Het is de 721 highrise skinny, met stretch! Dus die loopt waarschijnlijk nog wel uit dan
Als hij strak zit maar je kan zitten dan zou ik hem houden. Krijg je hem met moeite dicht en hij zit niet goed dan zou ik een maatje groter nemen.
Nee hij kan dicht en ik kan er ook mee zitten! Thanks ik ga hem houden
Lief dat je het vraagt! Het gaat wel! Nog wel wat krampen maar na het zetten eigenlijk nog geen pijnstiller in hoeven nemen dus het is goed te handelen. Moet wel nog contact opnemen met de huisarts voor eventueel vervolgonderzoek, maar goed dat is maar even zo.
Ik voel me wel nog hormonaal maar hoop dat dat snel wegebt
Typisch ipv stofzuigen, dweilen etc heb ik het hele washok opgeruimd inclusief het vuilnis gesorteerd. Ook nuttig maar ontwijken weer de rotklusjes
Nee, had al even gekeken maar ben alleen verzekerd voor brand en diefstal en waterschade enzo helaas
Heeft je vriend hem niet per ongeluk kapot gegooid waardoor zijn aansprakelijkheidsverzekering heel handig kan zijn?
Je mag de grens niet over, er is een testplicht en een quarantaineplicht dus lijkt me niet zo handig om voor boodschappen naar Duitsland te gaan nu
Ohja verrek, nu je het zegt
Ik zit in sportkleren op de bank te wachten tot ik ga hardlopen maar er gebeurt maar niks, vreemd
Mocht nog iemand digitale pannenzegels hebben van AH en je wilt ze kwijt: hmu
Ik heb ze van de jumbo maar ik weet niet hoe ik die door kan sturen.
Ah wist niet dat die ook een actie had, maar ik bedoelde eigenlijk AH! Heb even gezocht en volgens mij kun je die van Jumbo ook niet digitaal overdragen. Toch bedankt!
Stuur maar een linkje!
Same geldt voor mij! Ik heb er nog 7 nodig en ik zal je erg dankbaar zijn!
Omg noooo
Ik pak net mn wandelrugzak en vind daar onderin een kaki en een banaan die zo beschimmeld zijn dat ze gewoon hard en krokant waren ik heb net de onderkant van de tas uitgesopt maar de zwarte plekken krijg ik er niet uit. Iemand tips??
En dit is al de tweede keer… de eerste keer haalde ik een banaan vol maden uit mijn wandeltas(en ja toen liepen ze ook over mijn hand 🥲)
Ik heb 11 digitaal
Mag hier wel:
Voor @Dommel is het ong net zo ver naar de lokale supermarkt als naar de dichtstbijzijnde Duitse supermarkt. Maar ik zou sowieso niet in het weekend gaan. Ga gewoon doordeweeks overdag als het kan.