Pfff nog even kerstmuziek knallen vandaag vanaf 2021 mag ik het niet meer van mezelf tot december
Omg vegan grillworst What a time to be alive
What a time to be a bami schijf
Bamisjijfje ook al zoān delicatesse
Zojuist oliebollen gekocht en ook maar even bij mn ouders langs om te trakteren want ik heb er echt veel te veel!
Van mij schoonouders krijgen we met kerst altijd geld om zelf wat te kopen, super lief. Vorig jaar had mn vriend toen we daar waren gezegd, joeee van mij moeder dus allemaal voor mij he. Dus ik; nee hoor je dat ānaam schoonmoederā?!?!
Voor de grap natuurlijk allemaal. Dat wisten zij ook, maar ze hadden het wel onthouden. Krijgen we vanmorgen 2 kerstkaarten, met de toelichting dat het dit jaar āeerlijkā wordt verdeeld. Funfact: ik had meer geld ter compensatie van vorig jaar. Hahahah love her
Echt matig dat oudejaarsdag geen feestdag is, nu moet ik alsnog een treinkaartje kopen grr.
Ik ben echt een beetje emo vandaag en ik vind het stom, want ik wil gewoon deze dag kapot relativeren.
Ik heb echt geen enkele emotie bij deze dag of oud en nieuw in het algemeen behalve dat oliebollen me blij maken
Hier begint toch al vuurwerk te knallenš . Ik ging net ook onze decemberkalenders inleveren maar ook dat lukt niet. Storing is landelijk blijkbaar. Iedereen bij de service balie stond in de rij voor Staatsloterij of december kalenders⦠Zal wel chaos daardoor zijn gok ik zo. Toen ik nog in een winkeltje werkte hit in het dorp werden er op 31 december echt nog super veel oudejaars loten verkocht.
Ik had 15 euro in totaal met de decemberkalenders en mijn vriend 30 + gratis lot. Ik ga vanavond wel voor de winst met eindcijfer 2.
En dat al dat klote vuurwerk kut is, verder hier geen emoties inderdaad.
Same. Moet nu voor de 2e keer vandaag naar de oliebollenkraam omdat ik mān eerste lading al op heb gegeten
Wow goede scores! (Of nou ja weet niet hoeveel kalenders jullie hadden )
Heb je het eindejaarlslot al binnen? Dat kopen lukt nu ook niet door de storing
Pff ik ben echt zo aan het twijfelen. Ik heb een nieuwe hobby; zelf soap bars maken. En dan ben ik zoān persoon die het liefst helemaal los gaat met verschillende oliĆ«n, geuren, vormen enz. Misschien wil ik ook wel kijken of een instashop lukt. Nu heb ik dus een bestelling staan van ā¬90,-. Met materiaal en 2 boeken en ik twijfel zoooo. Het is zoveel geld, maar ik kan het makkelijk missen. En als ik er echt serieus mee aan de slag wil, is een wat breder (meer dan 1, geen 10 ofzo haha) aanbod wel handig. Maar wat als ik het na twee maanden niet meer leuk vind haha. Zoveeeel twijfels.
Ik ga zo naar mijn moeder en had 20 oliebollen en 5 appelbeignets besteld. Heeft mijn moeder voor de zekerheid nog 12 extra oliebollen gehaald, omdat ze bang was dat het te weinig was voor ons tweeƫn
Love her, niks erger dan zonder oliebollen te zitten met oud en nieuw.
Owh wat is het ook een rotziekte, sterkte Luzarl
Ooh super leuk! Ik zeg doen!
Op yt is er ook een onwijs leuk soap kanaal om te volgen. Iets met royalty soaps.
Doen! We zitten nog midden in een lockdown, die duurt misschien ook nog wel langer. Dan heb je in iedergeval wat leuks om te doen!
Dat was net ook drama maar het nu uiteindelijk gelukt!
Oeee ik ga het gelijk proberen
Edit Yes gelukt, geld door de wc kunnen spoelen