Ik heb bedacht dat ik tot 16:00 mag chillen en daarna actie in de tent
Hopelijk krijg je snel een negatieve uitslag en kan je morgen naar je vriend!
Haha er werd net een kaas- en wijnpakket van Kef als cadeautje van mij bij mijn beste vriendin bezorgd en ik vertelde dat ik op het forum had geleerd dat Kef de beste kaasboer van Amsterdam is dus ik moest jullie bedanken van haar. En ze was âhelemaal sprakeloos!â terwijl ze 25 minuten lang de oren van mijn kop lulde haha
ah ja dat ken ik eindstand zit je om 17.00u nog steeds op de bank hahaha
Oh mensen ik weet dat hier soortgenoten zitten dus even mijn leed delen hoor. Ik wil overstappen van de ene tandarts naar de andere.
Heb volgende week dinsdag bij mijn huidige tandarts een afspraak staan die ik wil afzeggen (en dan dus ook nooit meer die praktijk binnen stappen) maar ik stel al een week lang uit om zowel een nieuwe als mân huidige tandarts te bellen. Why???
Ik heb wel een complexe tandsituatie dus het is niet 1-2-3 gefixt maar het kost me maximaal 30 minuten. Maar ehhh bellen en zeggen dat ik vertrek omdat ik echt schandalig behandeld en opgelicht ben daar, zĂł niks voor mij . Klachtencommissie @Karl_Lagerfeld help.
Haha wat goed! Ik heb het 2 jaar terug ook om 2130 net voor ik naar een feestje ging geregeld. Hoop dat ik er morgen overdag aan denk;â)
Oke ik ga er maar voor zucht
Ik heb eerst een nieuwe tandarts uitgezocht en me daar aangemeld en bij mn oude tandarts het mail adres opgezocht en me via mail afgemeld met de vraag of ze alle gegevens naar de nieuwe tandarts wilden sturen. Ze bellen je dan vanzelf op om te controleren. Vond ik fijner en minder eng dan zelf op te moeten bellen!
heb een zak krentenbollen bij de kraam gekocht maar in de eerste zat een heel vies hard stukje wat ik niet kon plaatsen en nu ben ik ook meteen afgeknapt op de rest
Ahh ik zit klassen te kijken en mn hart breekt voor die kindjes die zo hard hun best doen. En nu is een van mn favos aan het huilen omdat hij gepest is en nu ben ik forever verdrietig.
Net de kerstboom opgeruimd, ajuus met dat ding.
Nu de rest van de prullaria omtrent kerst nog
Oh daar zou ik echt van op vakantie kunnen gaan, zo zonde
Ik lees met verbazing de berichten over die vrouw die bijstand moet terugbetalen inclusief boete, omdat haar moeder af en toe boodschappen voor haar deed. En hele tijd had ik niet heel veel geld en ik heb zo met haar te doen. Nu ik gewoon genoeg geld verdien om maandelijks rond te komen en zelfs te sparen, voel ik pas hoeveel invloed minder geld op je hele gestel heeft. Ik voel mij letterlijk elke dag heel rijk, omdat ik niet meer constant sommetjes in mijn hoofd maak bij elke aankoop. Ik was altijd aan het einde van de maand een lopende rekenmachine.
Ik vind ijndejaars altijd smaken alsof ze al hun soorten bierrestjes bij elkaar hebben gegooid
Ja heel herkenbaar, ik wil ook echt iets actiefs gaan doen om mensen te helpen maar weet niet wat en waar ik moet beginnen?
Kleding uitzoeken en wegbrengen heb ik allang gedaan.
Doneren aan de voedselbank? Dat is heel erg welkom. Sinds Corona moeten er ook meer mensen gebruik van maken helaas
Ja, ik heb overwogen iets bij de voedselbank te gaan doen, maar heb ook even de handen vol aan mijn eigen leven. Maar ik denk ook vaak na over iets doen, maar niet perse geld geven. Ik koop wel soms iets extraâs als er zoân actie in de AH is, waarbij ze eten ophalen.
Ik tegen mijn vriend: Kom we gaan wandelen Hij: Neeee ik heb het druk, belangrijke deadline. Ook hij: Kijkt filmpjes van katten die domino steentjes omgooien
Ja dat is een goede.
Vrijwilliger worden bij de voedselbank (of kledingbank, speelgoedbank, etc). Ze kunnen daar altijd helpende handen gebruiken