Wat je even kwijt wil #46

Herkenbaar. Heb me net ook maar wat uitgebreider gedouched en ik ga maar weer eens mn luxe serums enzo beruiken haha

1 like

Hier is het nog steeds net zo druk helaas :sob:

1 like

Ik “durf” niet in Amsterdam of Den Haag ofzo te rijden vanwege de trams. Die regels weet ik ook echt niet meer. Misschien ook iets voor jou nog? Haha

2 likes

Ik wil opeens een macbook. Zit nooit op mijn huidige laptop, altijd op mijn telefoon, maar ben gewoon fan van apple en vind het leuk voor bij m’n telefoon, ipad en airpods. En hoop dat het me motiveert om te studeren :joy:. Eerst dacht ik nog: nah.
Nu met de verlenging van de lockdown denk ik: whatever, why not?

16 likes

Ik heb mijn kappers schaar weer gevonden. Moet me inhouden om niet te gaan knippen.
Ik had een afspraak staan bij de kapper maar kon natuurlijk niet doorgaan.
Van de zomer voor laatst geweest en het klit nu zo snel.

Ah een klein stukje kan wel

1 like

Dacht ik ook aan, alleen de punten. Zie je misschien toch niet.
Wilde een zo’n gordijn pony a la jaimie vaes maar dat doe ik maar niet zelf.

Ik ging nog even een rondje rennen. M’n app met intervals deed het weer eens niet dus heb zelf maar gerend en het ging mega goed. Heb voor mijn doen echt lange stukken gerend en korte stukken gelopen. Voel me echt weer helemaal lekker

5 likes

Ik wil ineens een iMac, slaat helemaal nergens op. :joy: Echt totaal nergens voor nodig.

2 likes

@Molotov verkoopt er eentje

1 like

Ben op YouTube beland bij filmpjes dat iemand aan het kleien is (Ja, echte klei. viespeuk) en omg ik wil het doen!! maar ik kan er niet tegen dat mijn handen vies worden. (ondertussen wel genoeg hobbys ook)

1 like

Ik heb net een halve pot augurken leeg gegeten en nu ben ik alvast baby namen aan het bedenken.

38 likes

Smeer er sambal op. Maakt het nog 100x beter. Groetjes van mijn baby die hier blijkbaar enorme fan van is.

Haha ja precies dat, de keren dat ik daar heen ging had ik iemand anders die reed en anders nam ik wel het ov.

1 like

Oeeh ik ga morgen nog een pot halen . Ik hoop dat mijn baby dat ook lust.

2 likes

Neeeeeee. That’s 2020 soonsoonthings. Ik ga niks kopen want als ik iets naar vind om aan te raken dan doe ik er niks mee. (Dat is gewoon puur kortsluiting in mijn hoofd)

4 likes

Hopelijk heb je alles weer bij elkaar kunnen vegen. Zou zo iets zijn wat mij ook zou kunnen overkomen.

1 like

Dit zie ik bij mij ook zo gebeuren. Wel echt klote :frowning:

@boemboem Love mijn macbook, ondanks dat ik vaker zijn grote broer gebruik.

1 like

Ik kijk nu al uit naar de pony!

2 likes

Volgende keer deze en dan kun je zo bij me komen werken. afbeelding

29 likes