Wat je even kwijt wil #46

Ik heb gisteren echt veeel te veel wijn gedronken met een vriendin (de kater is real), maar we hebben echt een mini feestje gebouwd en gedanst in de woonkamer en het was zo leuk!

13 likes

Ach je verdient dan nu wel geld met iets chills, is vast ook weleens anders!!

1 like

Coronagedoe… maar we gaan waarschijnlijk wel videobellen en het op die manier een beetje gezellig maken, komt goed. Wel een passende afsluiting voor dit jaar haha

Ik vind alleen de vanille, citroen en lime lekker. De zoete fruitsmaakjes (mango, raspberry) vind ik vies, maar ben sowieso geen fan van de combi zoet en sterke alcohol. Maar het is niet dezelfde smaaksterkte als skittle vodka :face_vomiting: ofzo.

1 like

Ik heb zin in cola.
Dit jaar wel veel minder cola op dan vorig jaar, maar de verslaving is nog real hoor. Iets zoets of juist hartigs/vet op: ik wil cola.

1 like

Ik wil de grapefruit proberen die lijkt me ook niet te zoet maar oke ik ga het doen en dan nog gewone wodka on the side

1 like

Wow record, dit jaar al op 30 december m’n zorgverzekering gefikst :thumbsup: Vorige keer zat ik het op 31 december 23 uur te doen.

29 likes

Tip voor iedereen die z’n zorgverzekering nog moet regelen: maak een account aan op cashbackxl en klik dan verder naar independer. Levert je €17 op.

8 likes

Haha zo gaat dat bij mij ook elk jaar. Maar dit jaar is het nog erger. Ik ben er nog niet uit dus ik ga in januari een nieuwe verzekering afsluiten. Dat kan, mits je je oude opzegt voor 1 januari. En dat kan bij die van mij alleen telefonisch maar als ik bel zegt die stem dat er een wachtrij van een uur is. Dus nu is mijn plan om morgenochtend vroeg te bellen zodat ik hopelijk niet zo lang hoef te wachten. Echt weer een staaltje successful adulting hoor.

2 likes

Ik voel me niet helemaal lekker en lig nog in bed. Dalijk toch maar eens opstaan i’m iets te eten.

ik wilde eigenlijk morgen oliebollen bakken maar dan moet ik vroeg opstaan en ellende dus heb net besloten dat ik het zometeen ga doen :joy: en ik moet nog een cadeautje ophalen ergens en olie om in te frituren en rozijnen. chaos alom :joy: first things first: douchen. wordt vervolgd haha

2 likes

Ja dat zeker! En gelukkig wordt ze op tijd opgehaald en niet om 18:30 pas😬

Klinkt ook leuk! Alvast veel plezier :slight_smile:
Ik heb vanochtend getest dus het is voor mij ook nog even afwachten of ik het alleen “vier” of met m’n vriend.
————
Haha gerelateerd aan die test, bedacht me net voor het eerst in jaren dat ik wel zin heb om zo een stuk te gaan wandelen! Lekker getimet deze spontane opvlieging, want ik zit dus gewoon in quarantaine tot de uitslag, lol

1 like

Ik kan me echt nergens toe zetten vandaag. Was mn nest uit maar ga er denk ik maar weer in. Kan mij t schelen ook joejoe

4 likes

Ohja dat moet ik nog wel doen vandaag. Maar dan moet ik he le maal douchen enzo :joy:

1 like

Ben ook zó traag. Moet nog douchen en inderdaad boodschappen doen :joy: wil gewoon liggen en vooruit staren

En de gedachte dat ik morgen moet werken maar het er niet beter op

2 likes

ik zit al een uur insta reels te kijken. dat valt vast en zeker niet onder mijn werk taken pakket.

1 like

@lightbox @Trenchcoat ik heb zojuist gedoucht! go go go girls, als ik het kan kunnen jullie het ook!

1 like

Ik ben al 3 dagen in de chill stand en kom er net pas achter dat het morgen 31 december is :joy: Nu dus totaal in de paniek stand omdat ik nu vandaag en morgen nog zoveel moet doen.

Heb net wel alle boodschappen al gedaan en nu maar eerst een oliebol eten en een to do lijst maken.

4 likes

Dan zit er niets anders op dan ook te gaan slapen :woman_shrugging:t4:

1 like