Ik wilde een leuke foto plaatsen van 2020 op insta maar mijn hele fotoalbum op mijn telefoon staat vol met mijn (nieuwe) huis en product/insta foto’s van werk 🥲🥲
Wel een mooie opsomming van 2020.
Ik wilde een leuke foto plaatsen van 2020 op insta maar mijn hele fotoalbum op mijn telefoon staat vol met mijn (nieuwe) huis en product/insta foto’s van werk 🥲🥲
Wel een mooie opsomming van 2020.
Ik haal niet uit uit de post van @Bakkes dat haar buurman echt klaagt, maar meer dat ze het zelf vervelend vind dat de buurman er last van zou hebben
Wat sneu voor je konijntjes! Heb je niet een extra kamer waar je ze neer kan zetten met het raam open?
Eerste oliebol op! En nu vleesbroodjes aan het maken. Doe met mijn man een ultieme chill dagje!
Mijn gemeente heeft een telefoonlijn om dit te melden. Misschien die van jou ook.
Niet overal mag carbit geschoten worden en vuurwerk is verboden nu.
Hopelijk helpt dat jou en de konijnen.
Als je het kan missen gewoon doen je kan het ook in een envelop met een kaartje stoppen, waarschijnlijk opent hij het niet on the spot en dan zal er ook geen ongemakkelijk moment zijn, mocht je daar bang voor zijn
Heel veel sterkte @Luzarl wat een vreselijk nieuws…
Wat mooi om te zien hoe iedereen er hier is voor elkaar en wat jammer om te lezen dat zoveel mensen al zoiets heftigs hebben meegemaakt. Een dikke knuffel voor jullie allemaal
Ik wacht op de oliebol die mijn collega’s aan het halen zijn. Ze zijn al 40 minuten weg, denk dat de rij lang is
@Luzarl je mag altijd een berichtje sturen als je de behoefte heb. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met mijn vader
In het fietsenschuurtje?
Het is geen eerste kerstdag dus het mag!
Joh gewoon snitchen hoor.
Wij allebei niks Wat een deceptie. Zo maar een staatslot kopen.
Ook hier is de eerste geenideehoeveelduizend klapper een feit in de wijk
@luzarl wat @Flopsyunicorn zegt geldt ook voor mij. Ik ben vorig jaar helaas mijn moeder ook verloren in een paar dagen tijd dus ik begrijp een beetje wat je moet doorstaan nu. Ik kan je geen tips geven hoe je er doorheen moet komen want ik leefde echt op automatische piloot. Maar ik wil altijd naar je luisteren en je helpen waar nodig, nogmaals heel veel sterkte. Ik denk aan je.
Ik heb zin om vanavonf 15 mil te winnen.
Maar hoe lief iedereen is voor elkaar als het nodig is dat heb ik toen ook gemerkt. Dat is wel echt de kracht van dit forum ook.
Ik heb hier nog geen knal gehoord. Ook wel bijzonder. Gisteravond wel iemand die een paar sierpijltjes de lucht in schoot.
DAn heb je vanaf vanavond een nieuwe beste vriendin <3
Als ik 15 miljoen win dan krijg jij van mij borduur garen die je nog niet hebt haha