Wat je even kwijt wil #46

Ach, je contract opzeggen is puur iets formeels en zakelijks en hoeft niet te betekenen dat je ontevreden bent. Hou het maar kort, zolang je het maar tijdig opzegt zoals @kleinmaargroot al zegt.

Wat ook helpt: bel je leidinggevende op (als dat gebruikelijk is, ik zeg dit nu vanwege het afstandswerken want normaal zou ik zeggen ‘loop even langs’) om je vertrek aan te kondigen, dan weet hij/zij dat er een contractbeëindiging aankomt. Misschien neemt dat ook wat van je spanning weg over het schrijven ervan. :hugs:

1 like

Echt, waar gaat het heen met de mensheid?

Ik merk wel echt verschil met andere jaren qua vuurwerk, er is sporadisch een knal te horen terwijl het andere jaren echt aan een stuk doorging. Wel benieuwd hoe het morgen is

4 likes

Ligt er ineens een vlinder in de wc.

Ik dacht dat die dood was, dus druk op de spoelknop. Blijft de vlinder drijven op de golven van doorspoelen. Kijk ik nog een keer bewweegt die nog! Shit en nu?!

Heb hem er met een oude afwasborstel uitgevist (hopelijk niet de vleugels beschadigd) en nu zit die achter het raam bij de zon op te drogen.

4 likes

Start je eigen bordspelgroep!

Ik wil ook lid worden van zoiets, of een sjoelgroep ofzo

3 likes

Ik heb me voorgenomen om vandaag te gaan hardlopen, maar het regent de hele tijd. Daar ben ik ergens ook wel blij mee want eigenlijk heb ik ook ergens geen zin haha.

1 like

Ik ben goed in onaardig doen, dus geef die man maar door.

2 likes

Succes :heart:
Je mag me altijd pb’en als je er over wilt praten of vragen hebt of whatever :kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Hallo mede drankorgels, heeft het meerwaarde om die wodka van absolute met een fruitsmaakje te kopen of merk je daar geen zak van of zijn ze goor

2 likes

Hangt er vanaf waarmee je wilt mixen? Vind t zelf wel lekker (oh ja en hangt er natuurlijk vanaf welk smaakje, ken ze niet allemaal)

7 likes

Nou mijn oud & nieuw plannen zijn zojuist in het water gevallen. Ben er wel een beetje verdrietig over omdat ik me eenzaam voel en zin had om een avondje met 2 mensen door te brengen maar goed dan maar extra genieten als er hopelijk volgend jaar wel weer een feestje is. Ga maar even wat lekkers voor mezelf inslaan denk ik

Kan ik me niet meer herinneren :joy:

7 likes

Ik zie al knoppen aan de bomen, dat is toch veel te vroeg??

Heel veel sterkte :sparkling_heart:

1 like

He jammer, waarom gaat het niet door? Lekkers inslaan en met een boek of serie op de bank is ook fijn!

Ik ben fan van Bacardi razz met sinas want dan heb je een raketje.

Met vodka vind ik Citroen/limoen wel chill, maar voeg het liever zelf toe dan en koop gewoon standaard vodka.

12 likes

Ik ben aan het werk want er is 1 (!) kind dat noodopvang heeft. Zo saai.

8 likes

Haha private nanny. Is het wel een leuk kind?

Ja! Maar ze kan ook supergoed zelf spelen dus echt weinig te doen😂. En ze slaapt nu ook

5 likes

Wat een klotezooi. Heel veel sterkte :kissing_heart:

1 like