Wat je even kwijt wil #46

Jeetje sterkte :heart:
Hopelijk verloopt de operatie goed

Als je al niet zou testen om anderen te beschermen, doe het dan tenminste voor jezelf, mocht je daarna nog klachten houden dan weet je tenminste de oorzaak toch?

Sowieso echt niet slim om niet te gaan testen, tegenwoordig heb je zo snel de uitslag en dat scheelt je heel wat onzekerheid lijkt me.

Het duurde even voordat ik begreep wat hier stond maar nu zit ik schaterlachend op de bank. Die post kan ook alleen maar van jou zijn. :joy:

Even besefmomentje weer trouwens dat ik sinds maart gezond ben, want ik heb me nog helemaal niet hoeven laten testen. Thank god. Ik lik pik maar krijg het ook echt benauwd van die test.

Als ik het goed begrijp is TS bekend met deze klachten. Zou je je dan echt steeds laten testen?

2 likes

Hoe bedoel je bekend? Het zijn toch klachten die nu spontaan zijn gekomen, dus je hebt wellicht 2 dagen ervoor al mensen besmet die anders ook weer hoeveel mensen kunnen besmetten?

Mijn controle was goed, dus nu eet ik taart :tada:

138 likes

Wat fijn!!

1 like

Ik ben net voor de tweede keer buiten geweest en het is fris en grauw.
Zal ik de motivatie hebben om nog voor een derde keer naar buiten te gaan en mijn stappen te behalen? Nobody knows. cliffhanger to the max.

4 likes

Volgens mij is er niets heel raars aan het eens een keertje je neus moeten ophalen. Denk dat iedereen dat wel eens moet? Ofja snuiten kan dan ook haha ik haal liever de neus op dan snuiten in een zakdoek :grimacing: maar als dat neusophalen gepaard gaat met andere (verkoudheids)klachten: laat je gewoon testen??!!

Als iedereen bij elk neusophaal/neussnuit moment zich moet laten testen dan moeten we de capaciteit verzestienvoudigen ben ik bang… Maar dan zou ik personen iig aanraden niet over een random, op zichzelf staand neusophaal moment op een openbaar forum te posten en vervolgens te zeggen jaaaa met klachten laat ik me niet testen :woman_shrugging:

15 likes

ja en terecht! potverdorie. GTST Is hier niks bij.

edit; me neither xD

1 like

Gewoon thuis met je armpje wapperen, werkt iig prima bij de fitbit haha

1 like

Ah wat fijn!! Geniet ervan :heart:

1 like

Aangezien ik twee huge ass vleugels heb gekregen onder mijn armen, weet ik niet of dat een goed idee is. dadelijk haal ik KLM nog in.

6 likes

Deze week woon ik al twee jaar in mijn huidige woning :scream:
Hiervoor had ik een vervelende woonsituatie en probeerde ik van alles om maar zo min mogelijk thuis te hoeven zijn. Zo blij om een fijn plekkie te hebben nu :pleading_face:

36 likes

Hahahahahaha misschien krijg je dan nog wel meer stappen!!!

1 like

Ugh, voel me heel tatta maar ik vind het zo irritant dat ik gisteren iets besteld heb bij de Bijenkorf en het nu nog goedkoper is en ze die extra korting niet willen verrekenen terwijl de bestelling nog niet eens de deur uit is. Zeggen ze: dan moet je maar retourneren en opnieuw bestellen??

1 like

ik wilde kijken hoeveel stappen ik had, maar bitfittie ligt aan de ladert. sad life.

Oke, ik ga weer even doen alsof ik aan het werk ben.

Ze jatten je geld!!

1 like

Ik doelde hierop

Maar ik lees die post nu terug en snap er eigenlijk niks meer van.

Ja nogal logisch. Dat heeft iedereen, maar het lijkt me niet dat je nu op het forum zo’n post plaatst over je neus ophalen als je niet denkt dat je niet verkouden bent.

1 like

Mensen kunnen echt domme dingen op het forum posten zonder na te denken (maak ik me ook wel eens schuldig aan uiteraard).