Wanneer gebruik jij ze?
Overdag, als geluid me overprikkeld.
Direct blokkeren. Doeeeeei!
Huh wat raar. Er heeft zich zeker veel afgespeeld vroeger? Negeren die hap, zet er een blok op. Je bepaalt zelf wanneer je iemand wil spreken
Wat erg dat iemand zomaar jouw nummer zonder toestemming doorgeeft. Die persoon ook echt flink aanspreken morgen. Belachelijk dit hoor, zou meteen nu blokkeren ipv na 12en hoor.
Even je internet en alles uitzetten. Dan naar whatsapp en dan blocken. Dan kunnen ze niet zien dat je online bent. Ook hun nummer blocken zodat ze je nuet meer kunnen bellen.
Precies dit @desecretaris, telefoon even in vliegtuigmodus zetten en dan gewoon blokkeren. Dan zien ze ook niet dat je online bent geweest of het bericht hebt gelezen.
Ik kijk nieuwe boeren maar wat een kutprogramma. Deze vent kiest voor kunde, en dan gaat het toch op kracht voor een groot deel. Die balken waren ook veel te hoog voor hem. Stom.
Ik heb 3.5 week vakantie gehad, echt insane eigenlijk. Maar vanaf dinsdag moet ik toch echt weer gaan werken voor mijn geld š„²
Ik ben me aan 't oriƫnteren op tennis, lijkt me super leuk. Maar bij elke club heb je als lid verplichte bar- en/of keukendienst. Gelijk geen zin meer
Iel wat een hel
Ja ik betaal dan al 150 euro ofzo voor een lidmaatschap en dan moet ik ook nog gratis voor ze werken? joejoe. Maar is schijnbaar heel normaal volgens mān vriend, je kunt het wel afkopen maar dat kost klauwen met geld
Ja zullen we dan splitten want zie nu pas hoe duur bloemen zijn
Ik werk veel met verenigingen en is idd normaal! Afkopen is meestal 50 euro want daar kunnen ze een ander voor inhuren.
Ik ben net weer lid geworden en moet 3 x sluiten in de avond en een keer bardienst. Janken š„²
Verder ben ik wel heel blij dat ik weer kan tennissen, dat dan weer wel haha
Haha, gelukkig heb je covid waardoor alle bardiensten vervielen(of nouja ik heb er dit jaar 1 gedaan).
Wij hebben ook een club in de buurt waarbij de kantine gepacht is. Geen bardiensten maar wel hoge prijzen voor drank!
Ik zie net dat je voor 52 euro kan afkopen, tempting Kon je ook al tennissen? Ik kan dus niets dus dat vind ik wel spannend, moet ik op les enzo.
Zin om te dansen ergens in een club
Super leuk, love tennis.
Ik heb ongeveer 10 jaar getennist maar dat was al weer bijna 10 jaar geleden. Ik tennis nu met een vriendin die afgelopen zomer begonnen is met tennis en met een vriend die net als ik vroeger heeft getennist. Ik doe het dus wel vooral voor de lol nu.
Afkopen kan bij mij ook maar volgens mij voor nog meer dan bij jou en daar had ik dan ook weer geen zin in haha