Wat je even kwijt wil #46

Vooral dit. Joe het is kwartover 12 ajuus.
Heb ook heeeel geen zin in die terug blikken.
" Kut jaar was het he." Ja nogal en dooooor.

2 likes

uurgh ben dat geneuzel over wat een kut jaar was nu alweer zat :")

4 likes

Jezus ik was gisteren nog verder heen dan de dag daarvoor. Ga maar weer even kijken wat de schade is :rofl: Ik ging trouwens op een gegeven moment Eurovision optredens kijken. Ik denk dat ik bijna dood ging toen spirit in the sky kwam met de yoik man hahah

6 likes

Wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte @Luzarl :heart:

Ja lekker hè. Ik hoef nu niet eens na te denken of ik überhaupt naar buiten wil gaan. Er zijn hier ook wel knallen, en nog best veel, maar meer zoals het in voorgaande jaren ergens rond sinterklaas was. Dus een paar keer in het uur in plaats van continu.

2 likes

Ik kan me dus echt zo niet voorstellen dat mensen geen koffie lusten. Het is echt het eerste waar ik aan denk als ik wakker word en kan zo genieten van die eerste kop en even rustig wakker worden. Pas daarna begint mijn dag.

41 likes

@winniethebish @ohappyday en en en, hebben jullie een ton gewonnen? Ik moet nog vol spanning wachten met krassen tot mijn vriend thuis is uit werk.

Is toch puur gewenning? Denk dat veel mensen datzelfde gevoel kunnen krijgen van een kop thee :grinning_face_with_smiling_eyes: Of ja, tenzij je het per se MOET van jezelf omdat je anders niet tot rust kunt komen.

3 likes

ik was even cadeautje inpakken voor mijn moeder, die is volgende week jarig. en de rol inpakpapier die stak een beetje uit bij mijn bureau. kat komt vet hard aanlopen (dolle vijf minuten) die ziet die rol, slaat tegen de boven kant van die rol, dus die rol slaat over en valt op de grond. Beest rende een partij hard weg. :joy:

Zijn kop ging ongeveer zo;

19 likes

Vreselijk @Luzarl
Geen woorden voor. Ontzettend veel sterkte gewenst.

1 like

Wow ja ik heb net m’n boodschappen gedaan voor vanavond en was op zich goed te doen qua 1,5 meter en drukte, beetje opletten maar viel mee, maar stel je voor dat er ook nog explosieven in de mix gegooid waren. Dan was ik wss op een punt zo geschrokken dat ik bij een wildvreemde in de armen was gesprongen

2 likes

Hiiii :raising_hand_woman:t3:

@Luzarl ah nee wat verschrikkelijk… weet niet wat ik kan zeggen maar ik denk aan je! Veel sterkte in de komende tijd en dat jullie toch mooie laatste momenten met haar mogen hebben :two_hearts:

@GEEZ sterkte vandaag :two_hearts:

2 likes

Heel veel sterkte @Luzarl :heart:

@Luzarl heel veel sterkte, ik zal een kaarsje branden voor jou, je moeder en je naasten misschien geeft het kracht :heartpulse:

1 like

@Luzarl wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte :heart:

1 like

Sterkte @Luzarl, ook een knuffel voor @GEEZ :white_heart:

2 likes

Mijn oma is vandaag jarig, maar door de nasleep van die kutcorona ligt ze nu in een revalidatiecentrum en mogen er natuurlijk maar 2 mensen langskomen. Dat zijn natuurlijk mijn moeder en haar broer, super logisch ook. Maar bah, eerste keer in 27 jaar dat ik niet bij haar in de woonkamer zit op oudjaarsdag. :pensive:

5 likes

Waarom heb ik al bijna 2 weken hoofdpijn. :unamused:

@Luzarl Heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik hoop voor je dat er genoeg mensen voor je zijn om mee te kunnen praten. We zijn op dezelfde manier vorig jaar de vader van mijn vriend verloren. Het blijft moeilijk. Heel veel liefde voor jullie allemaal.

1 like