Wat je even kwijt wil #46

Heb hele dikke snowboots besteld en ben er zo blij mee, super lompe dingen maar geen koude voeten meer

4 likes

Ik moet echt gezonder gaan eten en minder snoepen, echt minder. Maar het is zo moeilijk :neutral_face: ben 's avonds ook gewoon moe en heb dan echt geen zin meer om uitgebreid te koken bleh

Sowieso met alles beter voor mezelf zorgen eigenlijk :thinking:

2 likes

Die klemmen zijn wel echt super chill :smiley:

Ik probeer maximaal 2 keer per week te koken en pleur de rest in de vriezer. Ik haat koken, zeker op een drukke dag.

3 likes

Als je 's middags warm kan lunchen, als je energie dan nog beter is?

Dat vind ik altijd wel fijn, of al eerder op de dag vast koken, dan is het klaar en hoef je het enkel te eten (even in magnetron opwarmen)
En veel maken zodat je 2/3 keer hetzelfde kan eten achter elkaar (of wisselen als je meal gaat preppen)

2 likes

Dat kan inderdaad niet want in mijn hoofd ben je jouw avatar!

3 likes

Ik heb vanavond mn bed verschoond en alle dieren in bad gedaan, nagels geknipt, geföhnd en geborsteld. Nu lekker chillen in een schoon bed met een schone hond

19 likes

@joe @LastYoungRenegade

Ochtend/middag warm eten gaat niet lukken. Probleem zit hem ook in het vele vele snaaien.

Maaltijd invriezen en voor meerdere dagen koken lukte me voorheen wel, dus moet lukken. Meal preppen moet ik ook eens in verdiepen, want dat kan ook wel chill zijn.
Is gewoon een stukje luiigheid ook en geen zin om goed voor mezelf te zorgen. Mentaal dingetje ook wel.

Morgen maar eens gezonde boodschappen gaan doen. En op zondag koken ipv 3 dagen weekendfood (nog slechter dan de rest vd week).

Thankss

Oh en meer ontbijten is ook wel een goeie of meer lunchen (en dan geen koekjes
:grimacing:)

2 likes

Mn man kijkt een of andere nieuwe StarWars serie en die Baby yoda is echt cute AF :pleading_face::heart:

5 likes

Nou echt hĂš

Ik heb toevallig die verse maaltijdpaketten in mijn persoonlijke bonus dus wil er deze week 2/3 maken en dan de rest invriezen. Ik haat koken en heb ook nooit echt zin om moeite voor mezelf te doen, maar dit zijn fijne dingen waar je wel 3-4 porties uit kan halen :slight_smile:

1 like

Ik vind die soep daarvan ook altijd fijn.

1 like

Pfoe ja
 Ik ben ook nog aan het bijkomen van Baudet en Van Haga bij op 1, wat een doffe ellende is dat

Taart eten in m’n bed in aanloop naar m’n verjaardag over 20 minuten is echt top, ik ga deze traditie er in houden voor na Corona :+1:t2:

61 likes

Happy Birthday! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Wat voor taart had je?

1 like

Ik heb 1 volle kaart!

Heb een tering foute en cringy film gekeken vanavond en ik wilde dat met jullie delen. Beschikbaar op Am.azon, cringe lekker mee