Zo hekel aan pasta koken, kookt altijd over op het moment dat je net 2 sec weg loopt.
Ik werd net gebeld door 06 nummers en nam eerst niet op maar toen werd ik nieuwsgierig dus ik belde terug.
Was het een oude man die mijn lv pochette gevonden had in een winkelwagentje en de hele avond heeft geprobeerd om mijn nummer te vinden
Houten spatel over de pan leggen. Dan kookt het minder snel/niet over. Werkt echt top!
Ja!! Ben hem net gaan ophalen⦠wilde hem geld geven maar nam hij niet aan. Ga inderdaad maar een bloemetje laten brengen deze week. Echt heel lief al die moeite, ze hadden nog niet eens gegeten omdat ze er zolang mee bezig waren.
En ja was kerstcadeautje! Dus hij is echt nog fresh.
Hahaha nee dat is wel fijn geweest. Had dus geen stress en toen ik ervan hoorde was het probleem al meteen opgelost
Ik heb vandaag 6k gewandeld en ik heb gewoon nu al spierpijn in mān benen. Ik kan niet eens gewoon wandelen, echt een teken dat ik iets vaker van de bank af moet komen. š„²
Wie is de Mol kijken in bed. Ik heb goeie moed voor morgen, 10:00 sportles en hopelijk ook hardlopen. Meestal duurt zoān gevoel een dag en vaak op zaterdag omdat ik dan gewoon moe ben van de week en niet weet wat ik met mezelf aan moet. Wat doe jij vanavond? Snacken uit de schone air fryer?
Gister hadden we skere g&t, beefeater gin en royal club tonic. Wel met sinaasappel en kruidnagel. Maar mān lievelings is tanqueray gin met fever tree tonic en grapefruit. Maar in de zomer ook framboos en munt.
Ik heb normaal gesproken al wel een winterdip na het lichtpuntje (voor mij) van de feestdagen, maar dit jaar is het door corona heviger dan normaal. Ben vitamines gaan slikken, ga dagelijks wandelen in de natuur en heb nu ook een daglichtlamp besteld. Hoop dat ik snel effect ga merken, echt niet leuk dit.
@S.onrisa
Ik heb ze ook. Piep veranderd niet maar het gaf wel rust. Ik sliep daarna wel beter!
Maar blijkbaar heb ik erg gevoelige oren want de derde dag voelden ze geĆÆrriteerd. Voor af en toe dusā¦
ben er niet helemaal whoopie mee
OMG ook ik wil ze een bloemetje sturen!
Wanneer gebruik jij ze?
Overdag, als geluid me overprikkeld.
Direct blokkeren. Doeeeeei!
Huh wat raar. Er heeft zich zeker veel afgespeeld vroeger? Negeren die hap, zet er een blok op. Je bepaalt zelf wanneer je iemand wil spreken
Wat erg dat iemand zomaar jouw nummer zonder toestemming doorgeeft. Die persoon ook echt flink aanspreken morgen. Belachelijk dit hoor, zou meteen nu blokkeren ipv na 12en hoor.
Even je internet en alles uitzetten. Dan naar whatsapp en dan blocken. Dan kunnen ze niet zien dat je online bent. Ook hun nummer blocken zodat ze je nuet meer kunnen bellen.
Precies dit @desecretaris, telefoon even in vliegtuigmodus zetten en dan gewoon blokkeren. Dan zien ze ook niet dat je online bent geweest of het bericht hebt gelezen.
Ik kijk nieuwe boeren maar wat een kutprogramma. Deze vent kiest voor kunde, en dan gaat het toch op kracht voor een groot deel. Die balken waren ook veel te hoog voor hem. Stom.
Ik heb 3.5 week vakantie gehad, echt insane eigenlijk. Maar vanaf dinsdag moet ik toch echt weer gaan werken voor mijn geld š„²