Oooh maar op die manier kan je zelf poedersuiker maken
Maar als je dat ook niet hebt zal je toch de deur uit moeten
Oooh maar op die manier kan je zelf poedersuiker maken
Maar als je dat ook niet hebt zal je toch de deur uit moeten
Ja sterfdag van mam
Dankjewel
Ik had gisteren zo’n bizar, dom gesprek met iemand van tinder (maar dan via insta) dat ik het eigenlijk wil delen. Hij stuurde een super narcistische selfie waar ik niet op reageerde zoals hij hoopte en nu ben ik super ongezellig en heb negatieve energie hahaha.
Wtf wat een zelfingenomen sukkel
Heel veel sterkte gewenst. Is natuurlijk nooit makkelijk, maar lijkt me extra dubbel op zo’n voor iedereen feestelijke dag.
Ik ben een van de weinigen die niet terugkijkt op 2020 als een super zwaar jaar. Er is voor mij veel positiefs gebeurd juist. Ik realiseer me wel dat het jaar voor veel mensen wel echt dramatisch was, maar het voelt ergens ook alsof we elkaar allemaal laten leiden door het nieuws en niet kijken naar onze eigen levens als we terugkijken op 2020. Wereldwijd gezien was het inderdaad een opmerkelijk jaar maar op individueel niveau vraag ik me af of net zo veel mensen zo’n slecht jaar hebben gehad.
Wij hebben last minute een hotel aan de Rotterdamse haven geboekt en het is zo snoezig! Helemaal maritiem thema. En een bad
Amen! Dat is echt wat me uit bed haalt 's ochtends vroeg. Nog even lekker doelloos op het forum lezen of tv kijken met koffie voordat je weer van alles ‘moet’.
We gaan lekker mario kart spelen om wat tijd te doden
Ahhh ik zit dus als enige nog in ons hele kantoorgebouw, en de receptioniste mag weg/vrij als ik uit het gebouw ga. En ik ben klaar met mijn werk, maar moet straks naar m’n schoonouders dus zit nu gewoon op kantoor te chillen met het forum en harde muziek, zodat ik de sociale activiteiten nog even kan uitstellen maar shit dit is wel sneu voor de receptioniste 🥲
Ik ging met mn vader op de terugweg door de mc drive, hij besteld nooit wat. Hij zei al ik ken jou door en door en dan eet je vanavond niks meer omdat je al zoveel hebt gegeten, je zit direct vol! Ik zei neeehee, alleen een hamburger en een kleine friet Ik ben zo’n kutkind en heb een dubbele quarter pounder en grote friet met mayo besteld. Ik moet vanavond nog appelbeignets enzo eten en mn maag doet pijn.
Mijn jaar was persoonlijk enerzijds heel mooi, maar anderzijds zo ontzettend kut en zwaar en het verschrikkelijkste jaar uit mijn hele leven, dat corona eigenlijk grotendeels aan me voorbij is gegaan.
Dus dat kan ook nog.
Ah ja dat kan zeker, wat naar om te horen Knuffel voor jou
Mijn reactie kwam er misschien wel heel zuur uit. Ik snap wel wat je bedoelde met je post.
Ja irritant, nee kleden zijn zeker niet altijd een optie en zo’n looproute werkt ook niet ahha. Gek dat het ineens uit het niets was, en dat het niet per se een heel gehorig appartement is. Fijn dat je in elk geval bereid bent met hem mee te denken en sloffen wil proberen!
Met ns flex weekend is t gratis hoor
Nee toch? Ik heb dat.
Ik heb het net gegoogld… ff zo zoeken. en anders heb ik een heeel duur treinreisje
Ik had ook opgezocht en ik kwam zelf tot de conclusie dat ik moet betalen maar als jij iets anders leest hoor (lees) ik het graag van je.
Elk jaar drinken mijn tante en ik een glas licor 43 samen op 31 dec om te proosten op mijn moeder. Alleen had ik nog niets gegeten, dus wie is er al flink aangeschoten 🙋😅