Wat je even kwijt wil #46

Heel erg veel sterkte @Luzarl voor jullie hele gezin. Blijf lekker dicht bij elkaar en laat alles vallen wat niet echt hoeft.

Vreselijk nieuws, ik wens je veel kracht toe en hoop dat je de laatste periode veel samen kunt doorbrengen :kissing_heart: Wat erg dat het plots zo snel gaat :frowning:

Heel veel sterkte @Luzarl :heart::heart:

1 like

Wat verschrikkelijk @Luzarl, heel veel sterkte voor jou en je familie!

@Luzarl Heel veel sterkte voor jou en je familie! :heart:

Ik ben pas een halfuur wakker, en heb gewoon al 2x gejankt, en dan ga ik sentimenteel worden.

Maar ik wilde eigenlijk tegen iedereen zeggen, dankjewel. Ik heb afgelopen jaar echt heel veel aan jullie gehad :heart:

71 likes

@Luzarl misschien toch nog een tip. Er is een bedrijf dat maakt sieraden/bedeld met vinger afdrukken. Echt prachtig helemaal in de stijl die jij wilt. De mams van de vriendin van mij die is overleden heeft er ook een met de vinger afdruk van haar dochter.

Ze heet MmePom. Als je bij haar een afdruk setje aan vraagt dan kun je de afdrukken maken en later op een rustig tijdstip bedenken of je er iets mee wilt of niet.

9 likes

@Luzarl jemig wat heftig, heel veel sterkte en liefde voor jou en je naasten :heart:

1 like

@Luzarl Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou en je omgeving

Hahahaha ik ga helemaal stuk. ‘Ik draag de biostabiel omdat ik er veel baat bij heb, ik voel me geen oud wijf meer.’

1 like

Sterkte vandaag, zal vast geen makkelijke dag zijn :heavy_heart_exclamation:

1 like

Ja dit vind ik echt een aanrader! (Nouja zo leuk is het natuurlijk niet, maar wel heel mooi) Ik heb een ketting met daarin as van mijn oma en op de achterkant een vingerafdruk, vind dat zo’n waardevol sieraad.

3 likes

Veel sterkte aan jou en je familie @Luzarl :heart::heart::heart:

1 like

Wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel kracht en sterkte voor de komende tijd en een hele dikke knuffel :heart: @Luzarl

1 like

Ik ben gewoon niet wakker geworden door vuurwerk knallen. Gister avond was er in de verte wat vuurwerk maar thats it. Dit is zo chill. Als er vanavond om 12 uur toch was siervuurwerk maakt het mij niet zoveel uit. Maar gewoon niet de hele dag die knallen en die rookgeur is zo fijn.

Ik hoop niet dat ik het nu gejinxt heb haha

10 likes

Wat een verschrikkelijk nieuws! Ontzettend veel sterkte :heart: Ik sluit me aan bij wat de rest heeft gezegd! Wat mij heel erg geholpen heeft destijds is bij iemand zijn, praten, volg je gevoel en weet dat het niet gek is als je nu al een soort van rouw voelt. Mocht je erover willen praten mag je me altijd een privé berichtje sturen!

1 like

Mocht je je vervelen, staan nog 2 commercials op Youtube van 8/9 minuten :joy:

2 likes

@Luzarl Wat een verschrikkelijk bericht. Veel sterkte :heart: Alles is bijna al wel gezegd maar doe vooral wat goed voelt.

Oh dat zou echt zo chill zijn, het is hier ook nog heerlijk rustig. van mij mag het wel zo blijven ieder jaar. gewoon om middernacht indd sierwerk show en doei! welterusten.

1 like

Wat vreselijk. Veel sterkte :heart: @Luzarl