Wat je even kwijt wil #46

Hoe durf je! Vlees is leven!

De oliebollen zijn binnen dus ik hoef het huis niet meer uit vandaag, yay. Meteen maar een zak van 11 bollen meegenomen, heb ik morgen ook geen spijt dat ik te weinig heb meegenomen.

1 like

Ze pakken ons ook alles af!!!

3 likes

Vanavond is iemand van ons miljonair!

1 like
1 like

Twee random dingen: maar ik bedacht me net hoe we vroeger mijn opa en oma bv wilden bellen om 00:05 en hoe de lijnen dan overbelast waren. Dit was echt nog tot ver in de zero’s. Funny.

En ik moest nog ff janken vandaag omdat iets anders is uitgepakt dan ik hoopte/wilde dit jaar. Maar ik heb het wel meteen omgezet in een “actiepunt” en ben daar wel content mee.

5 likes

Mijn moeder belt daarom meestal ook echt om 19/20 uur ofzo al. Vandaag appte ze; voor het geval het niet door komt met whatsapp. :joy:

6 likes

Haha wow alleen maar oliebollen vandaag morgen en aankomend weekend.

Wij hadden er ieder 4 (allemaal cadeautjes geweest haha. Ieder 2 van 5 euro en 2 van 10 euro. Dus dan valt het mee. Mijn vriend had wel op iedere kalender iets. Ja oudejaars lot had ik gelukkig al!

1 like

Haha dat was wel zo met smsjes geloof ik!

1 like

Ja dat kan ik me nog wel herinneren!

1 like

Haha ja m’n zus kreeg ooit nog eens een nieuwjaars sms van m’n moeder in mei :joy: omdat hij toen niet doorkwam

23 likes

Mijn kat wil ook wel figureren in die reclamecampagne denk ik (Quorn ham, kipworst van de VS enz leiden hier standaard tot gebedel).

ik kijk nu wat van die jaaroverzichten terug en ben nu al emo

vannacht om 12 uur sws ook janken, kan niet anders

jullie ook?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

Ik denk niet dat ik om 12 uur moet huilen, maar ik werd wel emotioneel van de jaaroverzichten. Heb ik normaal minder last van, maar dit was zo’n bizar jaar. Het is maar goed dat we een jaar geleden nog niet wisten wat ons te wachten stond.

Inmiddels is het bij mij gelukt en heb ik mijn lot!

1 like

Ik ben sowieso emo met dit soort dingen, lol. Maar vorig jaar was zo’n mooi jaar op het gebied van werk, persoonlijk en zoveel leuke dingen gedaan. En dit jaar was echt gewoon een jaar wat ik hoop te vergeten.
Was net ook aan het scrollen door mijn filmrol en ik was begin dit jaar nog mijn verjaardag aan het vieren een week lang in Portugal en had ik nog die ene baan die ik zo graag wou. Maar ik denk maar zo: slechter kan het nie worden!!

1 like

Ugh ze zijn m’n poedersuiker vergeten bij m’n oliebollen dus nu moet ik wéér naar de winkel :tired_face: dit is nog erger dan dat ze je frietsaus bij maccie vergeten. Bah ik lig ook zo lekker onder een dekentje

1 like

Heb je geen gewone suiker in huis? En dan in de blender of hakmolen gooien.

Nee ook niet haha, heb m’n zinnen ook gezet op poedersuiker dus ik moet wel

1 like