Misschien mag ik dan bij jou, van Claudia de Breij? Dit werd oa gedraaid op mijn oma haar begrafenis
Graag gedaan en veel sterkte
Nou het is gebeurd. Gelukkig had ik me ingesmeerd met factor 50
Misschien een nummer zonder tekst? Op mijn oom zijn begrafenis hebben we Sleep Walk van Santo & Johnny gedraaid. Die vond ik wel goed “passen”. Niet verdrietig, niet vrolijk.
Sterkte .
Jezus ik heb echt goddelijke truffelrisotto gemaakt.
Haha ik heb zojuist een groepje jochies streng toegesproken in de eerste klas coupé omdat ze de tent aan het afbreken waren, en ze wat laten opruimen. Volgens mijn vader was ik net mn moeder, hij wist niet dat ik het in me had
Mijn moeder zegt altijd dat ze Rowwen Hèze - met de neus omhoeg op haar begrafenis wilt. Altijd lekker cru, maar daarom kan ik het wel waarderen haha
Maar misschien is er dus wel een Limburgs liedje geschikt als je oma zo iets leuk vond?
Ik ging naar het winkelcentrum en het was zo druk. Allemaal auto’s aan het toeteren en file. Niet mijn beste idee ooit om boodschappen te doen op zaterdagmiddag.
Ik voel me eenzaam vandaag. En ik weet niet waarom, er is niks anders dan anders.
Ik herken je gevoel wel idd. Mijn ouders zijn echt heel leuk en ik heb een goede band met ze, maar over dit soort dingen valt er niet mee te praten. Dan gaan ze meteen in de 'We mogen ook niks meer zeggen tegenwoordig"-modus. Dan kan ik nog met allemaal argumenten komen, maar ze blijven gewoon herhalen dat mensen tegenwoordig overal moeilijk over moeten doen. En uiteindelijk is mijn moeder dan boos op mij, omdat zij zich aangevallen voelt. Blijkbaar toch een generatiedingetje ofzo (geldt niet voor alle ouders uiteraard). Hopelijk voel je je straks ietsjes beter!
AWW!! Is je test negatief?
Ja klopt! Ze is er nog steeds blij mee maar de ene keer helpen ze beter dan de andere keer. De piep in haar oor verandert ook nogal vaak. Overweeg jij om ze aan te schaffen?
Ik heb nog 80 digitale AH pannenzegels! Stuur maar een DM bij interesse!
Voordeel aan die mondkapjes is wel dat je ongegeneerd kan playbacken in de supermarkt
Mijn behoefte aan live muziek begint naast het playbacken steeds raardere vormen aan te nemen. Vandaag nog rare pasjes gedaan met mijn winkelwagentje als partner op een nummer van Ed Sheeran in de Appie.
Ik heb vandaag de Nederlandse hitjes herontdekt. Kleur van Snelle en Tigers van Bilal Habib op repeat hoor
Ja voelt zo onbestemd ofzo. Ben maar de markt gelopen en heb boodschappen gedaan. Dus wel lekker buiten geweest. Gister 4 gin tonics gedronken maar geen kater gelukkig, wel gedut
Hahaha ik ben zo brak dat ik gewoon nu al moeite heb met mijn ogen open te houden