Wat je even kwijt wil #46

Uhl zo’n haat aan Vinted. Eindelijk een jurkje gevonden waar ik al lang naar op zoek was, maar zag in haar reviews dat de vorige 2 verkopen waren geannuleerd dus ik nog specifiek gevraagd of ze deze wel kon verzenden; allemaal geen probleem. Steeds paar dagen verder en ja het zou echt op de post gaan maar niet via de verzendmethode die ik had gekozen dus ik zag geen verzendbevestiging in de app. Eindstand: koop geannuleerd want niet verzonden :angry: zeg het gvd dan meteen als je niet van plan bent om het op de post te doen.

Ze communiceerde ook de hele tijd met die kut bloemetjes :cherry_blossom::cherry_blossom::cherry_blossom: nou steek ze lekker in je hol

27 likes

4 likes

Ik hoorde vannacht ineens een mega harde knal en ik werd daar zo raar wakker van. Had even geen idee meer waar ik was ook. Zag collega op FB ook klagen erover en woont in een wijk hiernaast.

Oh, @Luzarl wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie gekregen. Heel veel sterkte!!

1 like

Ik heb het echt al met de geur, word er gelijk blij van (missch zwaar geconditioneerd na stoppen met roken jaren geleden, de ene instant high verruild voor de ander

Mijn bovenbuurman is ook een stampertje en loopt altijd op sokken. Die had het ook niet door tot ik er wat van zei.

Ik snap dat voor jou heel kut is want je doet al geen gekke dingen en je leeft normaal in je huis. Maar ik snap ook de kant van je onderbuurman omdat het echt een heel kut geluid is.

Sloffen kunnen sowieso helpen en misschien ook dat jij even bij de buurman gaat zitten terwijl hij door je huis loopt kijken of je het dan hoort?

3 likes

Bij twee toko’s geweest voor loten voor eindejaarsloterij, allebei storing :joy: Nog allerlei gelukszoekers vandaag op jacht, dus. Dan maar online kopen

2 likes

@Bakkes: is het een oud huis, heb jij ook buren boven/naast je die je hoort, was dit de 1e x dat hij hiermee kwam, heb jij laminaat op de vloer, hoe lang wonen jullie er? Meer tapijten neerleggen als dat mogelijk is?
Vervelend zeg

Op de valreep een lot gekocht online. Hij moet alleen nog even verschijnen bij “mijn loten” spannend!

1 like

Ik voel echt de pressure om vandaag doelen te verzinnen, een planner in te vullen, een financieel plan te maken, een afvalplan te verzinnen …
zucht. Note to self: tijd is verzonnen. Dagen, maanden, jaren, alles is verzonnen. It’s just another day.

13 likes

Ik kwam er net pas achter dat mijn agenda natuurlijk maar tot deze week loopt, dus ik ben ook lekker voorbereid.

1 like

we hate you

9 likes

@GEEZ vandaag is voor jou een moeilijke dag toch? Ik denk aan je! :heart:

Ik heb nu eindelijk pauze, zo hard moeten rennen op mijn werk dat ik eigenlijk niet meer na kan denken… nog maar een paar uur gelukkig

1 like

Ja hier hetzelfde, alleen volgens mij lukt dat niet door die storing :sweat_smile:

1 like

Ik zit helemaal bovenin en hoor niks van zijburen. Idd de eerste keer dat hij er iets over zei (ook de eerste keer dat ik hem heb gezien, woon hier nu sinds juni). Huis is uit 2001, dus niet per se heel oud ook niet heel nieuw. Ik heb een houten vloer, met daaronder een laag isolatiemateriaal (met meer demping dan volgens norm nodig was).
Ik heb nu geen tapijten/kleden want duur en ik vind het niet heel mooi, maar dat is nog een overweging waard. Al vraag ik me af of dat helpt voor alle stappen die ik zet of alleen op stappen die ik op het kleed zet? Want het is sowieso niet te doen om de hele keuken, eettafel en woonkamer van kleed te voorzien en een soort rode loper looproute staat ook zo gek hahaha

En wat meerdere mensen als tip gaven om vaker sloffen te dragen ga ik ook proberen. Of van die slofsokken, ben met pantoffels bang dat dat door de zool alleen maar harder klinkt

1 like

Ik zie het inderdaad!

Wow haha @monkeyslut wat jij noemt over dat stampen. Ik heb een vriendin die ook mega veel geluid maakt in een kamer als ze loopt en nu besef ik dat dat komt omdat ze indd ook op haar hakken loopt! We maakten altijd grapjes erover maar nu weet ik dus waarom dat is ;p
Dus eerst hard haar hak neerzetten voor degene die niet snappen wat we bedoelen.

2 likes

Verdomme Penny!!!

1 like

Staatsloterij geeft nu aan dat mn loten nog niet zijn gekocht, dus ik moet ze later nog eens bestellen. Het aanschafbedrag staat wel in de app als saldo

Ik ben oliebollen aan het bakken. Ze zijn echt lekker

1 like