Ahhh wat ontzettend rot zeg!
Heb niet echt verzachtende woorden, herken je situatie wel. Hopelijk komt er snel wat mooiers/beters op je pad!
Nah ben ik ook niet, had er never nooit niet meer ingepast. Of er wel in maar dan niet meer uitkomen
Ik ben maar weer even wat meer aan het bewegen en gezonder aan het doen. Ik zag het al helemaal voor me dat als de lockdown voorbij was ik me huis uit zou rollen en dan na 2 stappen helemaal buiten adem zou zijn. Want alles lijkt me nu zoveel meer moeite te kosten haha.
Het word pas eng als hij ineens midden in de nacht ´Waaah waaah´ roept.
Ja daarom!
Ja klopt, fijn dat je je ervaring deelt dankjewel wat heftig. Waar werd het door jou bij uitgelokt? Ik heb er bijv verder nooit last van gehad en toch al heel wat festivals en feestjes gehad. Bij mij leek de trigger een intense pijnprikkel, maar geen idee of dat überhaupt kan.
Een nieuwe huisarts zoeken heb ik al vaker geprobeerd maar alles zit elke keer vol, zo kut.
Als ie ‘mohhhh Gertje’ roept 's nachts zou ik banger zijn
Dit in combinatie met geklop… omdat de bel het niet doet…
Mijn hamster was zaterdag ontsnapt en waar in huis ik ook had gekeken, ik kon hem niet meer terugvinden. Ga ik net boodschappen doen en sta ik beneden in het halletje, komt daar ineens de hamster tussen de rommel vandaan scharrelen. Is hij dus zelf een hele trap afgeklommen. Maar zo blij dat ik hem weer terug heb
Wat ontzettend kut. Hopelijk vind je alsnog een leuke baan in de cultuursector als de coronacrisis voorbij is.
waar heb je die gekocht?!
Kun je ook je hand in z’n kont stoppen? Dan is ie pas identiek he
Nog erger als je 's nachts terug komt en je partner ligt alleen in bed en opeens kruipt daar Samson onder de dekens vandaan “Moaaaaaaaaaaaah Gertje”.
Gertje mag wel onder mn dekens kruipen hoor
In plaats van “Chantal blijft slapen” nu “Gert zorgt ervoor dat je niet slaapt”.
@midheavenmoon uh ben jij familie van de man die Stephen Hawking heeft vermoord ofzo?
Context, een Reddit user vroeg hoe het eigenlijk kon dat Stephen Hawking nog leefde en een half uur later werd overal het nieuws naar buiten gebracht dat hij zojuist was overleden
Ik wil ook zijn marleneke wel zijn