Of ik vandaag vrij wil zodat ik nu al weekend heb, omdat ik zoveel overuren heb (werk elke week over mijn contract heen)? Prima, joh. Al is het op zich wel jammer dat ik al uit bed ben en helemaal klaar ben voor mijn werk, maar dan ga ik vandaag maar het huishouden doen zodat dat morgen niet hoeft.
Mijn vriend had de wasmachine gisteravond geprogrammeerd, 9.00 klaar vandaag. Want dan ben ik wel wakker, ja ik niet en nu wel vanwege dat gepiep.
heb echt een ziek dikke puist wat zit te bonken maar nog niet rijp is. En nu heb ik er een stukje blaarpleister op geplakt. thanks forum lifehacks<3
Hahahaha echt eng maar ook zo grappig haha, die blik van die man, die vrouwen op de achtergrond en dan al die bubbels hahahahah
Hahaha ja en āyou could have died!ā Die vader: š¤·š¼
Whaha chill ook hoe dat meisje in het groen heeelemaal stuk gaat
ik heb alleen metapod en snorlex voorbij zien komen. oops
edit ik zie hem nu!
Haha toevallig ik heb dit vanochtend nog zitten doen omdat ik onterecht enthousiast was over de āpost die naar mij onderweg wasā die van de postcodeloterij bleek te zijn
Dat zulke irritante post, he. Ook om te bezorgen trouwens. Ga weg, ik wil verjaardagskaarten en geboortekaartjes bezorgen, geen vermomde reclame.
Ik heb dat pas ook gedaan. Werd zo chagrijnig van al die stomme geadresseerde reclame, terwijl we een nee nee sticker hebben. Na opzeggen kun je nog 6 weken post van ze ontvangen, dus ik dacht dat zal wel meevallen⦠1 week na het opzeggen al 3 brieven ontvangen
Ugh zo bleg wakker geworden. Ben nog moe maar kon niet maar slapen dus lig al uren doelloos in bed. De zon schijnt eindelijk na een week vol regen maar nul zin om eruit te gaan. weer zoān dag
Ik ben aan het schoonmaken en nu ruikt het huis naar zwembad en heb ik super veel zin in de zomer en om te zwemmen en patat te eten
Ik heb ook nog steeds last van chloorlucht=patat eten conditionering
Hahaha zo grappig dat dit bij iedereen zulke buiten proportionele agressie opwekt. De behoefte van @Wonderland had mijn vriend ook al haha
Discolamp in combinatie met het forumbadje klinkt als een feest in deze tijd.
Ik mis alleen zoān bewegende Bobble head nog op het dashboardkastje of hoedenplank.
Mijn vriend zat onderweg naar de supermarkt stom te doen over dat ik niet kan springen en ik wou het tegendeel bewijzen, valt mān telefoon met het springen uit mān jaszak Scherm compleet naar de knoppen
Nu wacht ik op een offerte van zoān reparatiewinkel maar ik heb weinig hoop, bij de eerste die ik belde zou het 100 euro kosten maar dat heb ik ook ongeveer voor die telefoon betaald dus dat ga ik niet doen. Vriend gaf gelukkig wel toe dat mān sprong ābest redelijkā was
Maar echt hĆØ! En eigenlijk ook zoān mars ijsje uit het automaat.
Of een maxi bon! Ik mis de maxi bon
Moet vandaag tanken. Uitje van het weekend hoor. Pandemic life.