Omg
Nu wil ik ook een discolamp
Omg
Nu wil ik ook een discolamp
Doe
Forumtrend 2021 straks iedereen in bad met discolamp aan
Dit lijkt me echt dropshipping.
Ik heb ooit iets soortgelijks op bol voor de helft van de prijs voor m’n neefje gekocht
Misschien is het een mini cooper fan stel en is dat gewoon een interieur item!
Ik heb er van de week een item over gezien op youtube!
Misschien moeten we beiden even wat tomaten gaan inkopen om te werpen, in case of emergency.
En dan leen ik de Mini wel even om naar de supermarkt te rijden. @Karl_Lagerfeld
Thanks! Ga ik even opzoeken!
Was een heel vreemd verhaal. Hij was helemaal verliefd op haar en zij vond hem eigenlijk niet zo interessant. Hij vroeg haar ten huwelijk en ze had ja gezegd. Haar vriendinnen vonden dat ook super vreemd. Op de bruiloft deed ze ook super raar, niet lachen, hem niet aan kijken etc.
Ze deed ook na zijn vermissing heel raar en toen ze gingen zoeken ‘voelde ze aan’ dat hij op die plek zou leggen. Ze beweert dat hij haar daar heeft aangevallen en ze hem zou hebben geduwd uit zelf verdediging Maar verhaal klopt van geen kanten
Ik nu ook
Pijn in mijn buik/onderrug maar geen idee waar 't vandaan komt, geen pms.
Dubai
€ 1,46 30% Off | Led Kleurrijke Starry Light Sky Projector Licht Oplaadbare Batterij Aangedreven Moon Star Cloud Bluetooth Slaapkamer Night Lamp Kid Gift
Voor 20 euro
Gvd mn zusje heeft haar vriendje mee naar huis, zegt ze nu leuk dat hij keihard aan het hoesten is. Ja ik hoor het ja. Geen test gedaan “maar het is geen corona” ik ben echt boos nu.
Ja kantoorpanden ook heel vaak. Bijv langs de snelweg.
Ook ‘s nachts, maar missch heeft dan een specifieke reden? Denk dat er niet altijd schoonmakers of bewaking aanwezig is
Ze zijn inmiddels vergeven!
Zo jammer weer. Ga je om half 10 naar bed omdat je je ogen niet open kunt houden bij een film, slaap je even en ben je vervolgens om 01.00u weer klaarwakker…
1 week in mijn nieuwe baan en ik heb alweer een existentiële crisis over de zin van het leven als loonslaaf
Oh best eng!
Dit was ook best eng naar toch heb ik heel hard moeten lachen: