Door bovenstaand gesprek heb ik geld gedoneerd aan Voedselbank Rotterdam. De opmerking ‘ik voel me elke dag rijk’ raakte me, zo voel ik me ook (niet eens per se financieel, al hoef ik inderdaad nooit te rekenen) en daardoor heb ik ook mijn donatiebedrag verhoogd. Voorheen doneerde ik 10 euro aan een willekeurig goed doel, maar vanaf nu wordt dat 15 euro. Op de website stond trouwens iets over mogelijkheid tot belastingaftrek, daar ging het van de week al over in het kasboekjestopic. Daar ga ik ook eens induiken, het is natuurlijk alleen maar fijn als je goede doel 100% krijgt en jij een deel terugkrijgt via de belasting.
Mijn huis wordt dus binnenkort verbouwd en mijn huisbaas heeft tijdelijk onderdak geregeld voor mij in een hotel haha. Ik mag er de keuken gebruiken en kan er ook gewoon viool spelen. Ik ben zeer benieuwd naar dit avontuur…
Als ik nu oliebollen haal zijn ze morgen dan nog lekker of moet ik per se morgen in de gigadrukte gaan?
Ik zou morgen gaan, maar als je een oven hebt dan zou je ze nu kunnen halen en morgen kunnen opwarmen? Lijkt mij persoonlijk lekkerder.
Ik heb echt zo’n hekel aan oud en nieuw, ik wil gewoon kerst en dat het dan ongemerkt 1 januari is en niemand feest viert. Al dat ‘omg mijn laatste boek/ijsje/workout/piemel van 2020’!! Echt irritant
Mijn moeder vroeg me via whatsapp ineens hoe dat nummer over hoeren heette van die Nederlandse groep???
Ik luister nooit hoerennummers, dus ik heb geen idee! Iemand een idee?
Dom lomp en famous?
Ja die twee heb ik nu geopperd!
Flinke namen hoeren in de tent.
Ook naar aanleiding van het onderwerp hierboven: ik heb nog oud (en ook wel nieuw) speelgoed van mijzelf en ben aan het opruimen. Normaal breng ik het naar de kringloop maar kan ik ergens ook brengen waar kinderen echt harder nodig hebben? (Liefs in het noorden)
Jezus wat kut dat Sylvie Meis getrouwd meer ruimte inneemt dan de explosie in Beiroet.
Wie de fuck is maradonna
Kan me echt niet voorstellen dat een schrijver van zo’n collage’tje denkt: nou dat dekt wel echt subtiel de lading, good job me. Maar blijkbaar wel
Sulvie Meis, André en Monique en die schildpad van Bas ook veel groter dan de rest.
Wie geeft er na 2006 (genereus) nog een fuck om Sylvie Meis of All people.
Oh man hoe langer ik naar dit plaatje kijk hoe bozer ik word. Hoe KUN je zulke nare nieuwsgebeurtenissen met die vreselijke kinderlijke tekeningen uitbeelden? En het ergste is dat hun doelgroep niet eens kinderen zijn, maar de gemiddelde truus die zo lekker gezellig deze bordjes en kopjes verzamelt. Volwassen mensen die het leed in de wereld infantiliseren.
Ahhw ik heb die nog niet gezien maar ik heb het ook zo met haar te doen. Ze is zo vrolijk en slim terwijl je duidelijk ziet dat ze het moeilijk heeft met haar thuis situatie. Maar ze wilt het niet zeggen vgm omdat ze bang is dat haar opa en oma dan nog meer zorgen hebben.
Waarom staat de toeslag affaire er niet op??? Of zie ik dat niet krijg spontaan hoofdpijn van alleen al dat lettertype
Was moeilijk om gezellig te tekenen.
Oh en Hugo de Jonge
GVD nu al twee fouten in namen