Ik zit in sportkleren op de bank te wachten tot ik ga hardlopen maar er gebeurt maar niks, vreemd
Mocht nog iemand digitale pannenzegels hebben van AH en je wilt ze kwijt: hmu
Ik heb ze van de jumbo maar ik weet niet hoe ik die door kan sturen.
Ah wist niet dat die ook een actie had, maar ik bedoelde eigenlijk AH! Heb even gezocht en volgens mij kun je die van Jumbo ook niet digitaal overdragen. Toch bedankt!
Stuur maar een linkje!
Same geldt voor mij! Ik heb er nog 7 nodig en ik zal je erg dankbaar zijn!
Omg noooo
Ik pak net mn wandelrugzak en vind daar onderin een kaki en een banaan die zo beschimmeld zijn dat ze gewoon hard en krokant waren ik heb net de onderkant van de tas uitgesopt maar de zwarte plekken krijg ik er niet uit. Iemand tips??
En dit is al de tweede keer⦠de eerste keer haalde ik een banaan vol maden uit mijn wandeltas(en ja toen liepen ze ook over mijn hand š„²)
Ik heb 11 digitaal
Mag hier wel:
Voor @Dommel is het ong net zo ver naar de lokale supermarkt als naar de dichtstbijzijnde Duitse supermarkt. Maar ik zou sowieso niet in het weekend gaan. Ga gewoon doordeweeks overdag als het kan.
Maar als je uit het buitenland Nederland in komt moet je 10 dagen in quarantaine.
doe ik zelf ook niet na het tanken, maar het is niet helemaal de bedoeling allemaal
Yes lees ik nu ook:
In de deelstaten Noordrijn-Westfalen en Nedersaksen zijn grensbewoners en andere bezoekers uit Nederland toegestaan. Er gelden bepaalde voorwaarden. Een kort bezoek voor bijvoorbeeld boodschappen of tanken is toegestaan.
Wou het zelf ook weten over Nedersaksen haha, kon het eerst niet vinden maar zocht gewoon verkeerd. Zie dat gisteren laatste update was dus chill. Ik zoek wel altijd rustige momenten uit.
Ah geweldig! Ik stuur je een DM
ja voor mij is het echt maar 3 km tot de supermarkten in Duitsland en het scheelt mr zó veel als ik daar of hier boodschappen doe voor sommige artikelen. Ga inderdaad maandagochtend maar.
Wat voor materiaal (en eventueel merk) raden jullie aan voor een wokpan?
Klotezooi, contract van mijn bijbaan mag niet verlengd worden
Juist al 2.5 jaar naar mn zin, al mn collegaās vinden het ook kut en manager zat er blijkbaar al de hele week tegen aan te hikken om het te vertellen.
Geen flauw idee wat ik nu zou kunnen doen en wat ook zo dicht bij huis is
Echt niet vooruit te branden vandaag. Helemaal van plan te gaan hardlopen etc. Ben naar de markt heen en weer gelopen en toen in slaap gevallen op de bank. Zaterdag is gewoon nooit mān beste dag, moet altijd bijkomen van de week
Ik word gek van mezelf. Heb net helemaal mn maten op gemeten om patronen op eigen maat te tekenen. Maar ik wil ook weer gaan sporten omdat mn conditie echt ruk is. Nou wil ik niet perse sporten om af te vallen maar dat gaat wss wel gebeuren. Dus dan kan ik over een tijdje weer opnieuw maten meten haha. Gelukkig kan ik ze wel alvast in het klein tekenen en dan mn fouten enzo eruit halen. Plus ik kan nu toch geen stof kopen dus dat scheelt
Ja in dit geval zijn die grenzen geen keiharde grenzen vind ik hoor. Jij zou dan wel helemaal naar Amsterdam mogen rijden om daar boodschappen te doen, maar niet 2 min de grens over om toevallig in Duitsland boodschappen te doen⦠beetje krom toch? Het idee is dat je je niet onnodig beweegt
Helemaal droog en hard! Ja ik dacht ook aan bakingsoda, maar als het droog is heeft dat geen nut meer