Wat je even kwijt wil #46

Oh heel mooi :heart_eyes: Ja het is niet het leukste om te hebben/krijgen maar wel heel dierbaar!

Kwam net mijn onderbuurman tegen en hij vertelde me dat hij elke stap die ik zet in mijn appartement hoort. Vet kut. De vloer is volgens norm geïsoleerd en ik draag al nooit schoenen in huis. Ik vind het echt niet prettig dat mijn leefgedrag iemand anders leefgenot beperkt. Terwijl ik dus geen gekke dingen doe en dus ook weinig kan veranderen.
Hij maakte ook een opmerking over dat ik een vriendin over had tot laat afgelopen zondag, maar goed, dat is een uitzondering en dat moet mi ook gewoon kunnen. Ik baal meer dat er dus eigenlijk niks is wat ik eraan kan doen verder, kan moeilijk kruipend door het leven gaan. Ik draag geen schoenen, draai nooit harde muziek, schreeuw niet en heb misschien eens per maand tot na 12 uur iemand over de vloer (waarbij we ook niet schreeuwen, dansen, veel lopen of andere gekke dingen doen)

1 like

Nee dus die kerel moet niet zeuren. Wat bestaan er toch een moeimakers!

13 likes

Ja het is ook gewoon een combi van de romantisering van een ernstige verslaving en mijn beperkte inlevingsvermogen. Als ik geen koffie drink knalt mijn kop uit elkaar en functioneer ik niet de rest van de dag. Maar toch lekker.

Heb acuut ook zin in een sigaret terwijl ik allang gestopt ben.

6 likes

Ik heb echt geen zin in een kater morgen dus ik wil rustig aan doen vanavond met drank. Hoop alleen dat de vriendin waar ik heen ga (normaal doen we wel altijd feesten + kater met oud en nieuw) daar niet teleurgesteld over is :joy: wil haar ook niet appen dat ik rustig aan wil doen want vind dat wel een beetje een sfeerverpester ofzo, maar ook zo debiel dat ik nu een beetje bang voor haar reactie ben. Want hallo, het is toch helemaal oké om niet zoveel te drinken?? Maar toch, heb wel een beetje een interne struggle hierom

Ik hoor ook elke stap van mijn bovenburen maar dat went echt wel hoor, als je niks geks doet verder heeft die buurman van jou daar maar mee te dealen. Snap wel dat het vervelend voelt maar dit is gewoon zo als je in een appartement woont.

3 likes

Ik ben nu aan het testlopen haha, misschien loop ik idd wel meer op mijn hakken. Weet alleen niet hoe ik dat mezelf kan afleren

1 like

Misschien kun je pantoffels gaan dragen? Als je er zelf veel mee zit dan. Ik woon ook in een appartement en hoor echt elke scheet van de boven en onderburen, maar heb me er een beetje bij neergelegd.

1 like

Vanmorgen 15km hardgelopen, zalig was het, ondanks het geknal in de verte.

11 likes

Ik heb nu ook gewoon al geen zin om lam te zijn :joy: vind dat het ook niet waard als je gewoon gezellig met elkaar thuis bent, daar heb ik geen kater voor over. Maar misschien word ik gewoon oud :woman_shrugging:

Gek eigenlijk dat het toch een beetje van je verwacht wordt. Laten we vooral proberen ons niet over te laten halen als we het niet willen haha

Jullie zijn allemaal zo tering lief :revolving_hearts: dankjewel

40 likes

Letterlijk of figuurlijk?

Ik geloof dat ik mijn bovenburen kan horen plassen. :skull:

2 likes

Ik hoor die van mij ook plassen. Soms is er ook een moment dat we op het zelfde moment doortrekken en dan voel ik echt connectie hahah

20 likes

Beide haha. Er wonen boven ons ook een paar jonge gasten, waarvan er eentje denkt dat je moet stofzuigen door op de vloer te slaan met dat ding. Diezelfde gast doet ook home workouts (iets met springen) en toen ik kwam vertellen dat dat in mijn kamer lijkt op die ene scene in de Lion King met de buffels, schrok die heel erg. Dus nu heeft hij braaf een matje gekocht.

15 likes

Oudjaarsdag is altijd zo suf, maar ik heb al wel whisky :nauseated_face: gedronken met mn vriend en door de kamer gedanst. We vinden ons hele goede dansers.

9 likes

Ik moet nog oliebollen halen. Ik heb nu al spijt

3 likes

Ik wil onze vaste postnl pakketbezorger een eindejaarsattentie geven. Dacht aan 10 euro met een kaartje, maar krijg met geen mogelijkheid 10 euro in contanten. Wel 20 euro. Ik kan het missen en vind het ook oké om te geven. Maar wat vinden jullie, is het te veel van het goede. Misschien is het ongemakkelijk voor hem?

13 likes

Nee gewoon doen als dat goed voelt! Echt heel lief

2 likes

Het is hier eigenlijk nog best rustig qua vuurwerk vandaag. Misschien hebben die snotjochies alles de laatste weken al kapot geknald?

2 likes

Ik heb juist het tegenovergestelde haha, als ik uit ga dan heb ik er 0 behoefte aan want dan ga ik gewoon al los door de sfeer, de muziek, de setting, maar nu vanavond … zet een spotify playlist aan en hoop na 10 cocktails me zo lam te voelen dat ik DENK dat ik uit ben i.p.v. thuis met 2 vrienden :joy::joy::joy:

1 like