Wat je even kwijt wil #46

Ik heb echt het idee dat ik door alle series op Netflix en Videoland heen ben. Heb nooit zoveel tv gekeken als in deze coronatijd

1 like

Ik vind alles effe heel erg kut

Mooie datum om jarig te zijn. :wink: Gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

2 likes

Deze, met frambozen ook nog! https://www.nigella.com/recipes/dark-and-sumptuous-chocolate-cake

1 like

Jij ook gefeliciteerd! :partying_face::partying_face:

1 like

20 jaar geleden werd ik verlost van het monster (tumor) in mijn hoofd. Het leven is nog steeds lastig door de gevolgen van dat rotding maar vandaag even niet. Vandaag is een feestdag en dus tijd voor taart :tada:

183 likes

Dat is toch redelijk vroeg in het tijdvak 7-8?

Heb ook niet genoeg geslapen :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik voel me de laatste weken zo klote als ik s ochtends wakker word :/.

Echt tof dat je in adds, krantenartikelen en op social media nu ingezoomde foto’s van vaccinaties tegenkomt. Ik haat naalden.

3 likes

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Ik heb laatst gewoon het journaal afgezet omdat ik misselijk werd van die naalden. Ieder segment over vaccinatie = naalden. Zelfs gewoon in de studio knal op de achtergrond naalden.

3 likes

Of tijd voor vlaai? :wink:
Maar fijn zeg!!

5 likes

Pff weer een nieuwe werkweek. Ik vind het maar pittig om mezelf steeds te moeten motiveren; zeker op maandag.

6 likes

Haha misschien nog wel een veel beter idee

1 like

Gefeliciteerd allemaal!
Vriend is ook jarig :partying_face:

4 likes

Wat rot!:pensive:
Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Ik stond net met mijn bureaustoel op mijn ene voet en nu doet mijn voet vet veel pijn. En ik vind het ook lachwekkend hoe slecht mijn motoriek is dat ik eerst niet door heb dat het onderstel land op mijn voet. :’)

2 likes

Ik heb zo weinig rek meer over met thuiswerken dat ik zelfs over simpele klusjes als korte mailtjes beantwoorden 10 minuten doe.

12 likes

Merk ook dat het steeds meer energie vraagt en moeite kost.

2 likes

Op dit moment ben ik echt helemaal gek aan het worden in huis, bijna de hele week bouwvakkers in het complex met bijbehorende herrie (en ze zijn pas in de tweede studio begonnen en daarna kom ik pas aan de beurt). En ik moet gewoon thuiswerken en dat lukt vrijwel niet, dus ben ik in de nacht aan het werk en overdag ben ik gesloopt. Alleen zondag zijn ze er niet maar dan ben ik zo moe dat ik amper wat van de dag meekrijg.