Wat je even kwijt wil #46

wow dat is al een stuk meer dan ik, ik heb het rolluik open gedaan. wel helemaal een knopje ingedrukt.

6 likes

Ik heb echt zin om naar een mac te fietsen, daar een frietje te halen en die buiten op te eten. Afgelopen week zat ik met iemand in de auto en had toen ontzettend veel zin in frietjes. Ik hebt spijt dat ik toen niet de ander had overgehaald.

4 likes

wauw die hadden ze toch een tijd terug weer ergens? :scream:

Waar?? I want! Ik heb een paar jaar terug op vakantie nog eentje gehad hmmm.

1 like

Ja ik hoop dat iemand dat hier nog weet hahah, geloof dat ik het hier op t forum had gelezen namelijk :sweat_smile:

1 like

Misschien kijken bij een groothandel of bij de Jamin, als de filialen weer open zijn? Soms hebben ze daar ijsjes die verder van de aardbodem verdwenen lijken te zijn.

Ik wil eigenlijk even naar Duitsland om boodschappen te doen maar weet niet of ik wel of niet moet gaan. Misschien ga ik van de week wel als het rustiger is.

1 like

Ik heb een nieuwe Levi broek voor het eerst, maar hij zit best strak. Ik dacht hier te hebben gelezen ooit dat ze best wel uitlopen toch? Of kan ik toch beter een maat groter bestellen

Herkenbaar :worried: maar het is hier best zonnig dus heb even wat vitamine D getapt en voel me een stuk beter!

Hangt van het model af, ik vind die 501 met weinig stretch niet meer uitlopen. Modellen met veel stretch wel.

Het is de 721 highrise skinny, met stretch! Dus die loopt waarschijnlijk nog wel uit dan

Als hij strak zit maar je kan zitten dan zou ik hem houden. Krijg je hem met moeite dicht en hij zit niet goed dan zou ik een maatje groter nemen.

@August beetje bijgekomen van je horrordonderdag? Nog last?

1 like

Nee hij kan dicht en ik kan er ook mee zitten! Thanks :blush: ik ga hem houden

2 likes

Lief dat je het vraagt! Het gaat wel! Nog wel wat krampen maar na het zetten eigenlijk nog geen pijnstiller in hoeven nemen dus het is goed te handelen. Moet wel nog contact opnemen met de huisarts voor eventueel vervolgonderzoek, maar goed dat is maar even zo.

Ik voel me wel nog hormonaal maar hoop dat dat snel wegebt :blush:

2 likes

Typisch ipv stofzuigen, dweilen etc heb ik het hele washok opgeruimd inclusief het vuilnis gesorteerd. Ook nuttig maar ontwijken weer de rotklusjes

Nee, had al even gekeken maar ben alleen verzekerd voor brand en diefstal en waterschade enzo helaas :grimacing:

1 like

Heeft je vriend hem niet per ongeluk kapot gegooid waardoor zijn aansprakelijkheidsverzekering heel handig kan zijn? :no_mouth:

9 likes

Je mag de grens niet over, er is een testplicht en een quarantaineplicht dus lijkt me niet zo handig om voor boodschappen naar Duitsland te gaan nu

19 likes

Ohja verrek, nu je het zegt :no_mouth:

2 likes