Wat je even kwijt wil #46

Ik ben me aan 't oriënteren op tennis, lijkt me super leuk. Maar bij elke club heb je als lid verplichte bar- en/of keukendienst. Gelijk geen zin meer :woozy_face:

10 likes

Iel wat een hel

1 like

Ja ik betaal dan al 150 euro ofzo voor een lidmaatschap en dan moet ik ook nog gratis voor ze werken? joejoe. Maar is schijnbaar heel normaal volgens m’n vriend, je kunt het wel afkopen maar dat kost klauwen met geld

4 likes

Ja zullen we dan splitten want zie nu pas hoe duur bloemen zijn

3 likes

Ik werk veel met verenigingen en is idd normaal! Afkopen is meestal 50 euro want daar kunnen ze een ander voor inhuren.

2 likes

Ik ben net weer lid geworden en moet 3 x sluiten in de avond en een keer bardienst. Janken 🥲
Verder ben ik wel heel blij dat ik weer kan tennissen, dat dan weer wel haha

3 likes

Haha, gelukkig heb je covid waardoor alle bardiensten vervielen(of nouja ik heb er dit jaar 1 gedaan).

Wij hebben ook een club in de buurt waarbij de kantine gepacht is. Geen bardiensten maar wel hoge prijzen voor drank!

1 like

Ik zie net dat je voor 52 euro kan afkopen, tempting :slight_smile: Kon je ook al tennissen? Ik kan dus niets dus dat vind ik wel spannend, moet ik op les enzo.

1 like

Zin om te dansen ergens in een club

2 likes

Super leuk, love tennis.

1 like

Ik heb ongeveer 10 jaar getennist maar dat was al weer bijna 10 jaar geleden. Ik tennis nu met een vriendin die afgelopen zomer begonnen is met tennis en met een vriend die net als ik vroeger heeft getennist. Ik doe het dus wel vooral voor de lol nu.
Afkopen kan bij mij ook maar volgens mij voor nog meer dan bij jou en daar had ik dan ook weer geen zin in haha

1 like

Ik kijk per ongeluk een soort casting voor de tv kantine en het is zo Cringe

4 likes

Er zijn ook verschillende verenigingen die tennislessen aanbieden zonder lid te worden van een vereniging. Je kan dan alleen dat uur lessen per week en niet vrij spelen of aan verenigingsactiviteiten meedoen, maar je zit dus ook niet vast aan een bardienst. :wink: Je betaald wel vaak iets meer voor de lessen dan dat je zou doen als lid, maar contributie hoeft dus ook niet.

1 like

o mg ik las couch casting :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

3 likes

Ik wilde het stom vinden, maar moest telkens heel hard lachen om die Britt, haha. En Robert was goed, vond die Arjen wel cringe.

2 likes

Ik ben begin deze week weer begonnen met greys anatomy op Videoland en ben nu al bij seizoen 4 :joy:

13 likes

Als je dan ook nog iemand kan afkopen om voor je te tennissen zou het helemaal ideaal zijn!

30 likes

Ik vind de tv kantine zelf echt niet leuk maar dit dan weer wel hahaha. Robert ten brink is zooooo goed!! En britt ook. En arjen eig ook. En vond the joker ook supergoed.

4 likes

@Madam-Mikmak @Mimosa Thanks voor jullie reacties! Ik wil ze misschien voor mn vader aanschaffen omdat hij de ziekte van Ménière heeft.

Ik heb een popcorn velletje tussen mijn tanden en ik krijg het er niet uit. Zo fucking irritant

7 likes