Wat je even kwijt wil #46

Oh daar heb ik geen problemen mee hoor :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind dit toch enger dan een pratende hond.

Nou studio100, we hebben een hit te pakken. Wanneer krijg ik mijn deel of moeten we wachten tot 1,5 meter afstand niet meer tot de regels behoort?

1 like

Ja sorry ik weet ook niet wat ik nou zo aantrekkelijk vind aan hem :sob:

2 likes

Ik zou vanavond bellen met een vriend maar er was iets tussengekomen en nu wilde die bellen tijdens het koken en eten. Maar ik wil dat niet want ik vind dat vies en hij smakt altijd.

Ah wat kut zeg!!

1 like

Nou ik heb vanmiddag redelijk gezond geluncht, net soep en wraps op ( tel ik ook als gezond) en ga zo nog yoghurt nemen en een kiwi. En dan heb ik vanmorgen een half koekje op (haha was er nog 1 over en die heb ik gedeeld) en verder dus niks slechts opzich.
Nu volhouden :crossed_fingers:

6 likes

Echt net avondeten gehad en heb gewoon nog steeds honger. Wat is er mis met mij.

Ik dacht even makkelijk en SNEL te koken en eten met voorgekookte gebakken aardappels, joejoe who am I kidding. Sta inmiddels al een halfuur te bakken en ze zijn nog steeds niet bruin. Nu snap ik weer waarom ik die krengen nooit koop :triumph:

3 likes

Hmh je plaatste laatst dat je een week geen energie hebt gedronken. Misschien dat de vermindering van suikers proberen te werken op je eetlust? Wellicht is dat het??

Dat zou kunnen, heb laatste week wel vaker momenten gehad dat ik mij na het eten nog gammeler voelde dan voor het eten. :’)

Ik heb alvast eten afgehaald voor straks, mn werkkleding ingepakt voor morgen én mn kwasten en beautyblenders zitten nu in de wasmachine.

Zo georganiseerd :ok_hand:t3::heart:

7 likes

Nawhh, eet/lust je yoghurt of kwark? Dat vult bij mij meestal en daarna ook geen dip van het eten zelf.

1 like

Hmm dat heb ik nu niet in huis maar wel goeie om even weer te halen morgen.

1 like

Of gewoon een super lekker toetje :sunglasses::ok_hand:
Kan ook! Haha.

1 like

Ja ik vergeet altijd om toetjes te kopen. :cry:

Ik ga volgende week weer opbouwen op t werk na ziek thuis zijn. Ik zeg maar steeds “ja wel zin om jullie te zien en weer wat te doen” maar dat is helemaal niet zo? Ok ik vind de meeste van mn collega’s heel leuk maar ik zie best wel op tegen werken
en ik weet niet waarom ik dat niet durf toe te geven?

1 like

Ik wilde bepaalde vega spekjes en die hadden ze niet dus heb andere. En die zijn niet zo lekker, zoals ik al dacht. Dus heb nu maar een culinair festijn van m’n zuurkool gemaakt met kruidnagels en appel (nee geen banaan). Ik ben echt bougie

1 like

Ik ben wel benieuwd of de mensen die toen hebben gestemd op “dat zou ik wel kunnen” daar nog steeds zo over denken haha, misschien zo maar even een polletje maken in het topic

Deur open. Kwasten en blenders erin. Deur dicht.