Wat je even kwijt wil #46

Ik nu ook

1 like

Pijn in mijn buik/onderrug maar geen idee waar 't vandaan komt, geen pms.

Dubai

2 likes

€ 1,46 30% Off | Led Kleurrijke Starry Light Sky Projector Licht Oplaadbare Batterij Aangedreven Moon Star Cloud Bluetooth Slaapkamer Night Lamp Kid Gift

Voor 20 euro

Gvd mn zusje heeft haar vriendje mee naar huis, zegt ze nu leuk dat hij keihard aan het hoesten is. Ja ik hoor het ja. Geen test gedaan “maar het is geen corona” ik ben echt boos nu.

Ja kantoorpanden ook heel vaak. Bijv langs de snelweg.
Ook ‘s nachts, maar missch heeft dan een specifieke reden? Denk dat er niet altijd schoonmakers of bewaking aanwezig is

Ze zijn inmiddels vergeven!

Zo jammer weer. Ga je om half 10 naar bed omdat je je ogen niet open kunt houden bij een film, slaap je even en ben je vervolgens om 01.00u weer klaarwakker…

Hey ze hebben stiekem een foto van me gemaakt

15 likes

1 week in mijn nieuwe baan en ik heb alweer een existentiële crisis over de zin van het leven als loonslaaf

47 likes

Oh best eng!

Dit was ook best eng naar toch heb ik heel hard moeten lachen:

10 likes

Of ik vandaag vrij wil zodat ik nu al weekend heb, omdat ik zoveel overuren heb (werk elke week over mijn contract heen)? Prima, joh. Al is het op zich wel jammer dat ik al uit bed ben en helemaal klaar ben voor mijn werk, maar dan ga ik vandaag maar het huishouden doen zodat dat morgen niet hoeft.

3 likes

Mijn vriend had de wasmachine gisteravond geprogrammeerd, 9.00 klaar vandaag. Want dan ben ik wel wakker, ja ik niet en nu wel vanwege dat gepiep.

heb echt een ziek dikke puist wat zit te bonken maar nog niet rijp is. En nu heb ik er een stukje blaarpleister op geplakt. :sunglasses: thanks forum lifehacks<3

Hahahaha :joy::joy: echt eng maar ook zo grappig haha, die blik van die man, die vrouwen op de achtergrond en dan al die bubbels hahahahah

Hahaha ja en ‘you could have died!’ Die vader: 🤷🏼

3 likes

Whaha chill ook hoe dat meisje in het groen heeelemaal stuk gaat :joy:

ik heb alleen metapod en snorlex voorbij zien komen. oops :sweat_smile:

edit ik zie hem nu!

1 like

Haha toevallig ik heb dit vanochtend nog zitten doen omdat ik onterecht enthousiast was over de “post die naar mij onderweg was” die van de postcodeloterij bleek te zijn :full_moon_with_face:

2 likes

Dat zulke irritante post, he. Ook om te bezorgen trouwens. Ga weg, ik wil verjaardagskaarten en geboortekaartjes bezorgen, geen vermomde reclame.

9 likes

Ik heb dat pas ook gedaan. Werd zo chagrijnig van al die stomme geadresseerde reclame, terwijl we een nee nee sticker hebben. Na opzeggen kun je nog 6 weken post van ze ontvangen, dus ik dacht dat zal wel meevallen… 1 week na het opzeggen al 3 brieven ontvangen :crazy_face:

1 like