Dat is zo’n fijn gevoel! Zo frustrerend als je er aan blijft denken, maar er niet op kan komen. Ik had dat vroeger met Ode to my family van the Cranberries. Die hoorde ik dan op de radio, maar wist niet van wie het liedje was. Heeft echt lang geduurd voor ik daar achter was
Ik kan je aanraden in ieder geval niet óók tegelijkertijd je keuken eruit te slopen. Wassen aan het aanrecht is 1 ding, via een houtje-touwtje constructie koud water uit het fonteintje in het toilet in een emmer laten lopen om je te wassen is echt een drama
Onze badkamer wordt ook verbouwd, in maart gaat het beginnen. Ik kijk er wel naar uit eigenlijk!
Maar omdat we meteen de hele indeling van de 1e verdieping laten veranderen (dus alle binnen muren worden verplaatst) + onze vliering wordt uitgebouwd tot zolderverdieping (met dakopbouw en dakkapel) gaan we 2 maanden in een vakantiehuisje wonen.
Dus dan zitten we in elk geval niet in de zooi en kunnen we gewoon thuis werken en douchen al die tijd. En een beetje vakantie gevoel in het vakantiehuis hahaha.
Is wel lekker prijzig om op een vakantiepark te gaan wonen, bovenop de kosten van de verbouwing, doei spaargeld 🙋
Oh my, dat lijkt me helemaal een drama. Ik was het niet van plan, maar nu zeker niet haha. Hopelijk heb je er wel een mooie keuken en badkamer aan overgehouden!
Haha ja dat wel! En die week 2x een middag in zo’n wellnesszwembad liggen weken om schoon te worden
Je kan ook losse douchecabines huren (en zelfs hele badkamers als je geen andere wc hebt) dat gaan wij doen omdat we geen familie in de buurt hebben om bij te douchen!
Droomde vannacht dat ik naar Amerika ging en bij een twitch streamer die ik vaak kijk bleef, vervolgens hadden we opeens een relatie ?? wat de o…0
Zou ik wel in de zomer verbouwen, in de winter is buiten douchen geen doen.
Dat klinkt echt super! Als wij de beneden verdieping gaan verbouwen, willen wij ook in een vakantiehuisje gaan zitten (met de katten wordt wat).
Dat mag toch gewoon? Ik ga maandag.
Haha ja dat had ik ook al bedacht inderdaad. Gelukkig is het nog even niet aan de orde!
Aangezien de sportscholen nog niet open mogen ben ik benieuwd wat ze bij jullie met het abonnement/de kosten hiervan doen?
Mijn sportschool kost 85 euro per maand en zij laten dit gewoon doorlopen. Als je in een “lastige situatie” (hun eigen woorden) zit dan pauzeren ze het bij hoge uitzondering. Deze tijd wordt dan wel opgeteld bij de duur van je contract daar.
Ik merk dat dit best wat weerstand oproept bij mij. Want ik heb het niet perse lastig, maar vind 85 euro per maand wel veel voor niks?
Mijn moeder heeft op dit moment een kijkoperatie die risicovol is. Kan dit maar nauwelijks aan, mijn arme moedertje.
Oh dat vind ik ook wel heftig, zeker met zo’n hoog bedrag. Mijn abonnement werd direct bevroren 15 december dus ik betaal niks.
Ja denk dat hij haar ook misschien beïnvloedt met zijn ‘bijzondere ideeën’ haha. En jaaa FKA Twigs, vind haar ook lief/leuk overkomen.
Had voor 3 huizen een bezichtiging aangevraagd en natuurlijk zijn ze alle 3 al weg. Was helemaal vergeten hoe kut een nieuw huis vinden is
wow 85 euro per maand? Dan is dat wel een hele luxe?
Hier heeft de sportschool het in het begin bevroren maar nu laten ze het doorlopen. Vind het ook niet erg want het is een lokale sportschool en ik wil graag ook dat ze na rona gewoon weer open kunnen. Ik betaal 28,50 per maand, maar met 85 euro zou ik toch zoiets hebben van; joeee :").
(28,50 voor puur alleen onbeperkt fitness. als ik groepslessen etc er bij zou willen dan betaal je 5 euro extra)
Je hebt toch een mooi huis (zo klinkt het altijd iig)?
Moet je daar weg?
Nee ik wil daar zelf graag weg! Mijn cv ketel gaat 100 x per maand kapot, ik had gisteren een verstopping in het riool. Daar krijg ik echt zo’n stress van iedere keer, waardoor ik dat huis gewoon niet meer vertrouw ofzo? Echt dramatisch maar oke
En het word gewoon te klein met mijn vriend erbij.
Echt fijn, een beetje zonlicht!