Wat je even kwijt wil #46

Ugh zo bleg wakker geworden. Ben nog moe maar kon niet maar slapen dus lig al uren doelloos in bed. De zon schijnt eindelijk na een week vol regen maar nul zin om eruit te gaan. :sob: weer zo’n dag

Ik ben aan het schoonmaken en nu ruikt het huis naar zwembad en heb ik super veel zin in de zomer en om te zwemmen en patat te eten :sob:

31 likes

Ik heb ook nog steeds last van chloorlucht=patat eten conditionering :sweat_smile:

31 likes

Hahaha zo grappig dat dit bij iedereen zulke buiten proportionele agressie opwekt. De behoefte van @Wonderland had mijn vriend ook al haha

3 likes

Discolamp in combinatie met het forumbadje klinkt als een feest in deze tijd.

2 likes

image

Ik mis alleen zo’n bewegende Bobble head nog op het dashboardkastje of hoedenplank.:sunglasses:

3 likes

Mijn vriend zat onderweg naar de supermarkt stom te doen over dat ik niet kan springen en ik wou het tegendeel bewijzen, valt m’n telefoon met het springen uit m’n jaszak :upside_down_face: Scherm compleet naar de knoppen :upside_down_face: Nu wacht ik op een offerte van zo’n reparatiewinkel maar ik heb weinig hoop, bij de eerste die ik belde zou het 100 euro kosten maar dat heb ik ook ongeveer voor die telefoon betaald dus dat ga ik niet doen. Vriend gaf gelukkig wel toe dat m’n sprong ‘best redelijk’ was

39 likes

Maar echt hè! En eigenlijk ook zo’n mars ijsje uit het automaat.

1 like

Of een maxi bon! Ik mis de maxi bon :sob:
6fd80da78bb0e90f8e5b6eb87285ff48

6 likes

Moet vandaag tanken. Uitje van het weekend hoor. Pandemic life.

12 likes

wow dat is al een stuk meer dan ik, ik heb het rolluik open gedaan. wel helemaal een knopje ingedrukt.

6 likes

Ik heb echt zin om naar een mac te fietsen, daar een frietje te halen en die buiten op te eten. Afgelopen week zat ik met iemand in de auto en had toen ontzettend veel zin in frietjes. Ik hebt spijt dat ik toen niet de ander had overgehaald.

4 likes

wauw die hadden ze toch een tijd terug weer ergens? :scream:

Waar?? I want! Ik heb een paar jaar terug op vakantie nog eentje gehad hmmm.

1 like

Ja ik hoop dat iemand dat hier nog weet hahah, geloof dat ik het hier op t forum had gelezen namelijk :sweat_smile:

1 like

Misschien kijken bij een groothandel of bij de Jamin, als de filialen weer open zijn? Soms hebben ze daar ijsjes die verder van de aardbodem verdwenen lijken te zijn.

Ik wil eigenlijk even naar Duitsland om boodschappen te doen maar weet niet of ik wel of niet moet gaan. Misschien ga ik van de week wel als het rustiger is.

1 like

Ik heb een nieuwe Levi broek voor het eerst, maar hij zit best strak. Ik dacht hier te hebben gelezen ooit dat ze best wel uitlopen toch? Of kan ik toch beter een maat groter bestellen

Herkenbaar :worried: maar het is hier best zonnig dus heb even wat vitamine D getapt en voel me een stuk beter!

Hangt van het model af, ik vind die 501 met weinig stretch niet meer uitlopen. Modellen met veel stretch wel.