Haha wow zieke fout, privacy halloo. Jammer dat je werd blij gemaakt met niks
Ben helemaal oververhit van de verwarming en mijn kat vindt het ook te warm om op me te liggen . Toch maar even naar de thermostaat⊠zit nog in dutjesstaat
âShe killed him in the one place he said he wanted to see before he diedâ wat een petty queen, wow
Ik heb zooooân zin om me te bezatten en ergens de hele nacht in een zweterig hok te dansen
Wacht maar, dadelijk komt er een verrassingsoptreden van Arnie G
Ik heb uit pure wanhoop maar een one-man silent woonkamerdisco georganiseerd, met de discolampen aan sta ik met mân koptelefoon te dansen terwijl ik voor het raam op de 10e verdieping over de stad sta uit te kijken alsof iedereen erbij is, lol.
Dit klinkt goed. Nu wil ik ook een discolamp!
Doen! Is een enorme toevoeging aan je leven.
Leven is te kort om te twijfelen, maandag heb ik een discolamp! De zin âben jij van sfeerbeheer?â aan het begin vd advertentie deed het hem hoor. Disco disco
Klinkt als een titel
Omg
Nu wil ik ook een discolamp
Doe
- koopt ondertussen aandelen in discolampen*
Forumtrend 2021 straks iedereen in bad met discolamp aan
Dit lijkt me echt dropshipping.
Ik heb ooit iets soortgelijks op bol voor de helft van de prijs voor mân neefje gekocht
Misschien is het een mini cooper fan stel en is dat gewoon een interieur item!
Ik heb er van de week een item over gezien op youtube!
Misschien moeten we beiden even wat tomaten gaan inkopen om te werpen, in case of emergency.
En dan leen ik de Mini wel even om naar de supermarkt te rijden. @Karl_Lagerfeld
Thanks! Ga ik even opzoeken!
Was een heel vreemd verhaal. Hij was helemaal verliefd op haar en zij vond hem eigenlijk niet zo interessant. Hij vroeg haar ten huwelijk en ze had ja gezegd. Haar vriendinnen vonden dat ook super vreemd. Op de bruiloft deed ze ook super raar, niet lachen, hem niet aan kijken etc.
Ze deed ook na zijn vermissing heel raar en toen ze gingen zoeken âvoelde ze aanâ dat hij op die plek zou leggen. Ze beweert dat hij haar daar heeft aangevallen en ze hem zou hebben geduwd uit zelf verdediging Maar verhaal klopt van geen kanten