Maar als je uit het buitenland Nederland in komt moet je 10 dagen in quarantaine.
doe ik zelf ook niet na het tanken, maar het is niet helemaal de bedoeling allemaal
Maar als je uit het buitenland Nederland in komt moet je 10 dagen in quarantaine.
doe ik zelf ook niet na het tanken, maar het is niet helemaal de bedoeling allemaal
Yes lees ik nu ook:
In de deelstaten Noordrijn-Westfalen en Nedersaksen zijn grensbewoners en andere bezoekers uit Nederland toegestaan. Er gelden bepaalde voorwaarden. Een kort bezoek voor bijvoorbeeld boodschappen of tanken is toegestaan.
Wou het zelf ook weten over Nedersaksen haha, kon het eerst niet vinden maar zocht gewoon verkeerd. Zie dat gisteren laatste update was dus chill. Ik zoek wel altijd rustige momenten uit.
Ah geweldig! Ik stuur je een DM
ja voor mij is het echt maar 3 km tot de supermarkten in Duitsland en het scheelt mr zó veel als ik daar of hier boodschappen doe voor sommige artikelen. Ga inderdaad maandagochtend maar.
Wat voor materiaal (en eventueel merk) raden jullie aan voor een wokpan?
Klotezooi, contract van mijn bijbaan mag niet verlengd worden
Juist al 2.5 jaar naar mn zin, al mn collega’s vinden het ook kut en manager zat er blijkbaar al de hele week tegen aan te hikken om het te vertellen.
Geen flauw idee wat ik nu zou kunnen doen en wat ook zo dicht bij huis is
Echt niet vooruit te branden vandaag. Helemaal van plan te gaan hardlopen etc. Ben naar de markt heen en weer gelopen en toen in slaap gevallen op de bank. Zaterdag is gewoon nooit m’n beste dag, moet altijd bijkomen van de week
Ik word gek van mezelf. Heb net helemaal mn maten op gemeten om patronen op eigen maat te tekenen. Maar ik wil ook weer gaan sporten omdat mn conditie echt ruk is. Nou wil ik niet perse sporten om af te vallen maar dat gaat wss wel gebeuren. Dus dan kan ik over een tijdje weer opnieuw maten meten haha. Gelukkig kan ik ze wel alvast in het klein tekenen en dan mn fouten enzo eruit halen. Plus ik kan nu toch geen stof kopen dus dat scheelt
Helemaal droog en hard! Ja ik dacht ook aan bakingsoda, maar als het droog is heeft dat geen nut meer
Iemand postte hier pas iets over een inklapbare hometrainer. Weet iemand welk merk dat was en of 'ie goed is?
ik dacht dus altijd dat ze zongen green salad up and green salade down
Had vandaag een patient die via seh is binnengekomen met rugpijn, door CT scan en borstkanker gezien maar verdenking uitzaaiing. Ging mee naar de MRI maar echt overal uitzaaiingen, gebeurt niet snel maar was echt even misselijk van wat ik daar op die scan zag. Fietste na m’n werk naar huis en da’s dan zo onwerkelijk dat iedereen gewoon vrolijk wandelt vandaag terwijl er gewoon 100m verder op een leven in elkaar stort. Was echt pittig
Dat is heel naar. Kanker overkomt je. Onaangekondigd kan het je leven verwoesten. Heel naar om dat mee te maken. Ik herken je gevoel heel goed.
Jeetje wat heftig! Vind ik al als ik dit lees, laat staan dat je er een gezicht bij hebt. Hopelijk kun je het thuis een beetje loslaten!
Snap het helemaal, ik zie soms ook uitslagen binnenkomen en mijn gevoel is dan vaak ook als eerste “gadverdamme” en echt buikpijn, bah. Zo heftig.
Is er geen lievelingsliedje van je oma dat dan gedraaid kan worden? Of een liedje dat jullie samen wel eens luisterden, vroeger op dansten of samen zongen ofzo.
Op mijn oma’s crematie draaiden we white christmas want dat was haar lievelings, dat de crematie in mei was, was juist heel grappig en veel mensen schoten ook in de lach toen het begon haha.
Ik vind over the rainbow altijd een goeie, beetje sad maar ook beetje vrolijk met een deuntje
Op mijn opa’s uitvaart hebben we Circle of Life afgespeeld, het is niet per se vrolijk, maar ook niet direct een huilnummer. Ik kreeg daar heel erg een “het is verdrietig, maar het goed zo” gevoel van. Ik vind de boodschap uit het liedje ook mooi passen bij het overlijden van oude mensen.
Veel sterkte met het verlies van je oma
Wat verschrikkelijk voor die patiënt. De wereld steekt gewoon zo raar in elkaar, uitersten treffen steeds elkaar. Leven en dood, blijdschap en verdriet, en het enige wat je als buitenstaander kunt doen is er voor iemand zijn en zelf het geluk hebben dat het negatieve gauw wordt opgevolgd door iets postievers.