i want a hippopotamus, shoot for the stars, golden wonder

39 likes

Dat haar masker is normaal al 18 euro geloof ik.

De totale waarde is 95 en ik heb 50 betaald!
Haarmasker is 20 en gezichtsreiniger 28,50
Snow fairy 7 euro en de solid perfume 13

En de bruisballen waren verschillend in prijs

2 likes

Had jij ook een bonnetje aan het tasje hangen? Op mijn bonnetje stond ‘€80.- KORTING’.

Die zit al in de prullenbak haha

Holyshit :o

1 like

Ik heb net heel asociaal naar binnen gekeken bij mijn nieuwe buren die ik nog niet heb ontmoet, en zag een speelgoed Mini Cooper en dat betekent dus een KIND. Wij hebben een gezamenlijke binnenplaats dat ontzettend galmt. Dus nu zie ik op tegen het voorjaar want dan gaat dat kind daar natuurlijk spelen en krijsen.
Ja, ik loop heel erg op de feiten vooruit, maar ben gewoon heel erg gesteld op mijn :sparkles: rust :sparkles:.

7 likes

Haha wow zieke fout, privacy halloo. Jammer dat je werd blij gemaakt met niks

17 likes

Ben helemaal oververhit van de verwarming en mijn kat vindt het ook te warm om op me te liggen :sob:. Toch maar even naar de thermostaat
 zit nog in dutjesstaat

1 like

“She killed him in the one place he said he wanted to see before he died” wat een petty queen, wow

6 likes

Ik heb zoooo’n zin om me te bezatten en ergens de hele nacht in een zweterig hok te dansen

29 likes

Wacht maar, dadelijk komt er een verrassingsoptreden van Arnie G

2 likes

Haha oh ik snap je helemaal. Wij hebben ook een kind naast ons wonen en ik had echt heeel erg gehoopt op starters zoals wij zonder kinderen (we zijn allemaal tegelijk in dit gebouw getrokken). Hij liep laatst al over de gallerij te krijsen :weary:

Ik heb uit pure wanhoop maar een one-man silent woonkamerdisco georganiseerd, met de discolampen aan sta ik met m’n koptelefoon te dansen terwijl ik voor het raam op de 10e verdieping over de stad sta uit te kijken alsof iedereen erbij is, lol.

45 likes

Dit klinkt goed. Nu wil ik ook een discolamp!

1 like

Doen! Is een enorme toevoeging aan je leven.

1 like

Leven is te kort om te twijfelen, maandag heb ik een discolamp! De zin ‘ben jij van sfeerbeheer?’ aan het begin vd advertentie deed het hem hoor. Disco disco :dancer:

22 likes

Klinkt als een titel

4 likes